۱۱ سود خارق العاده تجهیزات گلف شودهان پرانایاما


سه تجهیزات گلف بی نظیر در هیکل موجود است کدام ممکن است مسئولیت جریان نشاط را بر عهده دارند. اینها تجهیزات گلف پینگالا، تجهیزات گلف آیدا را انتخاب کنید و انتخاب کنید تجهیزات گلف سوشومنا هستند. {در این} میان، پینگال نادیس همراه خود خورشید گفته می شود را انتخاب کنید و انتخاب کنید در کنترل جریان نشاط در هیکل است. آگاه تبدیل می شود کدام ممکن است این کانال های نشاط ظریف مسیر حرکت نشاط کندالینی در هیکل هستند. شودان پرانایاما خوب استراتژی تنفسی است کدام ممکن است به پاکسازی را انتخاب کنید و انتخاب کنید پاکسازی این کانال های نشاط {کمک می کند}. آگاه تبدیل می شود کدام ممکن است فواید شودهان پرانایاما به متعادل کردن جریان نشاط در هیکل، اوقات فراغت افکار را انتخاب کنید و انتخاب کنید ارتقای سلامت را انتخاب کنید و انتخاب کنید رفاه عمومی {کمک می کند}.

شودان پرانایاما برای ادغام کردن دم را انتخاب کنید و انتخاب کنید بازدم اجتناب کرده اند طریق سوراخ بینی تبدیل می شود. همراه خود استفاده اجتناب کرده اند انگشت راست، خروجی راست سوراخ بینی شخصی را همراه خود انگشت شست شخصی ببندید را انتخاب کنید و انتخاب کنید اجتناب کرده اند خروجی چپ سوراخ بینی عمیقاً نفس بکشید. سپس همراه خود استفاده اجتناب کرده اند انگشت حلقه، خروجی چپ سوراخ بینی شخصی را ببندید را انتخاب کنید و انتخاب کنید {به آرامی} اجتناب کرده اند خروجی راست سوراخ بینی شخصی بازدم کنید. اجتناب کرده اند انگشتان میانی هر ۲ انگشت می توان برای تعطیل فضای بین ابروها (چاکرا آجنا) استفاده کرد کدام ممکن است آگاه تبدیل می شود به هدف اصلی را انتخاب کنید و انتخاب کنید هدف اصلی افکار در حین بازی {کمک می کند}. این الگو را برای تعدادی از دقیقه به طور متناوب بین خروجی چپ را انتخاب کنید و انتخاب کنید راست سوراخ بینی تکرار کنید.

این الگوی تنفس را به طور متناوب بین خروجی های چپ را انتخاب کنید و انتخاب کنید راست شکسته نشده دهید. در حین ورزش شودان پرانایاما، ملاحظه شخصی را بر نفس را انتخاب کنید و انتخاب کنید حرکت نشاط در هیکل شخصی هدفمند کنید. سیستم عصبی پاراسمپاتیک در کنترل پاسخ “آرامش را انتخاب کنید و انتخاب کنید هضم” هیکل است. این به آسانسور اوقات فراغت، کاهش فشار خون را انتخاب کنید و انتخاب کنید ضربان مرکز را انتخاب کنید و انتخاب کنید افزایش هضم {کمک می کند}. آگاه تبدیل می شود شودان پرانایاما به تحریک این روش عصبی {کمک می کند}، کدام ممکن است ممکن است به کاهش استرس را انتخاب کنید و انتخاب کنید اضطراب کمک تنبل را انتخاب کنید و انتخاب کنید سلامت را انتخاب کنید و انتخاب کنید رفاه عمومی را بهبود دهد.

آگاه تبدیل می شود کدام ممکن است مزایای تجهیزات گلف شودهان پرانایاما فوق العاده است. آگاه تبدیل می شود این روش تنفسی به تعادل جریان نشاط در هیکل، اوقات فراغت افکار را انتخاب کنید و انتخاب کنید ارتقای سلامت را انتخاب کنید و انتخاب کنید رفاه عمومی {کمک می کند}. پرانایاما ممکن است خوب تقویت می کند برتر برای ورزش یوگا هر دو مدیتیشن ممکن است باشد. اگر معاصر وارد پرانایاما شده اید، بیشتر است همراه خود تعدادی از دقیقه ورزش آغاز کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید گام به گام همراه خود بافت راحتی زمان را افزایش دهید. علاوه بر این ضروری است کدام ممکن است به هیکل شخصی گوش دهید را انتخاب کنید و انتخاب کنید اجتناب کرده اند مرزهای شخصی تجاوز نکنید.

درموردچگونه بیشتر نفس بکشیم را انتخاب کنید و انتخاب کنید اکسیژن را در هیکل افزایش دهیم

تمرینات یوگا ممکن است به طرق مختلف بر سطوح نشاط تأثیر بگذارد. ورزش تنفس راهی برتر {برای شروع} روز است، از ممکن است به احیای هیکل را انتخاب کنید و انتخاب کنید افکار ممکن است کمک تنبل. مدرسین یوگا بیشتر اوقات به داده ها آموزان شخصی خوب ورزش پرانایاما می دهند به همان اندازه در گذشته اجتناب کرده اند گروه انجام دهند، از این ممکن است به آمادگی هیکل را انتخاب کنید و انتخاب کنید افکار برای ورزش فیزیکی یوگا کمک تنبل. همراه خود ورزش مشترک، بالقوه است متوجه شوید کدام ممکن است مرحله نشاط ممکن است البته است افزایش خواهد یافت را انتخاب کنید و انتخاب کنید در کل روز بافت هوشیاری را انتخاب کنید و انتخاب کنید هدف اصلی بیشتری می کنید.

مزایای تجهیزات گلف شودهان پرانایاما

۱. افزایش سیستم تنفسی

نگه از گرفتن نفس بخشی جدایی ناپذیر اجتناب کرده اند این پرانایاما است. ریه ها ورزش خوبی دارند از باید برای مدت زمان بسیار طولانی اکسیژن هیکل را تامین کنند. دیافراگم نیز آسانسور تبدیل می شود از باید در هنگام بازدم تا حد زیادی کار تنبل. این پرانایاما ممکن است به افزایش انجام عمومی سیستم تنفسی کمک تنبل.

۲. مرحله استرس زیرین

چاکرای مولادهارا در اساس ستون فقرات قرار دارد را انتخاب کنید و انتخاب کنید آگاه تبدیل می شود کدام ممکن است در کنترل شهود بقای ما است. علاوه بر این آگاه تبدیل می شود کدام ممکن است این چاکرا درمورد به سیستم عصبی سمپاتیک است کدام ممکن است در کنترل پاسخ “مبارزه هر دو گریز” هیکل است. آگاه تبدیل می شود کدام ممکن است شودان پرانایاما به تعادل چاکرای مولادهارا {کمک می کند} را انتخاب کنید و انتخاب کنید انجام سیستم عصبی پاراسمپاتیک را آسانسور می تنبل، کدام ممکن است در کنترل پاسخ “آرامش را انتخاب کنید و انتخاب کنید هضم” هیکل است. این ممکن است به کاهش استرس را انتخاب کنید و انتخاب کنید اضطراب کمک تنبل را انتخاب کنید و انتخاب کنید سلامت را انتخاب کنید و انتخاب کنید رفاه عمومی را بهبود دهد.

۳. افزایش گوارش

سیستم عصبی پاراسمپاتیک در کنترل پاسخ “آرامش را انتخاب کنید و انتخاب کنید هضم” هیکل است. هنگامی کدام ممکن است همراه خود شکم تمیز انجام تبدیل می شود، چودان پرانایاما ممکن است به تحریک این روش عصبی را انتخاب کنید و انتخاب کنید افزایش هضم کمک تنبل.

۴. افزایش سلامت مرکز را انتخاب کنید و انتخاب کنید عروق

آگاه تبدیل می شود کدام ممکن است تنفس متفاوت اجتناب کرده اند طریق سوراخ بینی به افزایش سلامت مرکز را انتخاب کنید و انتخاب کنید عروق {کمک می کند}. دلیل این است که انگیزه است کدام ممکن است به ترتیب تنفس را انتخاب کنید و انتخاب کنید ضربان مرکز {کمک می کند}. علاوه بر این ملایم شده است کدام ممکن است فشار خون را کاهش می دهد را انتخاب کنید و انتخاب کنید ورود به خون را افزایش می بخشد.

۵. هیکل را سرماخوردگی می تنبل

تنفس آهسته را انتخاب کنید و انتخاب کنید جریان خون معاصر را انتخاب کنید و انتخاب کنید اکسیژن دار به ذهن تأثیر سرماخوردگی کنندگی بر هیکل دارد. این به طور قابل توجهی برای {افرادی که} تمایل دارند به سادگی بیش اجتناب کرده اند حد خوب و دنج شوند {مفید است}. جریان هوا علاوه بر این به ماساژ اندام های خانه را انتخاب کنید و انتخاب کنید از بین بردن سموم اجتناب کرده اند هیکل {کمک می کند}.

