آنچلوتی: امشب یک بازی کامل را به نمایش گذاشتیم؛ کریم دوباره توپ طلا می‌گیرد؟ چرا که نه


رئال مادرید با برتری قاطع 4-0 مقابل بارسلونا در دور برگشت نیمه نهایی کوپا دل ری، نه تنها به فینال به این رقابت‌ها یافت بلکه شکست‌های اخیر مقابل بارسلونا را به بهترین شکل ممکن جبران کرد.

| کارلو آنچلوتی، سرمربی 63 ساله رئال مادرید، پس پیروزی مقابل بارسلونا و صعود به دیدار نهایی کوپا دل ری، بازیکنانش را به شدت ستایش کرد. او در مصاحبه بعد از بازی گفت:

بازی؟

امشب یک بازی کامل را از تیم شاهد بودیم. ابتدای بازی کمی فشار را تحمل کردیم ولی با گل اولی که زدیم جریان بازی به نفع ما عوض شد. در ضد حملات خیلی خوب بودیم و توانستیم بازی را 4-0 ببریم.

خوشحالم که تیمم به سطح خود برگشته است. افتخار می‌کنم که مربی این باشگاه هستم. باخت‌های اخیرمان در ال‌کلاسیکو روحیه مارا هدف قرار نداد و توانستیم به آنچه که می‌خواهیم برسیم.

مودریچ و کروس؟ 

مودریچ و کروس تماشایی و دلنواز بودند. در این نوع بازی‌ها شخصیت بسیار مهم است.

 بنزما؟

بنزما برگشته، او برگشته؛ بعد از بازیِ سه روز پیش هم گفتم فیفادی کمک زیادی به او کرد و در هر بازی تفاوت‌ها را رقم می‌زند.

بنزما و توپ طلای دوم؟ 

چرا که نه؟ هیچ شکی در آن نیست؛ یکی از بهترین‌های دنیاست.

وینیسیوس جونیور؟

چون ترسیدم با ادامه روند بازی ممکن است کارت قرمز بگیرد او را تعویض کردم. چنین برخوردهایی در این بازی‌ها اتفاق می‌افتد و می‌خواستم او را برای فینال حفظ کنم بنابراین ریسک نکردم. 

پیش‌بینی رسیدن اوساسونا به فینال درست از آب در آمد؟

به مربی آن‌ها گفتم در فینال می‌بینمت. خوشحالیم مقابل اوساسونا بازی می‌کنیم و بازی خوبی خواهد بود. 

رئال مادرید با جبران شکست 1-0 دور رفت، در مجموع با نتیجه 4-1 به دیدار نهایی راه یافت و باید به مصاف اوساسونایی برود که موفق شد اتلتیک بیلبائو، دومین تیم پرافتخار این جام را حذف کند.