بازگشت اخراجی‌ها در تعطیلات نوروزی؛ پورسانت دلاری دلالی در فوتبال پایه


در شرایطی که به نظر می‌رسید به خاطر تعطیلات نوروزی، چند روزی فوتبال پایتخت نفس می‌کشد اما شاهد بازگشت اخراجی‌ها و فعالیت‌ رسانه‌ای آنها هستیم.

به گزارش ، فوتبال پایه تهران که سال‌ها مورد سو استفاده‌ عده‌ای افراد فاسد قرار داشته، با ایجاد تغییرات در چند باشگاه از جمله پیکان و سالم سازی این باشگاه با دعوت به کار از چهره های موجه، به سمت آرامش رفت. ولی همچنان در مجموعه فوتبال پایه پایتخت دلال ها در حال جولان دادن هستند و متاسفانه چهره های ناسالم با یکدیگر  همسو شده اند.

مثال واقعی آن، اتفاقی بود که چند ماه قبل رخ داد؛ مسئول فوتبال پایه یک باشگاه تهرانی با یک زد و بند آشکار، فرزند یکی از مدیران ارشد وزارت ورزش را به تیم های پایه پیکان اضافه کرد. موضوعی که همان زمان با اعتراض شدید مربی تیم همراه بود اما بالاخره فرزند بی استعداد، در تیم جای گرفت اما نتیجه کار به شکل عجیبی پیش رفت چون مسئول فوتبال پایه باشگاه پیکان که زبانزد و انگشت‌نمای اهالی فوتبال است و متاسفانه نفوذ غیرقابل کنترلی در هیات فوتبال تهران هم دارد و حکم کمیته اخلاق و محرومیت سه ماهه را یدک میکشد، مجوز مدیریت زمین های یک ورزشگاه شهر را از مسئول ارشد وزارت ورزش در ازای لطف به پسر این مسئول دریافت کرد.

پس از تغییر مدیرعامل و اعضای هیات مدیره در باشگاه موردنظر، این موضوع از سوی نهادهای مختلف مورد بررسی قرار گرفت و بدون ایجاد سر و صدا، عذر فرزند آن مدیر وزارتی را خواستند و مسئول فوتبال پایه باشگاه هم اخراج شد.

حالا همان فرد، از طریق کانال‌های سفارشی و پولی در حال تخریب چهره مدیران فعلی باشگاه مورد نظر است. اتفاق عجیب اینکه همچنان مسئولان هیات فوتبال مشغول حمایت از این فرد هستند و آن مدیر شاغل در شرکت تابعه وزارت ورزش نیز دست از حمایت بی چون و چرای خود از این فرد برنمی دارد. البته آن روز چندان دور نیست که پرده ها بیفتد و چهره واقعی افرادی که در فوتبال پایه های تهران، وزارت ورزش به خصوص شرکت توسعه و تجهیز و هیات فوتبال استان تهران دست به خیانت زدند، رو شود. 

جالب اینکه صدای ضبط شده تعدادی از افراد مورد اشاره که صراحتا در آن فایل صوتی اشاره به دلالی با رقم‌های دلاری در فوتبال پایه شده، در اختیار نهادهای ذی صلاح قرار دارد و بعید نیست به همین زودی، همان طور که عذر مدیر خاطی را از آکادمی… خواستند، پرونده او و همدستانش در هیات فوتبال و شرکت های وابسته به وزارت ورزش نیز بسته شود.