kermanyy

Monday, 25 October 2021

8 نقل قول الهام بخش سلامت روان از افراد مشهور

8 نقل قول الهام بخش سلامت روان از افراد مشهور


افراد مشهور بسیار محبوب هستند: کمد های جذاب ، روشهای مراقبت از پوست در 12 مرحله ، عضلات شکم زیبا ، فیدهای شگفت انگیز اینستاگرام ، و چند مورد دیگر. اما گروهی از ورزشکاران ، بازیگران و موسیقیدانان و دیگر افراد برجسته به خاطر چیزهای بسیار متفاوت شناخته می شوند: وکیل سلامت روان. این ستارگان به عادی سازی گفتگو در مورد بهزیستی ذهنی کمک می کنند و در این راه توصیه هایی به مردم ارائه می دهند.

به برخی از بهترین (و الهام بخش ترین) نقل قول های سلامت روان برخی از بزرگترین افراد مشهور عصر ما ضربه بزنید. از یادگیری نحوه نه گفتن تا آغاز درمان ، شما 10 راه را برای احترام گذاشتن به سلامت روان خود و به طور کلی برای خود یاد خواهید گرفت.

درس 1: تمرکز بر “شما” – جهان این نیست که شما چه کسی هستید.

پس از خروج از مسابقات فینال تیم های المپیک 2020 توکیو ، سیمون بیلز ژیمناستیک به ESPN گفت: “ما همچنین باید روی خودمان تمرکز کنیم ، زیرا در پایان روز ما نیز یک انسان هستیم.” “بنابراین ، ما باید بیرون برویم و از ذهن و بدن خود محافظت کنیم تا آنچه جهان از ما می خواهد.”

ورزشکاران در گذشته از سلامت روانی برخوردار نبوده اند ، اما تصمیم راشل رایت ، LMFT ، Quote و Byles توجه زیادی را به خود جلب کرده است زیرا مفهوم درمانگر رابطه جنسی ، رابطه و سلامت روان بر شما متمرکز است. فشارهای جامعه برای دهه ها وجود داشته است. “در سال 1955 ، آلبرت الیس ، دکترا. رایت توضیح داد: “با این نقل قول ، سیمون از آنچه می داند درست تر است.” “وقتی مجبوریم در جهان کار کنیم ، برای غریزه ، تجربیات ، افکار و احساسات خود ارزش قائل نیستیم. برای راهنمایی ما باید بیشتر به درون نگاه کنیم تا به ظاهر.”

تنظیم افکار خود و شناخت بهتر خود می تواند به شما در تصمیم گیری هایی که سلامت روانی شما را در اولویت قرار می دهند ، کمک کند.

درس شماره 2: همه می توانند از درمان بهره مند شوند.

زن در جلسه درمان

لیلی رینهارت ، بازیگر و نویسنده ، در مجموعه ای از استوری های اینستاگرام نوشت: “این یک یادآوری دوستانه برای هرکسی است که آن را می شنود: درمان هرگز چیزی نیست که از آن شرم آور باشد.” “همه افراد می توانند از مراجعه به درمانگر ، صرفنظر از سن و یا” افتخار “شما بهره مند شوند.

این ثانیه های مناسب است. او می گوید: “به معنای واقعی کلمه همه می توانند سود ببرند.” او توضیح می دهد: “من یک درمانگر هستم و قصد دارم به درمان بپردازم. من در مورد خودم بیشتر می آموزم ، افسردگی و اضطراب خود را کنترل می کنم ، رشد می کنم ، می دانم که در صورت لزوم کسی می تواند با من تماس بگیرد.”

این افسانه وجود دارد که شما برای شروع درمان به دلیل نیاز دارید ، اما این واقعیت ندارد. همانطور که رایت توضیح می دهد ، “با این حال ، بهترین زمان برای درمان زمانی است که شما واقعاً با درمانگر خود رابطه برقرار کنید ، زمانی که هیچ بحرانی وجود ندارد. سپس ، می دانید که مکان امنی برای پردازش هنگامی که اتفاق بزرگی رخ می دهد / زمانی که به آن نیاز دارید ، دارید. ”

درس سوم: شما افکار خود نیستید.

کریستن بل بازیگر زن در سال 2016 نوشت: “برای من افسردگی پشیمانی نیست.” مجله تایمبه “روز بدی نیست و نیاز به در آغوش کشیدن دارد. این احساس تنهایی و تنهایی را به طور کامل و کامل به من داد. تمام ضعف خود را از بین برد و مدارهای ذهنی ام را خاموش کرد. من شکست خوردم ، انگار چیزی برای ارائه ندارم. در حال حاضر ، پس از درخواست کمک ، می بینم که این افکار نمی توانند اشتباه تر باشند. من فکر می کنم بسیار مهم است که در این مورد صادق باشیم تا افرادی که در موقعیت مشابهی هستند بفهمند که نمی دانم بی فایده است و چیزی برای ارائه به آنها دارد. همه ما انجام می دهیم. “

رایت نمی تواند بر اهمیت بیل تأکید کند. او توضیح می دهد: “وقتی از نظر پزشکی افسرده یا مضطرب هستیم ، وقتی یکی دو روز سختی نداریم ، ذهن ما به معنای واقعی کلمه از تعادل خارج شده است ، که می تواند ناراحتی و گاهی افکار دردناک و خطرناک ایجاد کند.” “اگر متوجه نشویم که این افکار ناشی از یک اختلال روانی است ، ممکن است فکر کنیم آنها واقعی هستند و در جهان شروع به فعالیت می کنند.”

یادگیری تشخیص این که هیچ فکری به شما خدمت نمی کند یا واقعاً “شما” نیستید این ایده را شکست می دهد. همانطور که رایت توضیح می دهد ، درمان می تواند به شناسایی آنچه در حال انجام است کمک کند و گفتگو درمانی مداوم می تواند به درمان الگوهای تفکر منفی کمک کند. “در واقع می تواند مغز را متحول کرده و مسیرهای عصبی جدیدی را برای تفکر سالم و دقیق ایجاد کند.”

درس 4: به خودتان اجازه دهید همه اینها را تجربه کنید.

زن در مجله ای با یک فنجان قهوه کنار پنجره اش می نویسد و یاد می گیرد که چگونه به تعادل کار و زندگی برسد

لیزو ، موسیقیدان ، در سال 2019 در اینستاگرام فاش کرد: “من در دو سال گذشته از دانس خان استفاده سازنده کرده ام.” این حقیر است و من سپاسگزارم که توانستم این احساسات را تجربه کنم ، به دلیل غم ، می توانم شادی را احساس کنم. “

رایت این ایده را تأیید کرد و به ما یادآوری می کند که ما نمی توانیم احساسات را انتخاب کنیم. او توضیح می دهد: “اگر احساساتی را که دردناک تر هستند یا احساس آنها سخت تر است ببندیم ، آنهایی را که احساس خوشمزه شدن می کنند و چیزی بسیار عمیق مانند شادی ، شادی و لذت می خواهند ، می بندیم.” “لیزو توضیح می دهد که می تواند بیشتر سپاسگزار باشد زیرا توانایی او در احساس افزایش یافته است … با گذشت زمان. در احساس درد خود ، او بیش از هر چیزی احساس می کند.”

روزنامه نگاری ، نقاشی ، ورزش یا هر وسیله مثبت دیگری می تواند به شما کمک کند تا راهی سازنده برای انتقال احساسات خود بیابید.

درس پنجم: از صحبت کردن در مورد آن نترسید.

می گوید خواننده و بازیگر دمی لواتو برش در سال 2017 ، “توصیه من به کسی که بی سر و صدا تلاش می کند این است که شما مجبور نیستید اینطور زندگی کنید.” لواتو آشکارا در مورد مشکلات آنها با سلامت روانی صحبت کرد و گفت: “لازم نیست در سکوت مبارزه کنید. می توانی ساکت باشی. شما می توانید با یک وضعیت سلامت روانی به خوبی زندگی کنید ، مادامی که در مورد آن برای هر کسی مایل باشید ، زیرا مهم است که تجربه خود را با افراد به اشتراک بگذارید تا از کمک مورد نیاز خود برخوردار شوید. ”

رایت موافق است که صحبت کردن می تواند دنیایی برای سلامت روان شما ایجاد کند. به گفته انجمن روانشناسی آمریکا ، از هر 5 آمریکایی 1 نفر هر سال نوعی بیماری روانی را تجربه می کند ، اما “ما فکر می کنیم تنها ما رنج می بریم.” این به نوبه خود احساسات و افکار منفی بیشتری ایجاد می کند.

رایت می گوید: “هنگامی که ما در مبارزات خود به اشتراک می گذاریم ، به افرادی که ما را دوست دارند اجازه می دهیم که برای ما ظاهر شوند و به دیگر انسان های خارج از کشور نشان می دهیم که رنج و مبارزه بخشی از زندگی است.”

درس شماره 6: نه گفتن خوب است.

خوب ، شما قبلاً این را شنیده اید ، اما آیا از نظر هیولا مادر باورپذیرتر نیست؟

لیدی گاگا در اجلاس انقلاب 2015 فاش کرد: “من دارم نه می گویم”. “من این کار را نمی کنم.” “من نمی خواهم این کار را انجام دهم.” “من آن عکس را نمی گیرم ، به آن رویداد نمی روم ، من ایستاده نیستم زیرا برای آن ایستادگی نمی کنم.” و به آرامی اما مطمئناً باید خودم را به یاد کسی می انداختم. سپس به خانه می روید و در آینه نگاه می کنید و می گویید “بله. من می توانم به رختخواب بروم.” شما هر شب. چون آن شخص ، من آن شخص را می شناسم. ‘”

به گفته رایت ، شاد کردن دائمی مردم راهی مطمئن برای از دست دادن خود در شخص دیگری (یا چیزی) است. او می گوید: “وقتی بله یا خیر را روشن می کنیم ، به خود و محدودیت ها ، محدودیت ها و اولویت های خود احترام می گذاریم.”

بر اساس یک نظرسنجی ، تعیین مرزها همچنین می تواند به شما در جلوگیری از افزایش فرسودگی شغلی کمک کند.

درس هفتم: گذراندن تعطیلات به معنای شکست نیست.

در بیانیه جداگانه ای به مردم در سال 2019 ، سلنا گومز خواننده و بازیگر دو درس مهم برای ما گذاشت. اول ، سلامت روان و سلامت جسمانی به طور پیچیده ای با هم ارتباط دارند:

همانطور که بسیاری از شما می دانید ، یک سال پیش من فاش کردم که من مبتلا به لوپوس هستم ، بیماری که به طرق مختلف بر افراد تأثیر می گذارد. من دریافتم که اضطراب ، حملات وحشت زدگی و افسردگی از عوارض جانبی لوپوس هستند که چالش های خاص خود را نشان می دهند.

همچنین ، کاهش سرعت نیز اشکالی ندارد ، “من می خواهم فعال باشم و بر حفظ سلامتی و شادی خود تمرکز کنم و تصمیم بگیرم که کمی وقت گذاشتن بهترین راه است.”

رایت گفت که ابراز این نگرش بسیار بزرگ ، اما بسیار ضروری است. “جامعه ی ما بنابراین تمرکز بر بهره وری ، که باید مورد بحث قرار گیرد. آرامش به همان اندازه مهم است که بخشی از آن هستید در حال انجامبه همانطور که ارتباطات هم با گفتار و هم با شنوایی برقرار می شود – به گونه ای طراحی شده است که به عنوان یک انسان وجود داشته باشد و انجام دهد. ” موجودات، غیر بشر وظایفبه “

درس هشتم: دوستان خود را بررسی کنید.

تماس تصویری مردانه با زن

او اکنون بدنام است نیویورک تایمز در پایان ، مگان مارکل همه ما را به چالش کشید تا متعهد باشیم که از دیگران بپرسیم “خوب هستی؟” ‘

او نوشت: “اگرچه ما اختلاف نظر داریم ، مهم نیست که چقدر از نظر فیزیکی از هم فاصله داریم ، حقیقت این است که امسال به دلایلی که به صورت فردی و جمعی متحمل شده ایم ، بیش از هر زمان دیگری با هم ارتباط داریم.”

عادت پرسیدن حال دیگران چگونه است واقعاً ورزش کردن یا کار با دوستان و خانواده می تواند در این لحظه مفید و برای عادی سازی گفتگوها در مورد بهزیستی روانی و احساسی مفید باشد. حتی افراد قوی که می شناسید ممکن است گاهی به شانه ای نیاز داشته باشند که به آنها تکیه دهید.

رایت می گوید: “انسانها حیوانات بسته ای هستند و ما از نظر ذهنی از این ذهنیت تکامل نمی یابیم.” “بیماری های روانی مانند اضطراب و افسردگی ، در میان سایر موارد ، با تنهایی و تنهایی مشخص می شود. هنگامی که ما در تماس نزدیک با افرادی هستیم که ما را دوست دارند ، به احتمال زیاد در مسیر خود باقی می مانیم و حمایت خود را ادامه می دهیم.”



Share your comment :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *