آنچلوتی: همه کار کردیم و فقط گل نزدیم؛ هنوز زود است در مورد قهرمان صحبت کنیم


تساوی 0-0 رئال مادرید و رئال سوسیداد باعث شد بارسلونا با 5 امتیاز اختلاف، صدرنشینی خود مقتدرانه ادامه دهد. کارلو آنچلوتی پس از بازی در کنفرانس خبری در مورد مسائل مختلفی صحبت کرد. 

بازی:

ما بازی خیلی خوبی انجام دادیم و شایسته پیروزی بودیم. تیم در حال پیشرفت است. با توپ و بدون توپ خیلی خوب کار کردیم. همه کار انجام دادیم اما گل نزدیم. از این تساوی راضی ام زیرا تیم خیلی خوب بازی کرد. این یکی از بهترین بازی های ما بود و شانس های زیادی داشتیم. ما برای 90 دقیقه با شدت کامل به حریف فشار آوردیم.

کاماوینگا در پست دفاع چپ:

او در این پست خوب کار کرده است. کاماوینگا به این پست عادت نداشت اما با حضور او و وینیسیوس در سمت چپ ما موقعیت های زیادی به دست آوردیم. حتی با وجود آنکه او در این پست چندان راحت نیست اما گزینه ای است که می توانیم استفاده کنیم. او به تیم انرژی می دهد و می تواند به عنوان هافبک و حتی وینگر هم بازی کند. 

تعویض ها:

تعویض بازیکنان در این بازی سخت بود زیرا هیچکس سزاوار ترک زمین نبود. من دیدم که تیم خوب در زمین جا افتاده و بازی می کند و نمی خواستم این پویایی را بگیرم. گل نزدیم اما از بازی تیم راضی هستم. تعویض ها فقط برای این بود که انرژی به تیم برگردد وگرنه هیچکس سزاوار ترک زمین نبود. 

فاصله با بارسلونا:

ما 5 امتیاز عقب هستیم و باید سرعت خودمان را بیشتر کنیم. بارسلونا خیلی خوب کار می کند اما هنوز راهی طولانی تا پایان فصل باقی مانده است. ژانویه چندان خوب نبود اما تیم پیشرفت کرده است. برای قهرمانی خواهیم جنگید. 

آیا رئال مادرید می تواند قهرمان لالیگا شود؟

ما در تمام بازی ها خیلی خوب کار و رقابت می کنیم اما برای صحبت در مورد قهرمانی به نظر من هنوز کمی زود است. 

وینیسیوس:

او بازی فوق العاده ای انجام داد. وینیسیوس بازیکنی است که همیشه فشار زیادی را تحمل می کند اما برای ما بسیار مهم است. او کارهای زیادی را به درستی پیش برد؛ حتی اگر گل نزده باشد.