دومین دوره مسابقات FC24 برگزار شد/ رونمایی از قهرمان جدید


 | دومین دوره مسابقات FC24 در با حضور کاربران، امروز (جمعه 22 دی 1402) برگزار شد.

 

مسابقه FC24 برای کاربران

 

بازی‌های دومین دوره مسابقات FC24 روی کنسول PS4 اجرا و بازی‌ها به صورت تک حذفی برگزار می‌شود. این دوره با استقبال بسیار زیاد همراهان و کاربران همراه شد و بیش از 40 نفر در این دوره ثبت نام کردند. در این دوره 48 پلیر رو در روی هم قرار می‌گیرند (البته چند نفر لحظه آخر انصراف دادند و از جدول حذف شدند). با توجه به ازیاد پلیرها، بازی ها به صورت تک حذفی برگزار خواهد شد. FC24 با آخرین آپدیت در این مسابقات استفاده می‌شود و به همین منظور شرکت‌کنندگان پیش از انتخاب تیم تمامی جوانب را در نظر بگیرند.

قوانین کلی

1. برنده ی یک مسابقه بازیکنی است که در پایان زمان انتهایی بازی گل بیشتری به ثمر رسانده باشد.

2. بازیکنان فقط مجاز به انتخاب تیم‌های ملی و باشگاهی پیش‌فرض خود بازی هستند.

3. انتخاب تیم‌های یکسان بلامانع است.

4. هر بازیکن در هر بازی فقط 3 بار اجازه توقف (Pause) بازی را دارد که آن هم منوط به تصاحب توپ و اجازه‌ی داور است.

5. میزبان و میهمان بودن در هر بازی بوسلیه پرتاب سکه توسط داور مشخص می‌گردد.

6. در آخر هر مسابقه بازیکنان باید از آخرین صحنه‌ی بازی که حاکی از نتیجه بازی است با اجازه‌ی داور مسابقات بیرون بیایند.

. در صورت تساوی بازی به صورت کلاسیک به وقت اصافه می‌رود و سپس سراغ پنالتی‌ها خواهیم رفت.

تنظیمات حالت مسابقه

نکته بسیار مهم: بازی می‌بایست با یک پاس رو به عقب آغاز شود. این قانون پس از دریافت گل نیز حاکم است.

بازی ها سر زمان مقرر آغاز شد و دو کاربر نخست از ساعت 14 به مصاف همدیگر رفتند.

دور اول مسابقات FC24 به پایان رسید. در این مرحله شاهد پیروزی های پرگل و همچنین بازی های نزدیکی بودیم. تعدادی از شرکت کنندگان با وجود ثبت نام، نتوانستند خودشان را به تحریریه برسانند و دیدارهایشان 3 بر صفر به سود حریفان آنها ثبت شد. هم اکنون دیدارهای مرحله دوم در حال برگزاری است.

 

 

 

نفرات صعودکننده به مرحله یک هشتم نهایی مشخص شدند

بازی ها نفسگیر دنبال می شود. در مرحله یک شانزدهم نهایی علیرضا کوچک و کیان موسوی موفق شدند با نتایجی قاطع به پیروزی برسند. البته دیگر نفرات هم قدرتمند هستند و طبیعتا دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی نزدیک و جذاب خواهند بود.

یک چهارم نهایی با چاشنی شگفتی

مسابقات FC24 با جذابیت و حرارت زیادی ادامه دارد. مرحله یک هشتم نهایی با شگفتی همراه بود و مهدی پورپاکار و امیررضا حجت پور، دو تن از فیفابازان حرفه ای در بازی هایی نزدیک شکست خوردند. رقابت های مرحله یک چهارم نهایی هم اکنون در حال برگزاری است.

کاربران یک نماینده در نیمه نهایی دارند

بازی های مرحله یک چهارم نهایی مسابقات FC24 هم پیگیری شد. پرگل ترین بازی تا اینجای مسابقات در این مرحله رقم خورد و دیدار محمد رضاییان (منچسترسیتی) و سیامک کاظمی (تیم ملی فرانسه) با نتیجه 6 بر 5 به پایان رسید. رضاییان تنها نماینده کاربران در مرحله نیمه نهایی بوده و سه نفر دیگر از تحریریه هستند.

رکورد پرگل ترین بازی شکست

مسابقات FC24 به آخرین گام رسید. کیان موسوی در دیداری جذاب 7 بر 5 حسین باقرشاهی را شکست داد و فینالیست شد. این بازی رکورد پرگل ترین بازی رقابت ها را شکست. علیرضا کوچک هم آخرین نماینده کاربران را مغلوب کرد و به فینال رسید. بدین ترتیب دیدار فینال بین دو عضو تحریریه برگزار می شود. کیان موسوی تیم ملی فرانسه را انتخاب کرده و علیرضا کوچک هم با لیورپول بازی می کند.

مدافع عنوان قهرمانی شکست خورد؛ علیرضا کوچک با لیورپول قهرمان شد

دیدار فینال بین کیان موسوی (تیم ملی فرانسه) و علیرضا کوچک (لیورپول) برگزار شد. لیورپول در دیداری که فرانسه دو اخراجی داد، در پایان با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسید. کیان موسوی در دور قبلی مسابقات قهرمان شده بود و این بار به عنوان نایب قهرمانی بسنده کرد.

جام در خانه ماند!

بلافاصله پس از پایان مسابقات، مهدی جوانی مدیرعامل رسانه جایزه نقدی یک میلیون تومانی را به علیرضا کوچک قهرمان مسابقات اهدا کرد. همراه ما باشید؛ به زودی دور جدید مسابقات برگزار شده و جزئیات دوره جدید به اطلاع کاربران خواهد رسید.

 

 

 

 

 



Source link