سرگیجه پرسپولیس از ضربه کاری استقلال؛ روزی که برانکو مات شد!


استقلال دربی 24 بهمن 1395 را 3-2 به نفع خود به پایان رساند.

به گزارش ، فرشید اسماعیلی، علی قربانی و کاوه رضایی 3 گل استقلال را پس از گلی که سروش رفیعی برای پرسپولیس زد و البته گل دقیقه آخری سیدجلال حسینی، به ثمر رساندند. 

پرسپولیس بازی را بسیار خوب شروع کرد. یاران برانکو در 4 دقیقه اول دیدار صاحب توپ بودند و همین مساله پرسپولیس را به گل اول رساند.

پس از پرسپولیس نوبت استقلال بود که خودنمایی کند. آبی پوشان تهران در دو دقیقه حساس روی اولین و دومین حمله خود جریان بازی را عوض کردند. دقیقه 18 فرشید اسماعیلی با شوتی زیبا و دست نیافتنی بازی را مساوی کرد و دقیقه 20 علی قربانی با ضربه ی سر زیبا استقلال را پیش انداخت، آن هم روی ارسال فرشید اسماعیلی. 

 

پس از این گل پرسپولیس دوباره تلاش زیادی برای گل زدن کرد. قرمزها دو موقعیت خوب دیگر را هم از دست دادند اما دقیقه 44 نوبت کاوه رضایی بود که او هم یک گل زیبا بزند. استقلال سومین ضربه در چهارچوب را زد و گل سوم را ثبت کرد. البته که این گل هم به زیبایی دو گل دیگر بود.

پرسپولیس با شکست 3-1 نیمه اول را به رختکن رفت، نتیجه ای که بدبین ترین هوادارش هم تصور نمی کرد.

پرسپولیس در نیمه دوم بازی حملات بسیار زیادی را برای جبران گل های خورده انجام داد، حملاتی که همگی بی نتیجه بود. از دقیقه 60 بازی علیرضا منصوریان آرام آرام تیمش را دفاعی کرد و با تصمیم گیری های مناسب موفق شد بازی را کنترل کند.

تک گل بعدی پرسپولیس هم در شرایطی به ثمر رسید که مهدی رحمتی بازی را به حاشیه کشیده بود. دروازه بان استقلال در صحنه ای روی زمین افتاد که با اعتراض سیدجلال حسینی مواجه شد. او بلند و با جلال حسینی درگیر شد و در اثر این درگیری هر دو کارت زرد گرفتند. 

یک دقیقه بعد توپ ارسالی را جلال حسینی داخل دروازه کرد و وقتی که برای برداشتن توپ به داخل دروازه رفت، رحمتی مانع این کار شد و باز هم بازی به جنجال کشیده شد. علیرضا فغانی هم سیدمهدی رحمتی را اخراج کرد تا در دقایق پایانی مجید حسینی درون دروازه استقلال قرار بگیرد.