الگری: فرایبورگ در خانه متفاوت بازی می‌کند؛ ولاهوویچ دوباره به روند گل‌زنی برخواهد گشت


الگری در آستانه دیدار با فرایبورگ در مورد تیمش اطلاعاتی در اختیار خبرنگاران گذاشت.

| یوونتوس توانست در بازی دور رفت مقابل فرایبورگ در تورین 1-0 پیروز شود و فردا فرصت دارد تا به جمع هشت تیم برتر رقابت های لیگ اروپا صعود کند. ماسیمیلیانو الگری سرمربی یوونتوس در نشست خبری پیش از این بازی پاسخگوی پرسش های خبرنگاران بود.

الگری گفت:

به این بازی وارد می شویم تا به مرحله بعد صعود کنیم زیرا قدم مهمی برای ادامه دادن مسیرمان در لیگ اروپا خواهد بود. می دانیم بازی سخت و پیچیده ای خواهیم داشت. آن ها در خانه تیمی متفاوت هستند. باید برای هر اتفاق غیرمنتظره ای آمادگی داشته باشیم.

درون زمین 53 امتیاز کسب کرده ایم. 12 بازی در سری آ باقی مانده و ما باید فارغ از اتفاقات بیرون زمین، برای تمام کردن کارمان در بین 4 تیم برتر تلاش کنیم. شانس این را داریم تا در لیگ اروپا که تیم های مهمی مثل رم، منچستریونایتد و همین فرایبورگ در آن قرار دارند، پیش برویم. باید قدم های کوچک برداریم و در پایان فصل عملکرد خود را بررسی کنیم. باید بازی به بازی پیش برویم.

ولاهوویچ وضعیت خوبی دارد. مقابل سمپدوریا خوب بازی کرد و از لحاظ بدنی هم وضعیتش خوب است. ولاهوویچ به زودی به گل زدن برمی گردد. این اتفاقات طبیعی هستند. دی ماریا چند جلسه تمرینی را از دست داد. امروز تمرینات جدا از تیم داشت. کمی کار کرد. بهتر است اما به نظر حضور او از ابتدا سخت خواهد بود. کیه زا هم از روی نمیکت بازی را شروع خواهد کرد اما در دسترس است.