kermanyy

Friday, 22 October 2021

5 دلیل برای شروع وزن ساختمان

5 دلیل برای شروع وزن ساختمان


وزنه زدن راهی عالی برای رهایی از استرس ، اضطراب و افسردگی است. تمرین با وزنه های سنگین نیز می تواند با سوزاندن کالری بیشتر از تمرینات قلبی به کاهش وزن شما کمک کند. علاوه بر این ، وزنه زدن به ساخت توده عضلانی کمک می کند که برای بدن سالم ضروری است و با افزایش سن استخوان ها با پوکی استخوان خطر پوکی استخوان را کاهش می دهد. این پست وبلاگ در مورد پنج دلیل شروع وزنه برداری از امروز بحث می کند!

1. وزنه زدن می تواند به شما در ایجاد توده عضلانی کمک کند

اگر سعی کرده اید عضلات بیشتری بسازید اما نتایج دلخواه خود را مشاهده نکرده اید ، شاید زمان آن فرا رسیده باشد که وزنه برداری را شروع کنید. افزایش وزن در بسیاری از مطالعات به عنوان روشی م toثر برای تقویت عضلات و افزایش قدرت نشان داده شده است ، به ویژه برای زنانی که تمایل به کاهش تستوسترون نسبت به مردان دارند و متوجه شده اند که بدون تمرین با وزنه نمی توانند عضله بسازند.

2. وزنه زدن می تواند با سوزاندن کالری بیشتر از تمرینات قلبی به کاهش وزن شما کمک کند

آیا کاردیو انجام داده اید و نتیجه ای مشاهده نکرده اید؟ این ممکن است به این دلیل باشد که تمرینات قلبی نسبت به وزنه زدن کالری کمتری می سوزانند. بنابراین اگر به دنبال راهی برای کاهش وزن هستید ، شاید منطقی باشد که وزنه زدن بهترین گزینه است.

3. بلند کردن وزنه به بهبود تراکم استخوان کمک می کند و خطر پوکی استخوان را کاهش می دهد

پوکی استخوان نوعی بیماری استخوانی است که می تواند منجر به شکستگی و درد استخوان شود. وزنه زدن راهی عالی برای کاهش خطر ابتلا به زنان است ، زیرا تراکم استخوان شما را افزایش می دهد.

اگر می خواهید کمری قوی داشته باشید یا از افتادن آسیب در سنین بالا جلوگیری کنید ، تمرینات با وزنه بهترین نوع ورزش هستند. نمونه هایی از این تمرین عبارتند از:

– ددلیفت

– تاشو بر روی ردیف ها

– اندیشه ها

به یاد داشته باشید که این تمرینات باید با فرم مناسب انجام شود ، در غیر این صورت ممکن است به خودتان آسیب برساند. اگر مطمئن نیستید که روش مناسب برای یک تمرین خاص است ، قبل از ادامه مقاله ، مقاله ای را بیابید و ویدیویی را در آن تماشا کنید.

4- وزنه برداری راهی عالی برای افزایش قدرت و تعادل است

داشتن وضعیت صحیح هنگام بلند کردن وزنه مهم است. این باید یک کمان کوچک در قسمت پایین کمر داشته باشد ، در غیر این صورت خطر آسیب رساندن به خود را دارید. این بدان معناست که هنگام انجام تمریناتی مانند پرس روی نیمکت و اسکوات نباید از هالتر عبور کنید. شانه های شما باید پایین کشیده شوند تا همیشه راحت باشند. هرچه قوی تر شوید ، وزن بیشتری را می توانید بلند کنید. مهم است که کار خود را خیلی سخت نکنید تا بدن شما زمان کافی برای بازیابی داشته باشد.

5- وزنه برداری راهی عالی برای کاهش استرس ، اضطراب و افسردگی است

مطالعات نشان داده است که اگر به طور منظم (حتی چند بار در هفته) ورزش کنید ، مشکلات روانی کمتری نسبت به افرادی که ورزش نمی کنند ، خواهید داشت. این می تواند به دلیل ترشح اندورفین باشد ، که باعث می شود پس از انجام تمرینات سخت به مدت کافی احساس شادی و آرامش کنیم.

اگر به انگیزه و برنامه مشخصی برای سالم ماندن نیاز دارید ، با مراجعه به سایت ما و پیدا کردن سالن بدنسازی در نزدیکی خود ، Fitness For 10 را بررسی کنید!

www.FitnessFor10.com

گروه رسانه ای آلفا

Share your comment :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *