استقلال 2-1 گل گهر سیرجان / دژاوو در آزادی!


تیم های استقلال و گل گهر سیرجان از ساعت 16:45 به مصاف هم رفتند و این بازی در نهایت با پیروزی آبی پوشان تهرانی تمام شد.

به گزارش ، ابتدا تیم گل گهر سیرجان جلو افتاد ولی در ادامه مسابقه استقلال سراسر حمله شد و در نهایت تلاش آبی پوشان در دقایق پایانی جواب داد و استقلالی ها موفق شدند دو گل به ثمر برسانند.

اتفاقات بازی رفت دقیقا تکرار شد و در لحظات پایانی مسابقه در حالی که بازی با نتیجه مساوی در جریان بود، یک پنالتی جنجالی برای تیم استقلال گرفته شد. دقیقا با پنالتی لحظه آخری کوین یامگا مثل بازی رفت، استقلال به پیروزی رسید.

اطلاعات بازی

  • هفته‌ بیست و دوم مسابقات لیگ برتر ایران؛ جام خلیج فارس
    بازی: استقلال 2-1 گل گهر سیرجان
    تاریخ و زمان: دوشنبه 15 اسفند ماه 1401 ساعت 16:45

    مکان: ورزشگاه آزادی تهران
    داوران: موعود بنیادی فرد – محمدرضا منصوری – سعید قاسمی – یاسر همرنگ – ناظر داوری: اسماعیل صفیری  

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، رافائل سیلوا (امید حامدی فر دقیقه 64)، عارف غلامی، جعفر سلمانی (رضا میرزایی دقیقه 76)، کوین یامگا، روزبه چشمی، سعید مهری (آرمان رمضانی دقیقه 76)، آرش رضاوند، مهدی قائدی (امیرعلی صادقی دقیقه 87)، محمد محبی، ارسلان مطهری (پیمان بابایی دقیقه 64)

سرمربی استقلال: ریکاردو ساپینتو

ترکیب گل گهر: محمدحسین اکبر منادی، مسیح زاهدی، آرمین سهرابیان، مهران گلزاری، شایان مصلح، مهدی تیکدری نژاد (بهنام برزای دقیقه 82)، علی اصغر عاشوری (اریک باگناما دقیقه 55)، امین پورعلی (کی روش استنلی دقیقه 55)، رضا شکاری، محمدرضا حسینی، مرتضی تبریزی (امین قاسمی نژاد دقیقه 61)

سرمربی گل گهر: امیر قلعه نویی

کارت زرد: مهران گلزاری دقیقه 64 – امین پورعلی دقیقه 71

کارت قرمز: اریک باگناما دقیقه 10+90

گل ها: آرمین سهرابیان دقیقه 24 – رضا میرزایی دقیقه 1+90 – کوین یامگا دقیقه 12+90

حواشی بازی

  • در آخرین لحظات مسابقه برخوردی بین رضا میرزایی و بازیکنان گل گهر رقم خورد و داور اعلام پنالتی کرد. این تصمیم با جنجال های زیادی همراه شد و بازیکنان و اعضای کادرفنی گل گهر سیرجان به شدت نسبت به تصمیم موعود بنیادی فر معترض بودند. موعود بنیادی فر با وجود جنجال ها و حواشی زیاد مسابقه، به سمت کمک خود رفت تا با او مشورت کند. پس از چند دقیقه مشورت، در نهایت او به سمت باگناما رفت، این بازیکن را به دلیل اعتراض های شدید اخراج کرد و برای استقلال پنالتی گرفت.
  • مدیران استقلال پیش از شروع مسابقه از امیر قلعه نویی تمجید کردند.
  • تعدادی از هواداران استقلال برای این بازی حساس و حمایت از تیم محبوب شان مقابل گل گهر سیرجان به ورزشگاه آزادی آمده اند.

گزارش بازی

ساعت 18:54 / بازی تمام شد.

دقیقه 12+90 / کوین یامگا پشت ضربه پنالتی استقلالی ها قرار گرفتا و ضربه اش را به راحتی تبدیل به گل کرد.

دقیقه 10+90 / موعود بنیادی فر با وجود جنجال ها و حواشی زیاد مسابقه، به سمت کمک خود رفت تا با او مشورت کند. پس از چند دقیقه مشورت، در نهایت او به سمت باگناما رفت، این بازیکن را به دلیل اعتراض های شدید اخراج کرد و برای استقلال پنالتی گرفت.

دقیقه 6+90 / در آخرین لحظات مسابقه برخوردی بین رضا میرزایی و بازیکنان گل گهر رقم خورد و داور اعلام پنالتی کرد. این تصمیم با جنجال های زیادی همراه شد و بازیکنان و اعضای کادرفنی گل گهر سیرجان به شدت نسبت به تصمیم موعود بنیادی فر معترض بودند.

دقیقه 1+90 / بازیکنان استقلال حمله دیگری را شکل دادند. ارسال انجام شد، در شلوغی محوطه جریمه توپ به آرمان رمضانی رسید. این بازیکن توپ را به هر شکلی بود به رضا میرزایی رساند که این بازیکن با یک شوت دیدنی و تماشایی از پشت محوطه جریمه، حساب کار را یک بر یک کرد.

دقیقه 90 / 5 دقیقه زمان تلف شده اعلام شد.

دقیقه 90 / رضا میرزایی ارسال را از سمت چپ انجام داد که ضربه سر پیمان بابایی به آسمان زده شد.

دقیقه 85 / ارسال زیبایی انجام شد، پیمان بابایی با ضربه سر توپ را به آرمان رمضانی رساند که ضربه سر آرمان رمضانی را محمدحسین اکبرمنادی با نوک انگشت به کرنر فرستاد.

دقیقه 84 / باز هم فرصت سوزی بازیکنان استقلال؛ کات بک از سمت راست انجام شد و امید حامدی فر ضربه اش را زد که ضربه زمینی این بازیکن را گل گهری ها برگشت دادند.

دقیقه 81 / اریک باگناما ضد حمله سریعی را برای بازیکنان گل گهر شکل داد ولی آنقدر تعلل انجام داد که فرصت از دست رفت.

دقیقه 77 / چند پاس خوب درون محوطه جریمه که در نهایت به محمد محبی رسید ولی این بازیکن با بی دقتی تمام ارسالش را انجام داد و موقعیت از دست رفت.

دقیقه 73 / توپ سمت راست به مهدی قائدی رسید که ضربه زمینی این بازیکن از کنار دروازه گل گهر سیرجان به بیرون رفت.

دقیقه 71 / امین پورعلی با پا ضربه ای را به بازیکن استقلال وارد کرد و با کارت زرد داور مسابقه جریمه شد.

دقیقه 67 / شایان مصلح و سعید مهری در میانه زمین سر به سر شدند که البته مشکل جدی به وجود نیامد و آن ها به بازی ادامه دادند.

دقیقه 65 / مهدی قائدی توپ را به سمت چپ ارسال کرد و سعید مهری صاحب توپ شد ولی شلیک محکم این بازیکن به آسمان رفت.

دقیقه 61 / مرتضی تبریزی به کادرفنی گل گهر اعلام کرد توانایی ادامه بازی را ندارد تا امین قاسمی نژاد جانشین او شود.

دقیقه 59 / مرتضی تبریزی که احساس ناراحتی می کرد، روی زمین افتاد و تیم پزشکی برای بررسی وضعیت او وارد میدان شدند.

دقیقه 57 / یک ارسال خطرناک دیگر از سمت راست و از سوی کوین یامگا انجام شد که بازیکنان گل گهر توپ را برگشت دادند.

دقیقه 54 / کوین یامگا ارسال را روی دروازه انجام داد، توپ به محمد محبی رسید، او چرخید و توپ را برای جعفر سلمانی کاشت ولی ضربه این بازیکن به آسمان رفت.

دقیقه 53 / امین پورعلی پس از برخورد با بازیکنان استقلال در نبرد هوایی، احساس ناراحتی می کرد که تیم پزشکی گل گهر وارد میدان شدند.

دقیقه 52 / کرنر از سمت چپ ارسال شد، بازیکنان گل گهر توپ را برگشت دادند و در ادامه ضربه چکشی آرش رضاوند به سیرجانی ها برخورد کرد و دوباره تبدیل به کرنر شد.

دقیقه 51 / محمد محبی در عرض زمین حرکت کرد و ضربه زمینی را به سمت دروازه گل گهر فرستاد که ضربه اش به شکلی خطرناک به بیرون رفت.

دقیقه 50 / سعید مهری ارسالی را به روی دروازه انجام داد که توپش کمانه کرد و چیزی نمانده بود مستقیم وارد دروازه گل گهر شود ولی منادی توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 48 / پاس رو به عقب عارف غلامی به سیدحسین حسینی رسید که کاپیتان استقلال زیر توپ زد ولی ضربه اش به مهدی تیکدری خورد و دروازه بان آبی ها شانس آورد توپ راهی اوت شد.

دقیقه 47 / حرکتی از سمت راست شکل گرفت که کوین یامگا توپ را به صورت زمینی فرستاد و بازیکنان گل گهر آن را برگشت دادند که توپ برگشت به سعید مهری رسید و او ضربه اش را زد که توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

ساعت 17:51 / بازی در نیمه دوم آغاز شد.

ساعت 17:35 / بازی در نیمه نخست به پایان رسید.

دقیقه 44 / مهدی قائدی از پشت محوطه جریمه اقدام به شوت زنی کرد که ضربه اش با فاصله کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 43 / بازیکنان گل گهر برای چندمین بار روی ضربات ایستگاهی خطرناک ظاهر شدند. توپ به شکل کوتاه به نوید عاشوری رسید که این بازیکن ضربه اش را زد، حسینی توپ را گرفت و در ادامه رضا شکاری فرصت گلزنی داشت ولی در موقعیت آفساید قرار داشت، هرچند ضربه شکاری هم به آسمان رفت.

