الگری: الان باید 40 امتیازی می‌بودیم؛ از واکنش تیمم بعد از آن همه فشار خوشحالم


| در نوزدهمین هفته فصل 23-2022 سری آ ایتالیا، یوونتوس و آتالانتا در یک مسابقه مهیج به تساوی 3-3 دست یافتند.

در این مسابقه، یوونتوس دو مرتبه از حریف عقب افتاد و هر بار جبران کرد اما این تساوی، دردی از آن‌ها دوا نمی‌کند. بیانکونری پس از کسر 15 امتیاز حالا در رده نهم جدول قرار دارد و فاصله‌اش تا رتبه چهارم، 14 امتیاز است. صحبت‌های ماسیمیلیانو الگری، سرمربی یوونتوس پس از تساوی با آتالانتا را به نقل از اسکای ایتالیا می‌خوانید.

  • شانس راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا:

ما در حال حاضر 38 امتیاز جمع کرده‌ایم و در واقع با احتساب اشتباه فنی بازی سالرنیتانا، امتیازات ما باید 40 می‌بود. به عقیده من با 71 امتیاز می‌توان به لیگ قهرمانان رسید. کار سختی خواهیم داشت و باید سخت کار کنیم. الان فکر کردن به جایگاهی که در لیگ خواهیم داشت، غیرممکن است. در یک مقطع مشخص باید به واقعیت نگاه کنیم. در حالت عادی ما باید 40 امتیازی می‌بودیم و در واقع این ناپولی است که فصل بی‌نظیری سپری می‌کند.

  • واکنش تیم یوونتوس به کسر 15 امتیاز:

امشب بازیکنانم مسئولیت‌پذیری، جدیت و میل به ادامه دادن برای ساختن نشان دادند. این‌ها پس از آن‌همه فشاری که تحمل کردیم، آسان نبود. از جنبه روانی این‌که خودتان را ناگهان در رده دهم جدول ببینید، مثل این است که هر چه رشته‌اید پنبه شده است اما نباید بگذاریم عوامل بیرونی روی ما تاثیر بگذارد. فقط باید از تیم و کادرفنی بابت کاری که با افتخار انجام می‌دهند، تشکر کنیم.

  • اتفاقات بازی با آتالانتا: 

 از واکنشی که تیم نشان داد خوشحالم. متاسفانه اشتباهات فردی ما را تنبیه کرد و 3-2 شدن بازی، پاهایمان را برید اما به خوبی توانستیم در بازی بمانیم و نتیجه را برگردانیم. این بازی حتی می‌توانست 5-2 به سود حریف تمام شود اما توانستیم خوب از موقعیت‌هایمان بهره ببریم. در یک صحنه، میرتی که جوان خوب و مستعدی است فرصت خیلی خوبی داشت. او هنوز باید پیشرفت کند اما باید آرام بماند چون آینده‌اش روشن است. فاجولی هم بازی خیلی خوبی انجام داد.