kermanyy

Friday, 22 October 2021

Fathead – بهترین پیتزا کتو + فیلم

Fathead – بهترین پیتزا کتو + فیلم


راهنمای 4 وعده وجود دارد. لطفاً در صورت لزوم تغییر دهید.

خدمات

اطلاعات تغذیه بر اساس 4 وعده در هر پیتزا است.

دستور تهیه پس از تهیه ویدئو به روز شد ، به همین دلیل است که میزان کربوهیدرات با دستور صحیح متفاوت است.

حتی اگر معمولاً پیتزا با سالاد نمی خورید ، طعم تازه و ویتامین به آرد می افزاید.

تجهیزات ویژه توصیه می شود

همزن دستی با قلاب خمیر و وردنه.

بهترین تاپس پیتزا کتو

در اینجا ما از گوشت سوسیس مانند دستور اصلی استفاده کرده ایم ، اما از هر چیزی که دوست دارید اضافه کنید استقبال می کنیم. به جای سوسیس ، می توانید از پپرونی ، سالامی یا بیکن پخته استفاده کنید. اگر مرغ ، گوشت خوک یا گوشت گاو در یخچال دارید ، آنها معمولاً پیتزا بارهای خوبی درست می کنند.

اگر گوشت را دوست ندارید و می توانید کربوهیدرات کمی بیشتری بخورید ، ما فلفل ، زیتون ، کنگر فرنگی یا گوجه فرنگی و گیاهان تازه را توصیه می کنیم. همچنین می توانید انواع مختلف پنیر مانند پنیر فتا ، پنیر آبی یا حتی بری را روی آن بریزید.

ذخیره سازی پیتزا چربی سر

لایه بردارهای اضافی تهیه کنید و آنها را برای 2-3 روز در یخچال یا فریزر تا 2 ماه نگه دارید. پیتزا در مایکروویو به خوبی گرم می شود ، بنابراین اگر چیزی که باقی مانده است به دست آوردید ، و ممکن است این غذای بسیار غنی را پیدا کنید ، روز بعد آنها را در یک جعبه ناهار میل کنید.

نکاتی در مورد استفاده از پوسته های پیتزا کتو!

این خمیر بسیار متنوع است! از آن به عنوان پوسته پیتزا مانند این دستور غذا استفاده کنید یا آن را در فوکاچی سیر خانگی سیر درست کنید – فقط با کره سیر آغشته کرده و یک یا دو دقیقه دیگر بپزید. یا اینکه سرو برخی نان کتو به عنوان میان وعده یا پیش غذا در مهمانی شام بعدی شما چطور است؟

Share your comment :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *