kermanyy

Monday, 25 October 2021

4 راه برای فعال ماندن در تمام طول روز بدون کافئین

4 راه برای فعال ماندن در تمام طول روز بدون کافئین


“بیداری و بوی قهوه” یک دلیل است. اگر تنها چیزی که باعث می شود از رختخواب بیرون بیایید قول یک جام قوی است ، شما تنها نیستید. با این حال ، برای بیشتر مردم ، بیش از یک نشت است. البته ، بسیاری از افرادی که قهوه می نوشند فقط تا عصر می نوشند – اما اعتماد به کافئین برای دریافت انرژی روزانه می تواند منجر به عوارض جانبی شود. در حالی که ما نمی گوییم باید قهوه را برای همیشه قطع کنید ، اما راه های دیگری نیز وجود دارد که می توانید بدون ریختن یک فنجان دیگر از آن قهوه تهیه کنید. بنابراین ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم یک سبک زندگی متعادل را در پیش بگیرید و به شما آموزش دهیم که چگونه انرژی خود را بدون کافئین حفظ کنید!

علل کم بودن قدرت

ما متوجه می شویم – اگر مخزن گاز شما به اندازه کافی پر نشده باشد ، قطع مصرف کافئین راحت تر از گذشته است. اگر احساس می کنید که سرعت خود را کاهش می دهید ، این کار را در مرحله خود ندارید ، یا فقط می خواهید به خانه بروید و روی فنجان خود دراز بکشید ، یک فنجان کافئین اضافی ممکن است تنها راه نجات شما به نظر برسد. اما ، اگر به علت اصلی رسیدید ، چرا همیشه خسته هستید؟

عوامل زیادی می توانند باعث ضعف عضلانی شوند ، از جمله توجه پزشکی و عادات زندگی. معمولاً این کمبود خواب است. بر اساس مراکز کنترل و پیشگیری از بیمارییک سوم بزرگسالان بیش از هفت ساعت یا بیشتر در روز نمی خوابند. علاوه بر شبهای بی خوابی ، عوامل دیگر می توانند انرژی شما را کند کنند. ملاحظات مربوط به سلامت روان (مانند استرس ، افسردگی و اضطراب) ، عوامل سبک زندگی (مانند ورزش زیاد و تغذیه ناسالم) و البته شرایط پزشکی (مانند دیابت ، بیماری قلبی و اختلال دفاع شخصی) وجود دارد.

بنابراین قبل از اینکه به فنجان قهوه اضافه بروید ، آنها اینجا هستند 10 کاری که باید انجام دهید اگر همیشه خسته هستید.

چرا کافئین همیشه جواب نمی دهد

بر اساس اداره غذا و داروی آمریکابه طور کلی مصرف 400 میلی گرم کافئین در روز برای بزرگسالان سالم تقریباً در چهار یا پنج فنجان قهوه موجود است. اما به خاطر داشته باشید که کافئین در سایر غذاها و نوشیدنی ها از جمله چای سیاه و سبز ، شکلات و نوشیدنی های انرژی زا یافت می شود. بنابراین شما باید این منابع دیگر را نیز فهرست کنید!

گفته می شود ، همانطور که FDA اشاره می کند ، هر کس محدودیت کافئین خود را دارد که می تواند تحمل کند. و اگر با بدن خود هماهنگ باشید ، می دانید محدودیت شما بر اساس احساس کافئین در شما کجاست. به عنوان مثال ، اگر احساس عصبانیت ، گیجی ، سردرد یا مشکلات گوارشی دارید ، ممکن است در حال پرخوری باشید. اگر در طول روز کافئین زیادی بخورید ممکن است در خواب شبانه دچار مشکل شوید و اختلال خواب شما را در روز بعد چاق کرده و یک چرخه معیوب را آغاز می کند. همانطور که می بینید ، یادگیری نحوه حفظ انرژی بدون کافئین بسیار مهم است!

چگونه در طول روز بدون کافئین پر انرژی باشیم

بیشتر بخورید H20

قهوه و نوشابه های انرژی زا از نظر فنی جایگزین آب نیستند. در واقع ، آنها می توانند آب بدن شما را کم کنند! بنابراین اگر می دانید که در طول روز آبیاری کافی ندارید ، پاسخ این است که میزان نوشیدنی خود را افزایش دهید.

این یک تغییر ساده وجود داشته است نشان داده شده برای کاهش چربی ، خواب و مشکلات روحی مانند اضطراب ، بنابراین اگر می خواهید هوشیار و پرانرژی باشید ، مکیدن را ادامه دهید!

با این حال ، اگر افزایش مصرف خود برای شما مشکل است ، پیدا کردن یک بطری آب در این نزدیکی ممکن است به شما در رسیدن به هدف کمک کند. و این هک آبیاری ساده به شما در صرفه جویی در پول و زندگی پایدارتر کمک می کند – مانند پیروزی در همه جا!

غذای آبرسان بخورید

علاوه بر بسیاری از ویتامین ها و مواد معدنی ، میوه ها و سبزیجات دارای مزایای بسیار بدی هستند: آنها پر از آب هستند! بنابراین در حالی که تغذیه خوب را برای خود می رباید ، نیاز آبیاری خود را نیز برآورده می کنید. در حقیقت ، 20 درصد از مایعات مورد نیاز روزانه می تواند از غذا ناشی شود!

میوه و سبزیجات غنی از آب (مانند خربزه ، مرکبات ، انواع توت ها ، گوجه فرنگی ، کدو سبز ، خیار ، زنگوله) اضافه کنید فلفل) تا جایی که می توانید به وعده ها و میان وعده های خود بپردازید. جایزه؟ بسته بندی رژیم غذایی با استرس کمتری همراه است – یکی از این موارد دلایل از انرژی کم!

حرکت کنید

یکی از بهترین کارهایی که می توانید برای اطمینان از داشتن یک خواب خوب انجام دهید این است که؟ بدن خود را در طول روز حرکت دهید. در مطالعه ای در PeerJ، ورزش با کیفیت بهتر خواب همراه بود – به ویژه در افرادی که با بی خوابی سر و کار دارند. ورزش یک پادزهر واقعی برای استرس است و طبق تحقیقات انجام شده ، می تواند احساس اضطراب و افسردگی را بهبود بخشد. علاوه بر این ، همچنین می تواند به شما کمک کند تا از نظر فیزیکی برای زمان خواب آماده شوید.

عشق: رابطه بین تمرینات قدرتی و خواب بهتر

پنج را بیرون ببرید

کاهش انرژی در محل کار؟ بیرون بروید تا کمی هوای تازه داشته باشید. بودن در طبیعت ، به ویژه در حضور نور طبیعی خورشید ، با سلامت روانی بهتر همراه است ، زیرا یک تقویت کننده طبیعی انرژی است. مطابق با پژوهش، این می تواند ذهن شما را به مبارزه با ضعف روانی بازگرداند!

نمی توانید دریابید؟ پنجره ای را باز کنید و یک نفس عمیق بکشید.

روی کافئین ضربه بزنید تا همه وزوزهای طبیعی را ببینید

استفاده از کافئین با انرژی کم معمول است ، اما راه های دیگری نیز وجود دارد که می توانید آن را افزایش دهید! برای کمک به افزایش منابع طبیعی انرژی خود ، حتماً هیدراته شوید ، رژیم غذایی سالمی داشته باشید ، ورزش کنید و در طبیعت وقت بگذرانید.

اکنون که می دانید چگونه بدون کافئین انرژی خود را حفظ کنید ، وقتی احساس چربی می کنید ، این تقویت کننده های طبیعی انرژی را صدا کنید!

اگر هنوز به جامعه ما ملحق نشده اید ، برای ثبت نام رایگان و دسترسی به رویکردها و مدیتیشن بی پایان ، که همه آنها برای زمانی که بدنبال افزایش انرژی طبیعی هستید بسیار مناسب است.

Share your comment :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *