kermanyy

Monday, 25 October 2021

5 نکته کلیدی برای تغذیه باروری

5 نکته کلیدی برای تغذیه باروری


ما معمولاً فکر می کنیم باردار شدن آسان است ، درست است؟ حقیقت این است که لازم نیست کار آسانی نیست!
برخی از والدین ماه ها تلاش می کنند اما بارداری اتفاق نمی افتد. زمان بیشتر و تغییر زندگی و برخی رفتارهای رایج اضافی حذف برخی از عملکردها ، بچه دار شدن را آسان می کند.
تجربیات مادر:

“بعد از اینکه متوجه شدیم کاری وجود دارد که ما انجام می دهیم و انجام می دهیم ما نمی دانیم و ممکن است با احتمال بچه دار شدن تداخل داشته باشد ، ما شروع به تعمیر کردیمبه ما در خانه ورزش کردیم و فقط 3 ماه رژیم غذایی خود را تغییر دادیم
“سپس من دوقلو باردار شدم.”

تغییرات تغذیه و شیوه زندگی بر باروری تأثیر دارد این باور نکردنی است و یکی از ماموریت های رژیم درمانی ما است
اطلاعات ما را با زوج های نیازمند به اشتراک بگذارید.

در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما کمک می کند در 6 تا 12 ماه آینده باردار شوید تغذیه کمک زیادی می کند.
همه باید سلامت سلولهای جنسی خود (تخمک و اسپرم) را بهبود بخشند. بنابراین این نکات مهم را بخوانید و در 90 روز آینده خود را پیدا کنید برای پرورش آماده شوید!

برای اطلاعات بیشتر با متخصص تغذیه و پزشک خود مشورت کنید مخاطب.

روزانه 1.3 تا 4 وعده سبزی و میوه بخورید.

برای بسیاری از شما ممکن است در ابتدا این کار سخت به نظر برسد ، اما من می دانم باور کنید آنتی اکسیدان های موجود در سبزیجات فوق العاده عمل می کنند! تخم مرغ و اسپرم بسیار شکننده است و باعث کاهش استرس اکسیداتیو می شود تخمک و اسپرم. این می تواند منجر به ناهنجاری شود کروموزومی (یکی از مهمترین علل سقط جنین). میوه ها و سبزیجات منبع اصلی آنتی اکسیدان های غذایی هستند و دارای 3-4 عدد هستند واحد (لیوان) در رژیم غذایی روزانه یک راه عالی است مصرف آنتی اکسیدان ها را افزایش دهید.
سبزیجات و میوه های خوب برای دریافت آنتی اکسیدان پرتقال ، کاهو ، کلم ، کلم بروکلی ، سبزیجات برگ سبز ، فلفل ، گوجه فرنگی ، هویج ، هندوانه ، انواع توت ها ، انار و انگور ذکر شده است.

فراموش نکنید شریک زندگی خود را با خود ببرید

2. ویتامین D کافی دریافت کنید.

یکی از دلایل اصلی سقط جنین ، کمبود ویتامین D در مادر است. ویتامین دی خورشید به دلیل نام ویتامین خود و توانایی ما در تولید ویتامین های کافی مشهور است D قرار گرفتن در معرض آفتاب کم زمستانی. اندازه رژیم غذایی معمولی ما این ویتامین به اندازه کافی برای حفظ سطح مورد نیاز بدن وجود ندارد گاهی اوقات مصرف مکمل ویتامین D راه حل است.
در صورت امکان ، میزان ویتامین D را به همراه بقیه از پزشک خود بپرسید ویتامین ها را بررسی کنید. اینگونه است که نقشه راه به دست شما می رسد نحوه انجام همه ویتامین های بدن خوب است.
ماهی قزل آلا بهترین منبع ویتامین D در ایران است. ماهی ماهی آزاد ، ساردین ، ​​شاه ماهی ، ماهی تن و میگو نیز منابع خوبی هستند آنها ویتامین D هستند (من گفتم این ماهی ها ماهی های چرب آب سرد هستند و ما منابع مشابه دیگری داریم). روغن جگر ماهی نیز منبع خوبی است از آن به عنوان کپسول یاد می شود. شیر و محصولات لبنی ، زرده تخم مرغ و گوشت رنگ قرمز نیز منبع خوبی است. مقداری رول و غذا غنی شده با ویتامین D

3. مصرف چربی های ضدالتهابی امگا 3 را افزایش دهید.

چربی های امگا 3 (به ویژه DHA و EPA) دارای خواص ضد التهابی هستند رژیم غذایی مناسب تولید مثل بسیار مهم و ضروری است. حالا قصدما نیازی نداریم در مورد خواص امگا 3 زیاد صحبت کنیم ، باید بدانید در 2-3 هفته و ماهی های چرب معمولی مانند قزل آلا ، ساردین ، ​​شاه ماهی نخورید و … بهتر است به دنبال مکمل امگا 3 با کیفیت باشید خوشحالم که می بینید.

4. کاهش استرس.

این برای من منطقی است. در این شرایط عادی ، اگر کسی به شما گفت آرام باشید اتفاقاً ، شما دوست دارید پرداخت ها را به زیبایی و در قلب خود قدردانی کنید شما به من نفرین می کنید ، اما این به هورمون استرس برمی گردد ، یعنی کورتیزول! وقتی بدن می خواهد کورتیزول را از منابع ضروری تولید کند تولید پروژسترون مورد نیاز برای تخمک گذاری به سرقت می رود (هر دو هورمونهای استروئیدی) بنابراین ، تولید کورتیزول را پایین نگه دارید منابع بیشتری برای تولید هورمونی به نام استروژن در اختیار بدن قرار می دهد به

ویتامین C و ویتامین B برای کاهش استرس مفید است. بخورید و شاد باشید 😀 (برای کاهش استرس می توانید مقاله داخل آن را مشاهده کنید یک سایت وجود دارد ، ببینید) اما صادقانه بگویم ، بخش بزرگی است آرام باشید ، کاری را که دوست دارید انجام دهید و از آن لذت ببرید داره برمیگرده یوگا کار کن. ورزش. به موسیقی گوش دهید. کتاب ادامه مطلب را بخوانید. از گلدان های خود مراقبت کنید. یکدیگر را در آغوش بگیرید. عبادت.
با دوستان خود ملاقات کنید و هر کاری که می خواهید انجام دهید.

5. مکمل قبل از زایمان مصرف کنید.

این مولتی ویتامین حاوی 13 ویتامین و مواد معدنی ضروری است بارداری و شیردهی. اگر منتظر هستید که زودتر باردار شوید ، شروع کنید شما یک فرصت طلایی را برای مصرف این مکمل از دست دادید. عادت کردیم مشتریان توصیه می کنند این مکمل را حداقل 3 ماه قبل از بارداری مصرف کنند مصرف کردن.

ما اغلب به تخمک هایی که در تخمدان هایشان متولد می شوند فکر می کنیم ما تا انتها ثابت قدم هستیم و هیچ چیز سالم نمی تواند انجام دهد گوش به زنگ باشید !! این یک تصور غلط بسیار بزرگ است !! چرخه بلوغ تخمک حدود 3 ماه است و در این مدت انتخاب ها و روش های تغذیه ای زندگی ما نقش مهمی در سلامت تخمک ها و احتمال بروز ناهنجاری ها دارد از سلولهای کروموزومی تشکیل شده است. قبلا هرچند خاص بود شما مدتی تحت کنترل هورمونی بدن خود بوده اید و در واقع در حال کاهش هستید مواد مغذی (استروئید) مورد نیاز شما در دوران بارداری از اهمیت ویژه ای برخوردار است لذت بردن. (کنترل هورمون ها مانند مصرف قرص های ضد بارداری یا همچنین قرص ها و برخی داروهای پوستی را برای کنترل کنترل کنید حاوی هورمون).

فحشا با استفاده از مکمل های مولتی ویتامین در هنگام لقاح خطر مسمومیت بارداری آنها کمتر از سایرین است.
بهتر است این مکمل را 6 ماه قبل از بارداری مصرف کنید انجام دادن. بنابراین اگر به فکر بارداری در تابستان امسال هستید ، مطمئن باشید از فردا این مولتی ویتامین را دریافت خواهید کرد!

یادداشت مهم:

برای مصرف این مکمل قبل از زایمان با پزشک یا متخصصبا متخصص تغذیه خود مشورت کنید. به طور معمول ما یک روز عادی با غذا داریم
مشخص می کنیم. در برخی موارد ، این مکمل ممکن است اثرات تهوع مانند داشته باشد حتماً با یک متخصص مشورت کنید و روند را ادامه دهید مصرف یک طرفه را متوقف نکنید. اگر دارو مصرف می کنید به ویژه ، در حضور یک عامل جراحی ، مشکل خونریزی ، در درمان قبل از مصرف داروهای لخته کننده خون حتما به پزشک خود مراجعه کنید مخاطب.
ما سعی می کنیم به زودی مطالبی در مورد مراقبت های تغذیه ارسال کنیم سلامت اسپرم مردان را به اشتراک بگذارید

خوشحال باش

Share your comment :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *