رودریگو: دوست نداشتیم به منچسترسیتی برخورد کنیم؛ آنها هم همین‌طور!


مهاجم رئال مادرید دوست نداشت که در این مرحله به منچسترسیتی برخورد کند و باور دارد که سیتی هم رئال مادرید را انتخاب نمی کرد. 

| رودریگو، مهاجم رئال مادرید، منچستر سیتی را بهترین تیم جهان توصیف کرده و اعتراف کرده است که او و هم تیمی‌هایش نمی‌خواستند در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان با آن‌ها روبرو شوند. رودریگو باور دارد که منچسترسیتی هم چنین احساسی داشت و بازیکنان این تیم نمی خواستند مقابل رئال مادرید قرار بگیرند.

منچسترسیتی و رئال مادرید برای سومین فصل متوالی در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می روند، سیتی در نیمه نهایی سال گذشته برای انتقام پیروزی دراماتیک رئال مادرید در همان مرحله در سال ۲۰۲۲ به برتری رسید، زمانی که رودریگو در وقت های تلف شده دو گل زد تا زمینه را برای گل پیروزی بخش کریم بنزما در وقت های اضافه فراهم کند. رودریگو در مصاحبه با گاردین گفت: 

نمی خواستیم به هم برخورد کنیم

این بازی خاطرات خوبی را برایم زنده می کند، اما خاطرات بدی هم دارد. صادقانه بگویم، سیتی حریفی بود که دوست نداشتیم با آن روبرو شویم. و آنها هم همین فکر را می کنند؛ آنها هم دوست نداشتند به ما برخورد کنند. همه انتظار دارند چنین مسابقه ای، فینال لیگ قهرمانان باشد اما قرار است در این مرحله برگزار شود. منچستر سیتی تیم خیلی خوبی محسوب می شود، اما تیم ما هم بسیار قوی است. رویارویی دوباره با آنها اتفاق خوبی خواهد بود. 

سیتی بازیکن ضعیف یا متوسط ندارد 

آنها قهرمان لیگ قهرمانان و جهان هستند، در حال حاضر، آنها بهترین تیم جهان به حساب می آیند، بنابراین ما برایشان احترام زیادی قائل هستیم. منچسترسیتی بازیکن ضعیف یا متوسطی ندارد. بازیکنی نیست که به او فکر کنید و بگویید: “می‌خواهم او را پرس کنم چون کیفیت خوبی ندارد و توپ را به سادگی لو خواهد داد.” آنها کنترل بسیار خوبی روی بازی و توپ دارند. بازی کردن مقابلشان آزاردهنده است اما من به تیم‌مان ایمان دارم.

بازی دو سال قبل مقابل سیتی همه چیز را عوض کرد 

حالا احساس می‌کنم هر وقت به محوطه جریمه نزدیک می‌شوم، مدافعان مرا پس می زنند، یارگیری‌ام می‌کنند و روی من تمرکز می‌کنند. از این موضوع عصبانی می‌شوم چون دیگر هرگز بدون اینکه یک مدافع دنبالم باشد، آزادانه بازی نمی‌کنم. گاهی یک هم‌تیمی در محوطه جریمه است و هیچکس برای یارگیری او نمی‌رود چون روی من متمرکز هستند. آن بازی خیلی چیزها را در زندگی من تغییر داد. جایگاه من در فوتبال بعد از آن دو گل خیلی تغییر کرد. مردم با دید دیگری به من نگاه کردند. آن دو گل، یک قدم رو به جلو در دوران حرفه ای من بود.

فرصت انتقال به لیورپول که از دست رفت 

فرصت انتقال به لیورپول؟ معامله انجام نشد چون من این طور نمی‌خواستم. حتی با وجود اینکه پیشنهاد بسیار خوبی بود، می‌خواستم در سانتوس بمانم. مسیری که به من قول دادند هم برای حرفه‌ام بسیار خوب بود. قرار بود برای آماده شدن برای فوتبال اروپا، تحصیلاتم را در انگلیس به پایان برسانم.

همیشه رویای بازی در اروپا را در سر داشتم. همه چیز خیلی خوب بود، اما دلم چیز دیگری می خواست. می‌خواستم در سانتوس بمانم و کمی برای باشگاه تاریخ‌سازی کنم. و این همان چیزی است که اتفاق افتاد: توانستم رویای بازی برای سانتوس را محقق کنم. اما درست است، تقریبا به لیورپول منتقل شده بودم.



Source link