اولین بازی پل پوگبا برای یوونتوس؛ ستاره فرانسوی پس از 315 روز برگشت / عکس


| پل پوگبا 33 هفته پس از پیوستنش به یوونتوس، بالاخره اولین بازی رسمی‌اش برای این تیم را انجام داد.

پل پوگبا، ستاره فرانسوی که به زودی 30 ساله می‌شود، از زمان پیوستنش به یوونتوس برای بار دوم به دلیل مصدومیت طولانی مینیسک زانو دور از میادین بود. البته که پوگبا با انتخاب روش درمانی صحیح می‌توانست شانس بازی در جام جهانی 2022 را داشته باشد اما متوسل شدن او به درمان‌های محافظه‌کارانه و البته خرافات، باعث شد اولین بازی‌اش در دومین دوره حضورش با پیراهن یوونتوس در هفته 24 سری آ و در بازی با تورینو رقم بخورد.

این نخستین بازی پل پوگبا 315 روز پس از آخرین بازی رسمی‌اش (با پیراهن منچستریونایتد) بود! علاوه‌براین او پس از ۲۴۸۱ روز پس از آخرین بازی‌اش برای یوونتوس در سال ۲۰۱۶، دوباره پیراهن این تیم زا پوشید.

بالاخره از شماره 10 جدید یوونتوس رونمایی شد

پل پوگبا در دقیقه 67 مسابقه برابر تورینو که در نهایت با پیروزی 4-2 بیانکونری خاتمه یافت، به زمین آمد و توانست عملکرد قابل‌قبولی در خط هافبک یوونتوس داشته باشد. پوگبا به جای انزو بارنچه‌آ، هافبک 21 ساله آرژانتینی به زمین آمد که از قضا او هم اولین بازی رسمی‌اش برای یوونتوس را انجام می‌داد. بارنچه‌آ که یک هافبک دفاعی بلندقامت است، برای تیم یوونتوس نکس‌جن در سری چی به میدان می‌رود اما محرومیت مانوئل لوکاتلی و فرم بد لیاندرو پاردس باعث شد ماسیمیلیانو الگری به او فرصت بازی دهد. بارنچه‌آ در اولین بازی‌اش برای یوونتوس، عملکرد خوبی داشت و تاثیرگذار بازی کرد. 

انزو بارنچه‌آ مسلط بازی کرد و احتمالا الگری بازهم از او استفاده خواهد کرد