محرم نویدکیا، امیر قلعه نویی را تبرئه کرد


محرم نویدکیا در مصاحبه‌ای تاکید کرده امیر قلعه نویی با او تماس گرفته ولی جواب نداده است.

به گزارش ، چند روز پیش بود که محمد مایلی‌کهن در مصاحبه‌ای اعلام کرد محرم نویدکیا گزینه هدایت مدیران فدراسیون برای هدایت تیم ملی امید بوده، اما نبی و سرمربی تیم ملی مانع این اتفاق شدند و درنهایت رضا عنایتی را برای این مسئولیت برگزیده است.

پس از این مصاحبه واکنش‌های زیادی نسبت به رابطه قلعه‌نویی و محرم نویدکیا ایجاد شد تا اینکه امروز خود محرم نویدکیا در مصاحبه‌ای با خبرآنلاین به صورت مفصل به شفاف‌سازی درباره این موضوع پرداخته است.

محرم در این مصاحبه توضیح می‌دهد یک روز پیش از انتخاب رضا عنایتی، امیر قلعه‌نویی با او تماس می‌گیرد که البته گوشی او روی حالت بی‌صدا بوده و متوجه تماس قلعه‌نویی و برخی افراد دیگر نظیر رضا فتاحی و محمدرضا ساکت هم نشده است.

در ادامه محمد مایلی کهن با نویدکیا تماس می‌گیرد و از او درخواست می‌کند، هدایت تیم امید را برعهده بگیرد. نویدکیا به صورت ضمنی درخواست و خواهش سرمربی سابق تیم ملی را قبول می‌کند و در ادامه گفتگویی تلفنی با محمد رضا ساکت و نبی داشته است.

نکته جالب توجه اینجاست که در آخرین مکالمه انجام شده میان محرم نویدکیا و مهدی محمدنبی، سرمربی سپاهان در لیگ‌های بیستم و بیست و یکم قبول می‌کند که هدایت تیم امید را برعهده بگیرد و در انتظار تماس فدراسیون فوتبال بماند. با این حال در نهایت مهدی تاج تماسی با محرم نویدکیا نمی‌گیرد و روز بعد رضا عنایتی به عنوان سرمربی تیم امید به صورت رسمی معرفی می‌شود.

پس از مصاحبه محمد مایلی کهن بسیاری از علاقمندان به فوتبال این طور پنداشتند که محرم نویدکیا به هیچ وجه گزینه امیر قلعه‌نویی برای هدایت تیم امید نبوده است، اما تماس سرمربی فعلی تیم ملی با محرم نویدکیا یک روز پیش از معرفی رضا عنایتی نشان می‌دهد که امیر قلعه‌نویی هم روی شاگرد سابقش برای قبول هدایت تیم امید نظر مثبت داشته است.

در این بین شاید ابهام اصلی ماجرا را باید در کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال پیدا کرد که چطور برای چنین انتخاب مهمی که ماه‌ها برای آن وقت داشته‌اند اینگونه زمان را از دست دادند تا فشار بی جهتی به سرمربی تیم ملی وارد شود.