kermanyy

Monday, 25 October 2021

نکاتی برای رسیدن به اهداف تناسب اندام تا سال 2021

نکاتی برای رسیدن به اهداف تناسب اندام تا سال 2021


همیشه این مهم نیست که تناسب اندام را در اولویت قرار دهید ، اما اگر می خواهید سالم باشید و در آینده احساس خوبی داشته باشید ، ارزشش را دارد. نکته اصلی این است که راه هایی را پیدا کنید که برای شما و شیوه زندگی شما مناسب باشد. در این پست وبلاگ ، ما در مورد شش نکته مختلف صحبت خواهیم کرد که به شما در رسیدن به اهداف خود در سال 2021 کمک می کند!

1. پیشرفت خود را با یک ردیاب تناسب اندام کنترل کنید

می توانید از برنامه ای در تلفن خود برای پیگیری تعداد کالری های سوزانده شده ، تعداد گام هایی که برمی دارید یا مایل هایی که در طول روز پیاده روی کرده اید ، استفاده کنید. برخی از تراکتورهای تناسب اندام همچنین دارای مانیتور ضربان قلب و کنترل خواب هستند که برای نظارت بر اندازه گیری های سلامتی بسیار مناسب است. این ابزارها مشاهده پیشرفت را در طول زمان آسان تر می کنند تا بتوانید به جای رد کردن آن پیشرفت کنید.

2. با تعیین اهداف و خاطرات معقول برای خود به عنوان یک عادت ورزش کنید

بهتر است اهداف منطقی برای خود تعیین کنید – سعی نکنید از 0 دقیقه تمرین روزانه به 60 دقیقه در روز برسید. در عوض ، در طول روز اهداف کوچکی تعیین کنید که به هدف بزرگ شما اضافه کند. به عنوان مثال ، اگر می خواهید هر روز 20 دقیقه ورزش کنید ، سعی کنید یک یادآوری ساعتی برای خود تنظیم کنید و چند تمرین سریع انجام دهید هنگام تماشای تلویزیون یا استراحت در محل کار.

3. فعالیتی را پیدا کنید که از انجام آن لذت می برید ، بنابراین می توانید در طولانی مدت به آن پایبند باشید

سعی کنید تمرینی را پیدا کنید که از آن لذت می برید – اعم از دویدن ، وزنه برداری یا بوکس. اگر از این فعالیت لذت می برید ، به احتمال زیاد برای مدتی به آن پایبند خواهید بود و به سفر تناسب اندام خود ادامه می دهید.

اگر از هیچ یک از این فعالیت ها لذت نمی برید (یا اگر هیچ چیز سرگرم کننده نیست) ، انواع مختلف ورزش را کاوش کنید تا یکی از تمرینات گیر کرده را پیدا کنید!

4. به اندازه کافی بخوابید

کمبود خواب می تواند منجر به از دست دادن و کاهش اعتماد به نفس در ورزش یا رژیم غذایی شود. بنابراین ، بهتر است حداقل هشت ساعت در شب بخوابید. این باعث افزایش انرژی شما می شود و اعتماد به نفس بیشتری برای تمرین در آن روز به شما می دهد.

5. به کلاس تناسب اندام گروهی بپیوندید

همکاری با یک سازمان برای همکاری با شما برای داشتن انگیزه و پاسخگویی کمک خواهد کرد. این یک راه سرگرم کننده برای رسیدن به فرم با بیرون رفتن از خانه است! اگر بدنبال سالن بدنسازی هستید که دوره های تناسب اندام را ارائه دهد ، با مراجعه به وب سایت ما www.fitnessfor10.com ، 10 دلار Fitness را بررسی کنید.

گروه رسانه ای آلفا

Share your comment :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *