kermanyy

Saturday, 23 October 2021

8 عادت سالم که زندگی من را تغییر داده است


عادات سالم که زندگی من را تغییر داد

یک چیز وجود دارد که به من کمک می کند تا به سمت #اهدافم حرکت کنم حتی زمانی که خسته هستم یا احساس خوبی ندارم. خیلی ساده است ، هم اکنون که من تثبیت شده ام. این عادت من است!

در حقیقت ، ایجاد یک روال سالم ، اندازه گیری و قدم های زیادی را در انتخاب خوب بدن و ذهن شما می گیرد. و این باعث می شود که پایبندی به آن بسیار ساده تر باشد. ظاهراً تمام نقطه سفارشی سازی به شما امکان می دهد تا به نوعی وارد خلبان خودکار شوید. وقتی طبیعی است که در طول روز مقدار زیادی آب بنوشید یا بیدار شوید و بلافاصله کار خود را متوقف کنید ، به احتمال زیاد کارهایی را انجام می دهید که به شما در سلامت بیشتر کمک می کند.

تلویزیون ، برنامه ریزی برای استفاده سالم شما بسیار آسان است. اما برنامه خود را به حدی برسانید که هست البته def معمولی نیاز به کار دارد در اینجا چند نکته وجود دارد که من را در ایجاد عادات سالم خود کمک کرده است – و امیدوارم شما به من کمک کنید!

مطمئن باشید از آن لذت می برید

در اینجا موضوع مربوط به سفارشی است. اگر از آن متنفر باشید ، احساس می کنید مانند یک کشیدن است. و این بدان معناست که شما قصد ادامه راه را ندارید. حتی اگر به جایی برسید که همه چیز به آن عادت کند ، اگر احساس فرسایش کنید ، در نهایت بخار شما تمام می شود.

دیگر سعی نکنید خودتان را مجبور کنید چیزهایی بسازید که از آنها متنفر هستید فقط به خاطر اینکه سالم هستند! اگر از دویدن متنفر هستید ، این کار را نکنید. سایر تمرینات قلبی را انجام دهید ، مانند رقص ، یکی از فیلم های HIIT من ، دوچرخه سواری یا شنا. این امر در مورد این نوشیدنی های خوشمزه سالم نیز صادق است. LSF Plant Protein & Boosts را وارد کنید و منتظر نوشیدن پروتئین یا اسموتی یا هر چیز دیگری باشید.

در واقع ، یک نقطه کامل از ورزش سالم این است که بهترین زندگی خود را بسازید. و اگر احساس نمی کنید این کار را انجام می دهید ، خوب نیست! یک قدم به عقب بردارید و عادت خود را تغییر دهید تا از قطعات آن هیجان زده شوید.

با مراحل کودک شروع کنید

دختر ، ایجاد آب و هوا زمان می برد! شما نمی توانید این را از بین ببرید بنابراین از کوچک شروع کنید.

اگر سعی می کنید آب بیشتری بنوشید ، کاری را به راحتی به همراه داشته باشید که یک بطری چندبار مصرف را با خود حمل کنید. اگر در حال تلاش برای تمرین بیشتر روزهای هفته هستید ، با Daily 10 در برنامه LSF ما شروع کنید. تمرینات ده دقیقه ای راهی عالی برای تبدیل خود به یک عادت معمولی است! اگر سعی می کنید تمیزتر باشید ، هر روز صبح فقط تخت خود را مرتب کنید. اگر سعی می کنید کمی سالم تر باشید ، چیزی ساده به عنوان افزودن یکی از محرک های جدید به صبح ، راهی عالی برای سهولت کار است.

داشتن اهداف بزرگ خوب است. اما شما باید آنها را به انجام برسانید ، و این بدان معناست که آنها را به مراحل کودک تقسیم کنید. نگاهی به عادات سالم مورد علاقه خود بیندازید و چند راه را برای شروع انتخاب کنید.

https://www.youtube.com/watch؟v=G4HUrBEJL8o

دریافت پشتیبانی

پیروی از آیین ها ، حتی زمانی که آنها را دوست دارید و در قدم های کودک شکسته شده اید ، دشوار است. فریب خوردن و فراموش کردن اینکه چرا این عادت سالم را در ابتدا ایجاد کرده اید آسان است.

برای کمک به تمرکز و ادامه بازی A خود ، من دو نکته دارم: دوستان خود را درگیر کنید و تلفن خود را روشن کنید.

اگر هر یک از دوستان شما نیز سعی در ایجاد یک سبک زندگی سالم دارند ، شریک حساب شده ای برای یکدیگر باشید. در اصل ، باید یک یا دو بار در هفته با یکدیگر ارتباط برقرار کنید. اگر می دانید که دوست شما از شما در مورد عادات اخیر شما می پرسد ، اطمینان از اینکه به آنها افتخار می کنید بسیار ساده تر است! و اگر هیچ یک از دوستان شما برای سالم تر کار نمی کنند ، روی جامعه LSF ما در Insta ضربه بزنید!

من همچنین توصیه می کنم برخی از برنامه ها را روی تلفن خود نصب کنید – مانند برنامه LSF ما – که استفاده شما را به شما یادآوری می کند (و حتی به شما کمک می کند). به این ترتیب ، هر بار که به تلفن خود نگاه می کنید ، یک یادآوری کوچک آسان برای ادامه کار در جهت #اهداف خود دارید.

چند اسلب برای خود برش دهید

اگر می خواهید به یک روال سالم پایبند باشید و هرگز پشیمان نشوید ، دختر ، باید برای ریاست جمهوری کاندیدا شوید! اکثر ما چند روزی وقت داریم که از آن خسته می شویم. به این معنا که بنابراین طبیعی است ، پس خودتان را آرام کنید !!

ممکن است از غذاهای آماده استفاده می کرده اید اما یک روز یکشنبه احساس خستگی می کنید و احساس بزرگی می کند. مشکلی نیست! آن روز آرام باشید و شاید برنامه ریزی کنید که دوشنبه زمانی را برای وعده غذایی هفتگی خود اختصاص دهید.

یا شاید فقط یک هفته فرصت دارید که عادت سالم خود را ادامه دهید. اتفاق می افتد! خود را مورد ضرب و شتم قرار ندهید و از پیشرفتی که انجام داده اید دست نکشید. کمی آرام است – فقط به عادت خود برگردید و به حرکت خود ادامه دهید. شما برای غلبه بر چالش های خود قوی تر خواهید بود!

تصاحب کردن

باز هم می گویم: شیار شما را با یک روال معمول زمان پر می کند! قبول کن عزیزم من می دانم که برخی از متخصصان می گویند 21 روز طول می کشد تا عادت کنید یا از بین بروید ، اما متوجه شده ام که طولانی تر از آن است. چند ماه به خودتان فرصت دهید تا واقعاً وارد آن شوید.

روال سالم می تواند در احساس و ظاهر شما تغییر ایجاد کند. بله ، کار کمی طول می کشد. اما ارزشش را دارد!



Share your comment :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *