kermanyy

Monday, 25 October 2021

4 نکته مهم تناسب اندام برای مبتدیان

4 نکته مهم تناسب اندام برای مبتدیان


تناسب اندام و تناسب اندام برای بسیاری از ما یک هدف مهم است. اگر به تازگی ورزش تناسب اندام و ورزش خود را آغاز کرده اید ، چند نکته را باید رعایت کنید:

1. با یک برنامه ساده شروع کنید

اگر تازه کار هستید ، ممکن است نخواهید با یک تمرین سنگین شروع کنید. شما باید بدن و قلب خود را راحت تر تمرین دهید تا ثبات و قدرت بدن شما ارتقا یابد. می توانید با کارهای سبک که شامل کاردیو و حرکت بدن است شروع کنید. با راه رفتن ، حرکت ، دویدن ، لگد زدن ، پریدن و … ضربان قلب شما افزایش می یابد. همچنین می توانید حرکات کششی سبک و یوگا انجام دهید تا بدن شما را بعد از آسیب حرکت دهد. احساس خواهید کرد که ماهیچه های شما می سوزند و ممکن است بعد از اولین بار دچار درد شوید ، اما با قوی شدن ماهیچه ها بعد از مدتی این مشکل برطرف می شود. پس از یک یا دو هفته با این روال ، می توانید با افزایش عادت بدن ، شدت آن را افزایش دهید.

2. رژیم غذایی متعادل داشته باشید

مهمترین نکته ای که هنگام کاهش وزن و سالم بودن باید به خاطر داشته باشید ، رعایت رژیم غذایی متعادل است. شما نمی توانید بدن خود را از مواد مغذی ضروری و ویتامین ها محروم کنید. در غیر این صورت ، شما بیشتر از این که به بدن خود آسیب برسانید ، ضرر خواهید کرد. خوردن رژیم غذایی متعادل به شما احساس خوشبختی و فعالیت می دهد. خوردن تمام مواد مغذی که از میوه ها ، سبزیجات ، گوشت ، لوبیا ، آجیل ، حبوبات ، دانه ها و غیره به دست می آید ، نتایج امیدوارکننده تری را نسبت به رژیم های تصادفی به شما می دهد.

3. در مورد اهداف خود واقع بین باشید

نکته دیگری که باید در مورد تناسب اندام و کاهش وزن به آن توجه داشته باشید ، طرز فکر شماست. نمی توانید انتظار داشته باشید که در روز اول یک مشت پوند از دست بدهید. این روند به کندی انجام می شود و به زمان و تصمیم زیادی نیاز دارد. شما باید انتظارات خود را تا آنجا که ممکن است منطقی نگه دارید. به یاد داشته باشید ، هدف در اینجا این است که از نظر ظاهر و احساس بدن خود شاد باشید. شما نمی خواهید انتظارات غیرواقعی از خود داشته باشید و وقتی به آن اهداف نرسیدید دلسرد شوید زیرا صادقانه می گویم که این فرایند می تواند بسیار بیشتر از آنچه انتظار داشتید طول بکشد.

4- به نتایج زمان دهید

کاهش وزن و تناسب اندام سفری است که به زمان ، کار سخت و اراده زیاد نیاز دارد. شما باید انگیزه خود را حفظ کرده و روال عادی را دنبال کنید که شما را به اهداف تناسب اندام شما می رساند. در مورد زمان و پشتکار است. نمی توانید انتظار داشته باشید که جادو یک شبه اتفاق بیفتد. ممکن است ماه ها طول بکشد تا نتایج مورد نظر خود را مشاهده کنید ، اما اگر می خواهید به خط پایان برسید باید سخت کار کنید و روی زمین خود بایستید. سخت کوشی و فداکاری سرانجام شما را به آنجا می رساند.

خودشه! این نکات به شما کمک می کند تا به روال عادی تناسب اندام خود برسید. به یاد داشته باشید ، این مربوط به پیشرفت شما است و نه مسابقه با زمان. شما باید از آنچه بدن شما می تواند حفظ کند آگاه باشید. اگر به انگیزه و برنامه مشخصی برای سالم ماندن نیاز دارید ، با مراجعه به سایت ما و پیدا کردن سالن بدنسازی در نزدیکی خود ، Fitness For 10 را بررسی کنید!

www.FitnessFor10.com

Share your comment :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *