بایرلورکوزن ۳-۲ قره باغ؛ قهرمانان نمی‌میرند


بایرلورکوزن با پیروزی در یک مسابقه جذاب و تماشایی مقابل قره باغ، در مجموع با برتری ۵-۴ طی دو بازی برگشت، به مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا صعود کرد. پاتریک شیک که در بازی رفت هم با گلزنی در وقت‌های تلف شده توانسته بود رکورد شکست ناپذیری لورکوزن را پا بر جا نگه دارد، پنجشنبه شب هم دو گل دیگر در وقت‌های تلف شده به ثمر رساند تا به معنای واقعی کلمه، ناجی تیمش در این مرحله بوده باشد. 

اطلاعات مسابقه بایرلورکوزن – قره باغ

  • روز و تاریخ برگزاری: پنجشنبه ۱۴ مارس ۲۰۲۴ | ۲۴ اسفند ۱۴۰۲
  • ساعت: ۲۳:۳۰
  • ورزشگاه: بای آرنا
  • داور: آنتونی تیلور
  • تورنمنت: دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا
  • گلزنان بایرلورکوزن: فریمپونگ (۷۲)، شیک (۳+۹۰ و ۷+۹۰)
  • گلزنان قره باغ: زبیر (۵۹) و جونینیو (۶۷)

گزارش لحظات کلیدی مسابقه بایرلورکوزن و قره باغ

دقیقه ۵۸؛ بایرلورکوزن ۰-۱ قره باغ؛ روی یک حرکت از سمت راست و ارسال کوتاه آندراده، زبیر بالاتر از فریمپونگ به هوا برخاست و با ضربه سرش دروازه کوار را باز کرد. 

دقیقه ۶۳؛ اخراج الوین جعفرقولیف از زمین؛ کارت زرد مدافع چپ قره باغ پس از بازبینی ویدیویی صحنه، به قرمز تغییر کرد تا نماینده آذربایجان به اجبار، ۱۰ نفره به کارش ادامه بدهد. 

دقیقه ۶۷؛ بایرلورکوزن ۰-۲ قره باغ؛ باز هم در حمله‌ای از سمت راست، وسوویچ ارسالی زمینی به دهانه دروازه انجام داد و جونینیو سریع‌تر از همه خودش را به توپ رساند و گل دوم تیمش را با ضربه پای راست به ثمر رساند. 

دقیقه ۷۲؛ بایرلورکوزن ۱-۲ قره باغ؛ روی سانتر مواج گریمالدو از سمت چپ، توپ در سمت دیگر محوطه جریمه به فریمپونگ رسید و این بازیکن هم با یک ضربه کنترل شده پای راست، توپ را به سوی تیر دورتر فرستاد و اختلاف را با گل خود به حداقل رساند. 

دقیقه ۳+۹۰؛ بایرلورکوزن ۲-۲ قره باغ؛ روی ارسال زمینی گریمالدو از سمت چپ، شیک در دهانه دروازه خودش را به سوی توپ پرتاب کرد و با پای راست روی آن اثر گذاشت تا توپ با برخورد به لونف وارد دروازه تیم مهمان شود. 

دقیقه ۷+۹۰؛ بایرلورکوزن ۳-۲ قره باغ؛ لورکوزن که از بازگشت خود به بازی روحیه گرفته بود، به پاسکاری صبورانه پشت محوطه جریمه حریف ادامه داد تا این که روی سانتر پالاسیوس، شیک ضربه سری زد که لونف نتوانست مانع از ورود آن به دروازه شود. 

ترکیب ابتدایی بایرلورکوزن و قره باغ

بایرلورکوزن: کوار، هینکاپه، کوسونو، هوفمان، آندریش، ایگلسیاس، ویرتز، تاپسوبا، عدلی، فریمپونگ و ژاکا

قره باغ: لونف، وسوویچ، حوسینوف، موصطفی زاده، جعفرقولیف، یانکوویچ، رومائو، ذبیر، بنزیا، آندراده و جونینیو

نمرات بازیکنان بایرلورکوزن و قره باغ از هو اسکورد

نمرات بازیکنان بایرلورکوزن و قره باغ از هو اسکورد
نمرات بازیکنان بایرلورکوزن و قره باغ از هو اسکورد

آمار مسابقه بایرلورکوزن و قره باغ از فوتموب

آمار مسابقه بایرلورکوزن و قره باغ از فوتموب
آمار مسابقه بایرلورکوزن و قره باغ از فوتموب

 



Source link