kermanyy

Monday, 25 October 2021

6 نکته تناسب اندام در پاییز که به شما کمک می کند در مسیر خود باشید

6 نکته تناسب اندام در پاییز که به شما کمک می کند در مسیر خود باشید


تجملات تغییر فصلی؟ کاملاً خوب است جویدن فنجان با یک پتو نرم در 5:30 بعد از ظهر در یک بعدازظهر سرد پاییزی. باور کنید ما همه به دنبال شب های مراقبت از خود و کاهش سرعت فصل هستیم ، اما اهداف تناسب اندام پاییزی خود را فراموش نکنید! مراقبت از خود همچنین به نظر می رسد که با کمی حرکت به روال عادی زندگی خود بیفزایید ، که نه تنها به شما کمک می کند تا احساس انرژی بیشتری داشته باشید ، بلکه ممکن است به شما کمک کند تا احساس بهتری داشته باشید. بعد از شروع تابستان با ورود به فصل جدید ، روندهای مثبت را حفظ کنید.

این شش نکته تناسب اندام پاییزی به شما کمک می کند تا فصل جدید را بپذیرید و به شما کمک می کند تا در ماه های سرد و تاریک سال در مسیر خود باشید.

6 نکته تناسب اندام پاییزی که به شما انگیزه می دهد

شماره 1 تمرینات خود را در فضای باز انجام دهید

با برف نه چندان گرم و نه کافی بر روی زمین ، این فصل مناسب برای سهم خود است. تمرینات در فضای بازبه چه در اطراف پارک همسایگی شما ، چه در مسیرهای پیاده روی ، چه در خارج از منزل ، کلاس FitOn خود را ادامه دهید ، هوای تازه و هرگونه نور احتمالی آفتاب می تواند شما را سرگرم کند. محل کار به ایجاد انگیزه در شما کمک می کند. هورمون های شادی در فصلی که احساسات می توانند تغییر کنند چه کسی دوست ندارد زیبا به نظر برسد و احساس خوبی هم داشته باشد؟

شماره 2 آن را اجتماعی کنید

رکوردهای پاییزی می تواند شلوغ باشد و برنامه ریزی با دوستان یا خانواده کمی چالش برانگیز تر است. در برنامه تناسب اندام پاییزی خود انگیزه خود را حفظ کنید و از یک دوست یا یکی از اعضای خانواده بخواهید که دوست تمرین شما باشد! این می تواند به شما کمک کند تا مسئولیت پذیر و در مسیر خود باشید.

آیا شریکی در ذهن ندارید؟ کلاس های تناسب اندام گروهی راهی عالی برای برقراری ارتباط اجتماعی در هنگام عرق کردن است. و چه کسی می داند ، ممکن است با دوست تمرین بعدی خود ملاقات کنید! همچنین می توانید دوستان خود را به پیوستن به FitOn دعوت کرده و با استفاده از FitOn Party با هم تمرین کنید!

شماره 3 قبل از اینکه بیرون بروید ، بسته بندی کنید

اگر لباس مناسب بپوشید ، در طول تمرین احساس راحتی بیشتری خواهید کرد و بهانه دیگری را برای پرش از سر کار خود در آن روز از بین خواهید برد. اطمینان حاصل کنید که لایه های قابل تنفس دارید که در هنگام عرق کردن شما را گرم نگه می دارد.

و اگر شما تمایل به خوردن غذای خود دارید ، این بهانه ای عالی برای افزودن چند لباس کار زیبا به کمد لباس پاییزی شماست!

عشق: کاهش نیازهای سلامتی

شماره 4 را فشار دهید ویدئوی مشق شب مورد علاقه خود را پخش کنید

اجازه نمی دهید کمی باران (یا تاریکی یا سرما) وارد اهداف تناسب اندام پاییزی شما شود. هنگامی که کمی خرج می کنید ، قرار دادن ویدئوی کاری مورد علاقه خود FitOn لطف پس انداز شماست.

و با دانستن این که در حالی که از یک مربی با تجربه الهام گرفته اید ، به موسیقی فوق العاده گوش خواهید داد ، برای تمرین بعدی خود آماده خواهید شد.

شماره 5 از ساعت ناهار خود استفاده کنید

وقتی صبح ها و شب ها تاریک تر می شوند ، ساعت ناهار خود را حساب کنید! از این زمان عاقلانه استفاده کنید و سریع کار کنید. سریع وارد شدن HIIT ورزش ، حرکت در محله یا کلاس تناسب اندام می تواند به شما کمک کند روز شلوغ خود را از بین ببرید ، به شما انرژی دهد و بهره وری خود را افزایش دهید.

تمرین شماره 6 هم ذهن و هم بدن

پس از یک تابستان طولانی ، پاییز یک تغییر سریع جالب است. و در میان زمان های شلوغ و آشفتگی قریب الوقوع تعطیلات ، این تغییر فصل می تواند زمان بسیار خوبی برای تغییر و تحول باشد.

اضافه كردن تمرینات ذهنی برنامه معمول شما می تواند به شما در سالم ماندن ، افزایش انعطاف پذیری ، کاهش درد مفاصل ، بهبود تعادل و آرامش خود را در هیاهو بیابید نگاهی به بخش یوگا FitOn برای چندین کلاس یوگا می توانید از خانه خود به صورت رایگان انجام دهید!

این فصل پاییز را برای تناسب اندام خود مناسب کنید

وقتی تعطیلات تابستانی به پایان می رسد و درختان شروع به ریختن برگ های خود می کنند ، شادی در هوا وجود دارد و میل مشترکی برای بازگشت به عادات عادی وجود دارد. زمان بهتری برای از سرگیری تمرینات و یافتن یک روش تناسب اندام پاییزی وجود ندارد که شما را در طول ماه های سرد پرانرژی ، متناسب ، پرانرژی و سالم نگه دارد. اوه ، و شما PSL مطمئناً بعد از یک خواب خوب بسیار شیرین تر می شود!

Share your comment :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *