این پادکست درباره تقسیم تمرین است. غالباً از من س askedال می شد که “بهترین ورزش برای دنبال کردن کدام است؟”

آیا واقعا “بهترین” بخش ورزشی برای افزایش رشد عضلات وجود دارد؟

بسیاری قسم می خورند که قسمت بدن شکسته است ، در حالی که دیگران می گویند اتلاف وقت است. برخی دیگر می گویند شما باید تقسیم خود را در مورد الگوهای حرکتی مدیریت کنید. متأسفانه بسیاری از این نماها در جنگل برای درختان گم می شوند.

از نظر علمی هیچ تمرین ورزشی برای همه در همه شرایط وجود ندارد. اینکه کدام تقسیم بندی برای شما بهتر است بستگی به اهداف ، شرایط و ترجیحات شما دارد.

وقتی بودم نوشته شده است در باره این بهترین بخش ورزش مقدار منصفانه ، من می خواهم آن را به طور منظم اصلاح کنم زیرا تفکر و توصیه های من تغییر کرده است. به عنوان مثال ، چاپ اول بزرگ خطی قوی تر چاپ چهارم که من در حال نوشتن آن هستم دارای ویژگی های معمول است که کمی متفاوت از نسخه قبلی من است.

در آن زمینه فراتر از خطی بزرگ قوی تر، برنامه نویسی فعلی در چاپ دوم کمی متفاوت از چاپ اول به نظر می رسد.

من هر روز از افرادی که برنامه های من را دنبال می کنند می شنوم و همیشه پیشنهادات آنها و موانع پیش روی آنها را یادداشت می کنم تا بتوانم کارم را بهبود ببخشم.

بنابراین ، با یادگیری و گوش دادن به خوانندگان ، این افکار فعلی من در مورد بهترین تقسیم بندی برای عضله سازی است.

در نهایت ، اگر می خواهید از نمایش پشتیبانی کنید ، لطفاً یک بررسی سریع از آن را در iTunes بگذارید. واقعاً کمک می کند!

زمان بندی:

7:52 – تقسیم ورزش چیست؟

10:22 – آیا “بهترین” بخش تمرین برای همه وجود دارد؟

12:29 – اهداف شما چگونه بر تقسیم بندی ای که باید دنبال کنید تأثیر می گذارد؟

18:02 – باید چند گروه عضلانی را به طور همزمان متمرکز کنید؟

22:17 – شرایط لازم برای جداسازی خوب ورزش چیست؟

22:57 – خطرات تجزیه چیست؟

در نمایش ذکر شده است:

مکمل های لژیون را از اینجا خریداری کنید

بزرگ خطی قوی تر

فراتر از خطی بزرگ قوی تر

نظر شما در مورد این قسمت چیست؟ چیز دیگری برای به اشتراک گذاشتن دارید؟ با گذاشتن کامنت در ادامه به من اطلاع دهید!