کیفیت و زیبایی درکنار هم

دریچه زیر فن کویل - محصولات فن کوئل در پارس سنتر از آنجا كه این نوع دریچه عموما روی درها و دیوارهای پارتیشن (دیوارهای غیر خارجی) نصب میشوند لذا یكی از مهمترین عوامل در انتخاب این نوع دریچهها تناسب عمق دریچه با عمق دیوار و یا دربی است كه دریچه روی آن نصب میشود. این نوع دریچه ها در داخل سقف، دیوارها و کانال های باز نصب می شوند. این نوع لوور در فضاهایی استفاده میشود که دریچهای در کل مسیر هوای برگشت تعبیه نشده و هوای ورودی به فضا به اصطلاح بلاک و در فضا حبس میشود. با نصب لوور پادری در این مواقع، هوای ورودی راهی برای خروج از اتاق پیدا میکند. قاب دوم این دریچه باعث میشود که بعد از نصب نمای دریچه روی درب از هر دو طرف به یک شکل باشد. نوع دوم این دریچه ها, دریچه برگشت یک طرفه ثابت پره ایرویلی ست که مزیت بارز این دریچه افت فشار کم, استحکام, فیلتر باکس – شرکت تهویه سازه شار عدم دید به داخل کانال می باشد که البته استحکام آن در طول بالای 70 سانت کاهش می یابد. لوله خرطومی برزنتی معدنی از قطر ۷.۵ سانت تا ۱۲۰ سانت امکان تولید دارد. ۵- نصبِ لوله خرطومی صداگیر باعایق پشم شیشه بسیار سهل و آسان می باشد. برای افزایش راندمان این جذب ، از ورقهای فلزی سوراخ دار كه خود دارای ضریب جذب صوت بسیار بالایی هستند استفاده می شود . ​.

ترمینال حجم ثابت چهار گوش

<=":; :; :1010100;:0; -: 335;" ="" ="صداگیر فستو - قیمت صداگیر فستو - ایفاکو" ="://./-//2019/10/-247."> حتی اگر شما در انتخاب درست دریچه فن کویل مناسب دچار شک و تردید شدید و نمی دانستید کدام گزینه برای شما مناسب تر است می توانید با مجموعه آرناونت تماس گرفته و از کارشناسان مجموعه ما به صورت رایگان مشاوره بگیرید. اگر با تنظیم دمپر موفق نشدید هوای محیط را با دمای مناسب تنظیم کنید بهتر است از متخصصان کمک بگیرید. از مزایای دیگرِ این روش اینست که از این روش در هر دو مدل دریچه زیر فن کویلِ لولایی و وزنه ای بطور یکسان می توان بهره گرفت.البته در این روش باید در انتخاب پیچ های مناسب که عموما بصورت سرمته ای می باشند دقت فراوانی به خرج داد،منطور از انتخاب پیچ مناسب صرفا سرمته دار بودنِ پیچ نیست،بلکه باید تاج پیچ نباید از برجستگیِ زیادی برخوردار باشد که از بسته شدنِ درب دریچه زیر فن کویل جلوگیری کند.یعنی انتخاب پیچ با تاجِ سرتخت از موارد مهم در این روش از نصب دریچه زیر فن کویل می باشد. شرایط نصب: روش نصب دریچه توزیع هوا با این محصول متفاوت است؛ امکان نصب روی درب چوبی و پی وی سی به صورت مستقیم بدون نیاز به زیر کار خاصی و با پیچ کردن قاب از روبرو یا از داخل به روی درب وجود دارد. ​​!

اساس کار این دریچهها بر اساس اختلاف فشار میان دو محیط میباشد و هوا از محیط پر فشارتر به محیط کم فشارتر جریان مییابد و جایگزین هوای تخلیه شده از فضای کم فشار میگردد. در موسسه فنی شاهرخی ترمینال های حجم متغیر هوا در انواع مختلفی بر اساس نیاز و سناریوی کنترل به در انواع مختلفی تولید می شوند. برای صداگیری پمپ باد در این شرایط، معمولا از پتوی صداگیر بر روی دیوارهای مجاور کمپرسور استفاده میکنند. در مواردی که بخواهیم درب دریچه فن کویل بصورت وزنه ای جابجا شود و از طرفی نیز این امکان وجود نداشته باشد که درب دریچه فن کویل به خاطر فاصله ی کمِ دستگاه با فریم دریچه فن کویل به سمت بالا حرکت داده و درب باز شود،الزاما و اجبارا باید درب دریچه فن کویل باید بصورت مشابه لولا تعبیه گردد.یعنی به جای لولا در یک طول از فریم دریچه فن کویل یک نشیمن گاه از پرفیلِ “سه پری” نصب می گردد و درب دریچه فن کویل بصورت مشابه لولا بر روی این نشیمن گاه می نشیند و در زمان نیاز،درب دریچه فن کویل بصورت وزنه ای از این نشیمن جدا و باز می گردد.نکته مهم در عملکردِ این دریچه فن کویل در اینجا اینستکه به جای اینکه درب به سمت بالا و داخلِ سقف کاذب رانده شود بطور کامل به سمت پایین هدایت و از فریم دریچه فن کویل جدا می شود که البته این موضوع به خودیِ خود یک مزیت محسوب می شود و ساختارِ رنگِ بدنه ی درب دریچه فن کویل از هر نوع آسیبی در امان می ماند.جالب اینجاست که علیرغمِ وزنه ای بودنِ سیستمِ بازوبسته شدنِ درب دریچه فن کویل مشابه لولا،در سوی دیگرِ درب این نوع دریچه فن کویل از قفل زیمنس برای بستنِ درب دریچه فن کویل و اتصال آن به به فریم دریچه فن کویل استفاده می شود.این قفل ها نگهداریِ درب را بر روی قریم دریچه فن کویل تضمین می کنند و عملیات جداسازیِ درب دریچه فن کویل از فریم با باز شدنِ این قفل ها شروع می شود. ᠎​​​!

لوورهای پادری کاربری مشابه لوورهای هوارسان دارند با این تفاوت که روی درب ورودی نصب میشوند. میتوان جهت نصب روی دربهای آلومینیومی از پرچ نیز استفاده کرد. در واقع میتوان گفت فن کویل ها مصرف خانگی ندارند و مگر در مواقع های نادر که خانه دارای ابعاد خیلی بزرگی باشد. همچنین، میتوان با استفاده از این دمپرها، مقدار هوای ورودی به یک اتاق نشیمن را در هنگام تماشای تلویزیون کاهش داد تا صدای تلویزیون مزاحم نباشد. این قطعه ی لوله فلکسیبل صداگیر که سه مسیرِ ورود یا خروج هوا دارد و از یک لوله ی اصلی و یک لوله ی فرعی(نافیِ سه راه) تشکیل شده هوای ورودی یا خروجی را از یک مسیر به دو مسیرِ مجزا و غیرهمقطر که با یکدیگر زاویه ی ۹۰ درجه می سازند،تشکیل شده است. دریچه پادری به منظور تعدیل فشار هوای بین دو فضا استفاده می شود. در این بخش از مقالات گاز رسانی در مهام مارکت درباره درب های بازدید فن کویل و دریچه های پلاستیکی و برش فن و هم چنین درباره دمپر ها و سایر ادوات بین کانالی توضیح خواهیم داد. بدین صورت كه در بعضی از موارد که هوای تازه تزریقی به یک محیط وجود ندارد و فشار منفی ایجاد شده در اثر تخلیه و یا برگشت هوا، باید از طریق ورود هوا از محیط مجاور جبران شود استفاده از این دریچه ها روی درها، پارتیشنها و یا دیوارهای حائل بین دو محیط، ارتباط میان دو فضا را بدون ایجاد دید مستقیم میان آنها ممکن میسازد.