دیدگاه ژورنالیست؛ منچستریونایتد مانند تیم دسته سومی فوتبال بازی می‌کند


حساس‌ترین بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر در ورزشگاه اتحاد برگزار شد. 

| همانطور که در دنبال کردید، منچسترسیتی در چارچوب دربی شهر منچستر با نتیجه 3-1 مقابل منچستریونایتد به برتری دست یافت. شاگردان پپ گواردیولا برتری کامل بازی را در اختیار داشتند و با وجود شکست 56 دقیقه‌ای، با درخشش فودن اولین کامبک پیروزی‌بخش تاریخ‌شان را رقم زدند. گواردیولا در پایان بازی از عملکرد بهتر تیمش در نیمه اول صحبت و فیل فودن را بهترین بازیکن فعلی لیگ برتر معرفی کرد. اریک تن هاخ نیز از عملکرد کلی تیمش دفاع کرد و باور داشت با تغییر نتایج در هفته‌های آتی، شیاطین سرخ دوباره می‌توانند به کسب سهمیه فکر کنند. 

اکنون به سراغ واکنش‌های جالب، فنی و آماری ژورنالیست‌های مطرح فوتبال انگلیس در مورد دیدار منچسترسیتی – منچستریونایتد می‌رویم. 

  • دانکن الکساندر از اتلتیک:

باید به تلاش منچستریونایتد برای ثبت رکورد بیشترین شکست در بین تیم‌های تاپ سیکس احترام گذاشت (چلسی با 15 شکست در فصل 98-1997 رکورددار است).

  • جیمز بنج از CBC:

10 میلیون یورو رقم انتقال و دستمزد پرداختی، بهای سنگینی برای منچستریونایتد است تا یاد بگیرد نباید 

صرفا به خاطر عملکرد یک بازیکن در جام جهانی، او را جذب کرد (سفیان امرابط)

سفیان امرابط یک بار دیگر ناامیدکننده ظاهر شد تا منچسترسیتی روی اشتباه او به گل سوم دست یابد
  • جیمز رابسون از AP:

هشت دقیقه اضافه. زمانی این عدد رقبای منچستریونایتد را به ترس می‌انداخت و حالا فرصتی برای منچسترسیتی است تا یک گل دیگر به ثمر برساند.  

روزی روزگاری منچستریونایتد 
  • آدام کرافتون از اتلتیک:

فکر نکنم چنین عملکردی منجر به رسیدن به «دیدی بزرگ‌تر» در مورد منچستریونایتد شود (طعنه به تن هاخ). این عملکرد یا نتیجه به سختی غافلگیرکننده بود.

  •  سایمون بایکوفسکی از منچستر ایونینگ نیوز:

اریک تن هاخ در کنفرانس خبری گفت که یونایتد برای کسب پیروزی «بسیار نزدیک» بود. او با این جمله که بازی امروز فاصله دو تیم را نشان داد، مخالفت کرد. این صحبت زمانی مطرح می‌شود که رتکلیف به فاصله بزرگ یونایتد و سیتی اشاره کرده بود. 

  • ساموئل لاکهرست از منچستر ایونینگ نیوز:

5 مارس 2022: منچسترسیتی دربی ورزشگاه اتحاد را می‌برد و منچستریونایتد با یک امتیاز اختلاف نسبت به جایگاه چهارم پس از 28 بازی در رتبه پنجم قرار می‌گیرد.

3 مارس 2024: منچسترسیتی دربی را در ورزشگاه اتحاد می‌برد و منچستریونایتد با 11 امتیاز اختلاف نسبت به جایگاه چهارم پس از 27 بازی در رتبه ششم قرار می‌گیرد. 

فیل فودن پس از حاشیه در تیم ملی انگلیس، سبک زندگی خود را تغییر داده و اکنون کاندید برترین بازیکن محسوب می‌شود
  • سایمون جانسون از اتلتیک:

منتظر بودم گری نویل در مورد منچستریونایتد هم از واژه «بازنده» استفاده کند. 

  •  میگل دلینی از ایندیپندنت:

قبل از این که اونای امری را در رتبه چهارم قرار دهید، اریک تن هاخ برای قرار گرفتن پشت سر آنژ پوستکوعولو در حالی که زمان و هزینه بیشتری نسبت به او داشته و اسپرز با بحرانی بزرگ‌تر وارد تابستان شده است، باید بازخواست شود. 

  • جیسون بارت از تلگراف:

منچستریونایتد مانند تیمی از لیگ وان بازی می‌کند که از گلزنی مقابل بزرگان شوکه شده و به دنبال حفظ نتیجه است. شکاف بین آن‌ها و منچسترسیتی بسیار بزرگ است. 

گری نویل می‌گوید گروه اینئوس با توجه به عملکرد دیدار با منچسترسیتی و دو بازی آینده با لیورپول در مورد آینده تن هاخ تصمیم خواهند گرفت. 
  • جک کاهان از دیلی میل:

در مورد فیل فودن یکی از دوستانم همیشه معتقد بود به جای فودن باید ساکا برای انگلیس بازی کند. او حالا می‌گوید منظورم این است ساکا در سمت راست و فودن در مرکز زمین به میدان برود. 

  •  پل گورست از لیورپول اکو:

اگر مارکوس رشفورد گل یک در هزار نمی‌زد، بردی عادی از سوی منچسترسیتی رقم می‌خورد. منچستریونایتد از دریافت توپ وحشت‌ داشت. با توپ مثل بمب ساعتی رفتار می‌کرد و حتی ضدحمله هم نمی‌زد. هنوز هم سرنخی از این که اریک تن هاخ واقعا به دنبال چه چیزی است وجود ندارد. 

  • جیمز داکر از تلگراف:

هالند، فودن و آلوارز به اندازه منچستریونایتد در فصل جاری گلزنی کرده‌اند (37). تیمی که به اندازه لوتون تاون گلزنی کرده و تفاضل گل منفی دو دارد. منچستریونایتد طی 38 بازی اخیر 16 بار شکست خورده و سر جمع به ندرت عملکرد خوب 70/80/90 دقیقه‌ای دارد. با این حال اریک تن هاخ اصرار دارد که تیمش در حال پیشرفت است. 



Source link