kermanyy

Saturday, 23 October 2021

6 نکته سلامتی برای افراد شلوغ

6 نکته سلامتی برای افراد شلوغ


چه شما کارآفرین باشید و چه در بخش شرکتی کار کنید ، همه ما می دانیم که رسیدن به تعادل کامل کار و زندگی چقدر دشوار است.

اگر شما یک حرفه ای شلوغ هستید ، به احتمال زیاد بیشتر روزهای شما به کار یا سفر به دفتر از خانه و بالعکس سپری می شود. خوب است که سخت تلاش کنید تا موفق شوید ، اما تعهد روزانه به سلامتی و شیوه زندگی امروز ، بسیار دیرتر در زندگی شما نتیجه می دهد.

در اینجا چند راه وجود دارد که می توانید سلامت و شیوه زندگی خود را با وجود برنامه ترسناک حفظ کنید:

1. روز خود را پیگیری کنید

بهانه ما همیشه مشغله زیاد برای آشپزی یا ورزش است ، اما با پیگیری روز و نحوه گذراندن آن در یک پنجره 30 تا 60 دقیقه ای شروع کنید. به طور شگفت انگیزی ، شما تمام وقت خود را برای تمرین 30 دقیقه ای یا انجام برخی جلسات برنامه ریزی غذا قبل از یک هفته سخت آماده می کنید. یاد بگیرید که زمان خود را در اولویت قرار دهید و قادر خواهید بود به تمام اهداف خود برسید.

2. خواب را در اولویت قرار دهید

هدف خود را اینگونه تعیین کنید که 7-8 ساعت خواب سخت در هر شب داشته باشید. تحقیقات به این نتیجه رسیده است که خواب ضعیف علت اصلی عدم تمرکز ، تحریک پذیری و چربی است. همچنین مشخص شده است که میزان هورمون کاهش وزن کورتیزول در بدن شما افزایش می یابد ، که احتمال افزایش وزن را افزایش می دهد.

3. رویکرد خود را در اولویت قرار دهید

حتی اگر این فقط یک حرکت سریع در اطراف بلوک است ، عادت های کاری خود را مانند یک جلسه در اولویت قرار دهید. هنگام ناهار به ورزشگاه نزدیک دفتر خود بروید یا برای تشویق این احساس مسئولیت در کلاسهای عصرگاهی ثبت نام کنید.

4. تعیین اهداف و پیشرفت مسیر

برای حفظ انگیزه نسبت به سلامتی و رفاه خود ، باید اهداف سختی را تعیین کرده و پیشرفت خود را زیر نظر داشته باشید. چه اعداد و چه جلسات باشد ، لیستی از اندازه گیری های بدن ، وزن بر حسب پوند ، مراحل انجام شده در هر روز ، تعداد کارگاه های آموزشی در طول هفته تهیه کنید و یک برنامه هفتگی از همه این موارد داشته باشید.

5. یک وعده غذایی را از قبل برنامه ریزی کنید

اگر یک حرفه ای شلوغ هستید ، باید در طول هفته به مسیر فست فود بروید. این نه تنها گران است ، بلکه به سلامت شما نیز آسیب می رساند. قبل از شروع یک هفته کاری شلوغ دیگر ، هر آخر هفته از آماده سازی در لیوان استفاده کنید. مقداری مرغ را ترشی کنید و منجمد کنید ، برنج و عدس را از قبل تهیه کنید تا در یخچال نگهداری شوند. برای سهولت دسترسی ، سبزیجات را بریده و اضافه کنید. پیش خرید کنید یا حمص خود را تهیه کنید ، و همیشه وقتی هوس به شما می خورد ، آن را به عنوان سس آغشته نگه دارید.

6. هیدراته کنید

برای کاهش وزن و حفظ فرم بدن ، به هر قیمتی از کم آبی بدن خودداری کنید. حداقل 2 لیتر آب در روز هدف بگیرید. همچنین می توانید برای انتخاب آب میوه های تازه ، اسموتی ها ، چای های گیاهی و آب سم زدایی به دلخواه خود به آب روی آورید.

هنگامی که دائماً با کار مواجه می شوید ، حفظ یک شیوه زندگی سالم دشوار است ، اما با کمی مبادله سالم و تصمیمات ذهنی ، این امر ممکن است!

اگر بدنبال سالن ورزشی جدید و راهی برای ایجاد انگیزه هستید ، Fitness را با 10 دلار ببینید! بسته به موقعیت مکانی شما ، تعدادی طرح عضویت ارائه می دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت ما www.fitnessfor10.com مراجعه کنید

Share your comment :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *