نساجی 0-1 پرسپولیس؛ گزارش زنده


در چارچوب هفته پایانی لیگ برتر بیست و دوم نساجی میزبان پرسپولیس است. نتیجه این بازی تاثیری در سرنوشت نساجی ندارد. این تیم با 26 امتیاز رتبه سیزدهم خود را قطعی کرده و با توجه به نتایج دیگر بازی ها اگر از تقابل با پرسپولیس امتیاز بگیرد می تواند جایگاه خود را بهبود بخشد.

در آن سوی میدان پرسپولیس 63 امتیازی و صدرنشین برای اینکه بی توجه به نتیجه بازی سپاهان قهرمان شود به دنبال پیروزی در این بازی است. اگر سپاهان نتواند پیروز بازی مقابل مس کرمان شود، پرسپولیس با یک تساوی هم می تواند به قهرمانی برسد.

 اطلاعات بازی 

هفته‌ سی ام مسابقات لیگ برتر بیست و دوم ایران؛ جام خلیج فارس
بازی: نساجی 0-1 پرسپولیس
تاریخ و زمان: پنجشنبه 28 اردیبهشت 1402 | ساعت 18:00
مکان: قائمشهر مازندران – ورزشگاه شهید وطنی
داوران: 
بیژن حیدری، محمدرضا ابوالفضلی، فرهاد مروجی، روح اله شریفی | ناظر: ابوطالب طاهریان

ترکیب نساجی: علیرضا حقیقی، حامد شیری، سیدعلیرضا ابراهیمی، سیداحمد موسوی، متین کریم‌زاده، مهرداد عبدی، محمد شریفی، ایوب کلانتری، فرزاد زامهران، علی شجاعی و رضا جعفری

سرمربی نساجی: کارلوس هرناندز

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، سروش رفیعی، پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، وحید امیری، سعید صادقی، گولسیانی و عیسی آل کثیر

سرمربی پرسپولیس: یحیی گل محمدی

کارت زرد: مهرداد عبدی (دقیقه 1 – نساجی) / سروش رفیعی (دقیقه 5 – پرسپولیس) / علی شجاعی (دقیقه 9 – نساجی)

کارت قرمز: –

گل ها: -علی نعمتی (دقیقه 2 – پرسپولیس)

حواشی بازی

  • نتیجه این بازی تکلیف قهرمان لیگ بیست و دوم را مشخص می کند و از این حیث از حساسیت بالایی برخوردار است.
  • از ساعت ها قبل بازی مساله استقرار تماشاگران در ورزشگاه حاشیه ساز شد. به طوری که مدیرعامل نساجی به مسئولان سازمان لیگ اعلام کرد اگر برخی سکوهایی که هواداران پرسپولیس در آن ها حاضر شده اند تخلیه نشود تیمش بازی نخواهد کرد. مسئولان سازمان لیگ نیز در پاسخ وضعیت استقرار تماشگران در ورزشگاه را طبق تصمیم شورای تامین استان دانستند و اعلام کردند سازمان لیگ در این خصوص تصمیم گیرنده نیست.
  • روی سه خطای اول بازی داور سه کارت زرد از جیب خارج کرد. یک کارت زرد برای پرسپولیس و دو کارت زرد برای نساجی.

گزارش بازی

دقیقه 11 / یک ارسال کرنر از پرسپولیس و بلافاصله بعد از آن دو سانتر روی دروازه را بازیکنان نساجی بازگشت دادند.

دقیقه 9 / روی خطای علی شجاعی بر روی سرلک داور کارت زرد سوم را روی خطای سوم به شجاعی نشان داد.

دقیقه 5 / با خطای سروش رفیعی روی مهراد عبدی داور دومین کارت زرد بازی را روی دومین خطا از جیب خارج کرد. روی ارسال ایستگاهی ابوالفضلی پرچم زد و آفساید علی شجاعی را گرفت.

دقیقه 2 / ترابی از روی ضربه ایستگاهی توپ را به روی دروازه فرستاد، حقیقی خروج کرد و به سمت توپ شیرجه رفت اما شیری که خروج دروازه بان تیمش را ندید ضربه سر اول را زد. توپ سرگردان با ضربه سر پورعلی گنجی به علی نعمتی رسید تا این بازیکن با ضربه ای پرقدرت دروازه بدون دروازه بان حقیقی را باز کند.

دقیقه 1 / حرکت پا به توپ آل کثیر پیش از رسیدن به محوطه جریمه با تکل مهرداد عبدی همراه شد و بیژن حیدری اولین خطای بازی را اعلام کرد و اولین کارت زرد را به مهرداد عبدی نشان داد.

ساعت 18:03 / بازی با سوت بیژن حیدری آغاز شد.

فرم بازی