kermanyy

Friday, 22 October 2021

5 نکته بسیار ساده و در عین حال م Mostثرترین نکات بهداشت روانی

5 نکته بسیار ساده و در عین حال م Mostثرترین نکات بهداشت روانی


در مورد تمرکز ذهن HUM در سپتامبر 2021 ، ما نکات بهداشت روان را دنبال می کنیم که برای ارتقاء تاب آوری و رفاه از طریق مراقبت از خود اختصاص داده شده است.

غمگین؟ اهمیت دادن؟ خسته؟ تو تنها نیستی. هرچه زندگی ما شلوغ تر باشد ، استراحت کردن و اطمینان از اینکه ما بهزیستی روحی و روانی خود را در اولویت قرار می دهیم ، چالش برانگیزتر خواهد بود. گفته می شود سلامت روان به اندازه سلامت جسمی شایسته توجه و مراقبت است. خوشبختانه دستیابی به موفقیت های کوچک برای رفاه روزانه آسان تر از آن است که فکر می کنید.

به خواندن ادامه دهید تا برخی از بهترین نکات مربوط به سلامت روان (و علم!) را در پشت سر خود بیابید.

5 نکته در مورد سلامت روان که واقعاً مثر است

نکات مربوط به مراقبت از خود برای سلامت روان را اینجا ببینید.

1. روز خود را با مدیتیشن صبحگاهی آغاز کنید

اگر روز خود را با جستجوی تلفن ، ریختن قهوه و شتابزدن به محل کار خود شروع کنید ، می توانید در روال عادی خود تجدید نظر کنید.

برای جایگزینی کمتر شیدایی ، سعی کنید صبح خود را با یک تمرین مدیتیشن ساده آغاز کنید. برای کسب مزایای آرامش بخش و مهیج مدیتیشن ، مثلاً پنج تا 10 دقیقه ، از ابتدا شروع کنید. به جای این که خود را مجبور به مدیتیشن طولانی کنید ، نکته اصلی این است که تمرین مداوم داشته باشید. می توانید مدیتیشن خاموش انجام دهید ، از برنامه مورد علاقه خود Guided را انتخاب کنید یا قصد یا تأیید را برای هدایت روز خود تعیین کنید. (باور کنید: نوشیدنی صبحگاهی و ایمیل های شما ممکن است منتظر بمانند!)

2. راه بروید و صحبت کنید

صبح ، هنگام استراحت ناهار یا بعد از کار ، با پیاده روی با دوست خود یا تماس با او هنگام پا گذاشتن ، زمانی را برای ورزش و نشاط خوب اختصاص دهید. زمان در خارج از منزل است (با تشکر از شما ، طبیعت!) اما همچنین دوز سالم ارتباط ، مثبت اندیشی و حمایت انسانی.

3. استراحت کنید

PSA: باید از محل کار استراحت کنید! فرسودگی شغلی یک مشکل واقعی است که توسط سازمان بهداشت جهانی در سال 2019 به عنوان یک پدیده حرفه ای شناخته می شود. چه چند استراحت کوتاه در طول روز کاری خود داشته باشید و چه از تمرینات بوکس مانند تکنیک پومودورو استفاده کنید ، برای تمرین و مراقبت از خود در هنگام کار برای افزایش و حفظ بهره وری به استرس و استراحت نیاز دارید.

همچنین ، برای ایجاد تعادل بهتر بین کار و زندگی ، مطمئن شوید که از تعطیلات خود استفاده می کنید و به خودتان اجازه دهید که در صورت نیاز به یک روز سلامت روان بپردازید. یک مطالعه در سال 2012 نشان داد که تعطیلات به یک سبک زندگی با کیفیت بالا کمک می کند که می تواند برای ساعت شما و خارج از آن مفید باشد. (بله ، حتی اگر بماند.)

4. خوداندیشی برای مراقبت از خود

یکی دیگر از نکات مهم سلامت روان این است که زمان کافی را برای تفکر و سکوت اختصاص دهید. در مواقع لازم مرزها را تعیین کنید و مطمئن شوید که زمان کافی برای “من” برای بازیابی و بازیابی از شغل ، روابط و مسئولیت های خود دارید.

برای پیشرفت بیشتر ، ممکن است بخواهید تمرین مراقبت از خود را از روزنامه نگاری انتخاب کنید. نوشتن افکار ، ایده ها و بازتاب های خود-اعم از مثبت و منفی-به شما این امکان را می دهد تا در حال حاضر باقی بمانید ، صادقانه با خود تماس بگیرید و موفقیت ها و پیشرفت های خود را در طول زمان پیگیری کنید.

5. استرس را با سازگارکننده ها مدیریت کنید

علاوه بر عادات روزانه شما ، رژیم غذایی شما می تواند تأثیر زیادی بر سلامت روانی شما داشته باشد ، که نباید از آن غافل شد. در واقع ، آیا می دانستید غذاهای خاصی وجود دارند که می توانند به کاهش استرس کمک کنند؟

علاوه بر این ، شما می توانید رژیم غذایی خود را با مکمل هایی برای مدیریت استرس تقویت کنید ، که شامل تعدیل کننده ها مانند ترب کوهی و rodiola rosea است. سازگار کننده ها باعث می شوند ذهن و بدن شما در برابر فشارهای روانی (فیزیکی ، احساسی ، محیطی و غیره) مقاوم تر شود ، بنابراین شما از حمایت بیشتری برای حفظ آرامش ، خونسردی و جمع آوری در هنگام بروز چالش ها برخوردار خواهید بود.

HUM دو مکمل سازگار مناسب برای کمک به مدیریت استرس ارائه می دهد: Calm Sweet Calm (به شکل آدامس ترب کوهی آلبالویی خوشمزه) و Big Chill (مکمل رز Rodiola).

خط پایین

با رعایت یکی ، برخی یا همه این نکات مربوط به سلامت روان (همراه با موارد مورد علاقه خود) ، می توانید استرس ، خستگی و موارد دیگر را بهتر مدیریت کنید. بنابراین ، مهم است که اهمیت یک روال مداوم مراقبت از خود را بشناسید-زیرا ، ذهن شما واقعاً مهم است.

Share your comment :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *