کلوپ: با سوپرلیگ مخالفیم؛ یوفا یا سایرین حق افزایش تعداد بازی‌ها را ندارند


نشست خبری یورگن کلوپ برگزار شد. 

| لیورپول در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر در ادامه برنامه بازی‌ها مهم خود به مصاف آرسنال خواهد رفت. در حالی که توپچی‌ها در صدر جدول قرار دارند، قرمزها امیدوار هستند خلاف دیدار با منچستریونایتد، روند پیروزی و گلزنی در بازی‌های خانگی را ادامه بدهند. یورگن کلوپ در بخش اول نشست خبری امروز گفت:

  • در مورد سوپرلیگ

با بیانیه‌ای که باشگاه منتشر کرد 100% موافق هستم. همچنین خوشحالم به این درک رسیدیم که یوفا، فیفا یا سایر اتحادیه‌های فوتبال نمی‌توانند فقط خواسته خود را انجام داده و بدون توجه به نظرات سایرین تعداد بازی‌ها را افزایش دهند. بنابراین دوست دارم آن‌ها به خاطر حکم دادگاه کمی تکان بخورند. در مورد سوپرلیگ من همان دیدگاه سابق را دارم (مخالف).

  • انتقاد از جو آنفیلد پس از دیدار با وست‌هم

می‌توانم در این مورد با هوادارانمان صحبت کنم. من درخواست جو خاصی را ندارم. دو بازی خانگی پشت سر هم داشتیم و در این بازی‌ها مجموعا 62 شوت به ثبت رساندیم…تصور کنید گل‌های بیشتری در این دو بازی به ثمر می‌رساندیم [چه می‌شد]. صحبت‌های من احساساتم پس از بازی بود. پس از این که یک موقعیت از دست دادیم، وقتی به سمت هواداران برگشتم اینطوری بودم که «چی می‌خواین؟». ما در لیگ برتر در جایگاه خوبی قرار داریم، سریع‌تر از انتظار به آن رسیدیم. انتقادی نسبت به آنفیلد ندارم. از 99.7% از هر ثانیه این ورزشگاه لذت می‌برم. من گفتم که بلیت خودتان را به کس دیگری بدهید، مردم در پاسخ می‌گویند به این سادگی نیست! من واقعا چنین منظوری نداشتم! ما به آنفیلد نیاز داریم و این نکته درستی است. 

  • وضعیت مصدومان 

خرافنبرخ وضیت خوبی دارد. الکسیس مک آلیستر و دیوگو ژوتا برای بازگشت نزدیک هستند اما برای فردا آماده نخواهند بود. رابرتسون را هر روز می‌بینم، برای بازگشت خوب کار می‌کند. شانه نه اما سایر بدن او وضعیت خوبی دارد. فعلا نمی‌تواند با توپ کار کند، باید صبور باشیم. 

  •  بازی با آرسنال 

بازی فصل گذشته را به یاد دارم، آن‌ها تا زمانی که ما راهی برای بازگشت پیدا کردیم فوق‌العاده بودند. مساوی شد اما باید پیروز می‌شدیم. هنوز موقعیت ابراهیما کوناته را هضم نکرده‌ام اما به هر حال آرسنال تیم بسیار خوبی است. میکل در حال ساختن تیمی است که مدنظر دارد. ترکیب خوبی است و احترام زیادی برای آرسنال قائل هستم. هنوز در هفته 18 قرار داریم. در ماه مارس یا آپریل بازی 6 امتیازی بود اما در حال حاضر به آن فکر نمی‌کنیم. باید مطمئن بشیم آرسنال نتواند کاری که می‌خواهد را انجام بدهد. 



Source link