سشاد: بهتر از دستورالعمل های کامل تنفس

۶. بی خوابی را کاهش می دهد

چودان پرانایاما ممکن است به کاهش بی خوابی کمک تنبل. دلیل این است که انگیزه است کدام ممکن است به اوقات فراغت افکار را انتخاب کنید و انتخاب کنید آسانسور اوقات فراغت {کمک می کند}. علاوه بر این نماد داده شده است کدام ممکن است فشار خون را انتخاب کنید و انتخاب کنید ضربان مرکز را کاهش می دهد را انتخاب کنید و انتخاب کنید به خواب آرام در یک روز واحد {کمک می کند}.

۷. هدف اصلی را افزایش می بخشد

تنفس عمیق حاوی {در این} پرانایاما به تامین اکسیژن ذهن را انتخاب کنید و انتخاب کنید افزایش هدف اصلی {کمک می کند}. علاوه بر این آگاه تبدیل می شود کدام ممکن است به تعادل نیمکره چپ را انتخاب کنید و انتخاب کنید راست ذهن {کمک می کند}. این ممکن است به افزایش انجام شناختی را انتخاب کنید و انتخاب کنید حافظه کمک تنبل.

۸. هوشیاری را بهبود می دهد

اعلان اجتناب کرده اند دوم جاری کدام ممکن است اجتناب کرده اند طریق تجهیزات گلف Chodan Pranayama تحمیل تبدیل می شود ممکن است به ارتقای افکار اعلان کمک تنبل. عبارت سانسکریت برای هوشیاری smirti است کدام ممکن است به معنای “به خاطر داشته باشید”. این پرانایاما ممکن است به بازگرداندن افکار به دقیقه جاری را انتخاب کنید و انتخاب کنید افزایش هدف اصلی را انتخاب کنید و انتخاب کنید هدف اصلی کمک تنبل.

۹. کاهش ضربه های روحی

ویشنو مودرا خوب حرکت انگشت است کدام ممکن است بیشتر اوقات در تجهیزات گلف شودهان پرانایاما استفاده تبدیل می شود. آگاه تبدیل می شود کدام ممکن است این مودرا به تسکین ضربه را انتخاب کنید و انتخاب کنید آسانسور بافت ایمنی را انتخاب کنید و انتخاب کنید ایمنی {کمک می کند}. علاوه بر این آگاه تبدیل می شود کدام ممکن است به تعادل احساسات را انتخاب کنید و انتخاب کنید افزایش خوانایی روانشناختی {کمک می کند}.

۱۰. امنیت را آسانسور می تنبل

آگاه تبدیل می شود کدام ممکن است پرانایاما به افزایش انجام سیستم امنیت {کمک می کند}. تنفس عمیق حاوی {در این} پرانایاما به تامین اکسیژن خون را انتخاب کنید و انتخاب کنید فروش حرکت لنف در هیکل {کمک می کند}. این ممکن است به دفاع کردن اجتناب کرده اند هیکل در مخالفت با عفونت را انتخاب کنید و انتخاب کنید بیماری کمک تنبل.

۱۱. افزایش نشاط مذهبی

کانال نشاط مرکزی هر دو سوشومنا نادی، مسیر نشاط کندالینی است. آگاه تبدیل می شود کدام ممکن است Chodan Pranayama به متعادل کردن کانال های نشاط در هیکل را انتخاب کنید و انتخاب کنید فروش جریان نشاط کندالینی {کمک می کند}. این ممکن است به افزایش اعلان مذهبی را انتخاب کنید و انتخاب کنید بیداری کمک تنبل.

درمورد: ۱۱ سود خارق العاده پف اوجای (ویدئو)

مزایای بهزیستی نادی شدان پرانایاما ابزاری قادر مطلق برای ارتقاء سلامت را انتخاب کنید و انتخاب کنید تندرستی عمومی است. این روش پرانایامای قابل دسترس ممکن است توسط هر کسی، صرف تذکر اجتناب کرده اند مرحله تخصص، انجام شود. این می تواند یک راه ایمن را انتخاب کنید و انتخاب کنید کارآمد برای افزایش انجام افکار را انتخاب کنید و انتخاب کنید هیکل است. بهتر از زمان برای ورزش پرانایاما صبح ها همراه خود شکم تمیز است. می توان آن را به صورت نشسته هر دو ایستاده انجام داد را انتخاب کنید و انتخاب کنید بیشتر است در مکانی آرام ورزش کنید کدام ممکن است نگران نباشید.

برای بهتر از نتیجه، Shudhan Pranayama را به مدت ۵-۱۰ دقیقه {هر روز} ورزش کنید. می توانید گام به گام زمان را افزایش دهید به همان اندازه همراه خود این ورزش دستی تر شوید. پس اجتناب کرده اند تسلط بر استراتژی بی نظیر، می توانید شکل های باکلاس تری را اختراع کنید.