دقیقه 42 / بازیکنان استقلال که روی دروازه گل گهر خیمه زده بودند، چندین بار از چند زاویه مختلف اقدام به شوت زنی کردند که همه توپ را گل گهری ها بلوکه کردند.

دقیقه 40 / آرش رضاوند پشت ضربه کاشته استقلالی ها قرار گرفت و ضربه اش را زد که از بالای دروازه گل گهر توپ به بیرون رفت.

دقیقه 38 / مهدی قائدی از پشت محوطه جریمه اقدام به شوت زنی کرد که ضربه اش به دست آرمین سهرابیان برخورد کرد و بازیکنان استقلال چسبیده به محوطه جریمه صاحب ضربه ایستگاهی شدند.

دقیقه 34 / پاس عمقی زیبایی به مرتضی تبریزی رسید ولی داور بازی را به دلیل خطای این بازیکن روی عارف غلامی متوقف کرد.

دقیقه 31 / سعید مهری پشت ضربه کرنر استقلالی ها قرار گرفت و ارسالش را انجام داد ولی ضربه سر رافائل سیلوا بی فایده بود و راهی اوت شد.

دقیقه 30 / در میانه های میدان توپ به روزبه چشمی رسید. این بازیکن پس از چند متر حرکت با توپ، شوت زنی کرد که ضربه اش بعد از برخورد به بازیکنان گل گهر سیرجان راهی کرنر شد.

دقیقه 27 / بازهم کاشته برای بازیکنان گل گهر سیرجان در یک منطقه مناسب؛ ارسال رضا شکاری انجام شد، مدافعان استقلال آن را برگشت دادند و روی ریباند مرتضی تبریزی به توپ رسید و ضربه اش را زد که سیدحسین حسینی توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 24 / بازیکنان گل گهر ضربه کاشته را به شکل تمرین شده شروع کردند. پاس در عمق به رضا شکاری رسید و این بازیکن پس از عبور از رافائل سیلوا و سیدحسین حسینی، مقابل دروازه خالی به آرمین سهرابیان رسید و این بازیکن هم حساب کار را یک بر صفر کرد. به این شکل روی حرکت تمرین شده بازیکنان گل گهر و پاس گل رضا شکاری، آرمین سهرابیان موفق شد به تیم سابقش گلزنی کند.

دقیقه 23 / حرکت بازیکنان گل گهر سیرجان از سمت راست شکل گرفت و توپ در دهانه دروازه برای مرتضی تبریزی ارسال شد که این بازیکن موفق نشد ضربه ای به توپ بزند و فرصت سوزی کرد.

دقیقه 22 / سعید مهری از فاصله ای بسیار دور اقدام به شوت زنی کرد که ضربه پای چپ این بازیکن از کنار دروازه گل گهر سیرجان به بیرون رفت.

دقیقه 20 / بازیکنان استقلال کرنر را به شکل کوتاه و تمرین شده کار کردند؛ پاسکاری بین کوین یامگا و سعید مهری انجام شد ولی ضربه سعید مهری را بازیکنان گل گهر با ضربه سر به کرنر فرستادند.

دقیقه 19 / جعفر سلمانی سمت چپ صاحب توپ شد ولی ضربه زمینی او را در میانه راه مدافعان گل گهر برگشت دادند.

دقیقه 16 / رضا شکاری احساس ناراحتی می کرد که منادی توپ را به بیرون زد تا تیم پزشکی برای بررسی وضعیت او وارد زمین شوند.

دقیقه 14 / برخوردی در محوطه جریمه گل گهر بین بازیکنان دو تیم شکل گرفت ولی داور اعتقادی به خطای پنالتی نداشت.

دقیقه 13 / حرکت خوبی برای بازیکنان شکل گرفت ولی پاس نهایی آرش رضاوند به مهدی قائدی نرسید.

دقیقه 8 / ضد حمله سریعی برای بازیکنان استقلال شکل گرفت و توپ به محمد محبی رسید که این بازیکن هم ضربه اش را زد ولی باز هم محمدحسین اکبرمنادی آن را گرفت.

دقیقه 6 / ارسال از سمت چپ به آرش رضاوند رسید و این بازیکن پس از یک حرکت زیبا، توپ را به مهدی قائدی رساند که ضربه مهدی قائدی از درون محوطه جریمه را محمدحسین اکبرمنادی مهار کرد.

دقیقه 5 / استقلالی ها صاحب دو کرنر شدند که موفق نشدند از هیچکدام استفاده ای کنند.

دقیقه 3 / بازیکنان استقلال حرکتی را از سمت راست شکل دادند که ارسال جعفر سلمانی را بازیکنان گل گهر به کرنر فرستادند.

ساعت 16:45 / بازی با سوت داور آغاز شد.

لیست بازی