پوچتینو: ورود مالکان به رختکن چلسی؟ مشکلی نیست، باشگاه مال آنها است


سرمربی چلسی می گوید که مشکلی با ورود مالکان باشگاه به رختکن تیمش ندارد. 

| در جریان دیداری از دور سوم لیگ کاپ انگلیس، چلسی در استمفورد بریج میزبان برایتون است. مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی حاضر شد و در مورد مسائل پیرامون تیمش صحبت کرد. شرح مصاحبه پوچتینو را در ادامه می خوانید: 

لیگ کاپ یکی از اهداف این فصل ما است. فرصتی برای بردن جام داریم و باید روی آن تمرکز کنیم. پس از شکست روز یکشنبه احساس خوبی نداریم اما باید از اتفاقات بد عبور کنیم و به بازیکنان اعتماد به نفس بدهیم. 

 چلسی خوب بازی می کند اما باید گل بزنیم

چلسی خوب بازی می کند. نکات مثبت زیادی در تیم داریم اما در حال حاضر مقابل دروازه حریف فرصت طلب نیستیم. باید این مسئله را حل کنیم و به مهاجمان خودمان اعتماد داشته باشیم. داده های ما از عملکرد تیم مثبت هستند اما مهم ترین مسئله این است که گل بزنیم. 

 ورود مالکان چلسی به رختکن

 ورود مالکان باشگاه به رختکن تیم؟ من دیدگاه منفی نسبت به این مسئله ندارم. از نظر من این که آنها کنار ما هستند اتفاق خوبی است. اگر آنها به رختکن می آمدند و سخنرانی می کردند کمی داستان متفاوت می شد اما خب آنها مالک باشگاه هستند می توانند هر کاری که دلشان می خواهد انجام دهند. خوشحالم که آمدند و در احساسات ما شریک شدند. 

 می توانیم ورق را برگردانیم

توانایی این را داریم که ورق را برگردانیم. نتایج از چیزی که فکر می کردم بدتر نیست. همیشه می دانستیم که اجرای یک پروژه چدید دشوار خواهد بود. در این زمان به نظر می رسد که همه چیز علیه ما است. عملکرد ما شایسته امتیازات بیشتری بود.