بحران بی سابقه سپاهان پسا ساکت؛ 3 باخت پیاپی بعد از 3 برد!


| 16 آذر 1402 محمدرضا ساکت از مدیرعاملی باشگاه سپاهان استعفا کرد، استعفایی که به نوعی اجباری بود و اعتراض هواداران و پیشکسوتان سپاهان را در پی داشت.

پایان کار محمدرضا ساکت در سپاهان، منجر به نگرانی هواداران این تیم شد. کیست که نداند او از باهوش ترین و کاربلدترین مدیران فوتبال ایران است و این نگرانی نیز منطقی بود. با این حال سپاهان در سه بازی ابتدایی بعد از جدایی ساکت، ابتدا مس رفسنجان را 4-1 شکست داد، بعد با حساب 3-1 از سد فولاد گذشت و در نهایت با نتیجه 5-0 هوادار را در هم کوبید.

اما از سوم دی ماه و بازی با آلومینیوم اراک، بحران برای سپاهان آغاز شد. بازی ای که اخراج سه بازیکن این تیم را در پی داشت و در نهایت سپاهان یک بر صفر شکست خورد. در بازی بعدی سپاهان اجازه استفاده از 10 بازیکنش را به دلیل آرای انضباطی، محرومیت و آسیب دیدگی در اختیار نداشت و سه بر یک نتیجه را به گل گهر واگذار کرد. در بازی با شمس آذر با وجود صدور مجوز بازی 3 بازیکن سپاهان و همچنین بازگشت اخراجی های بازی با آلومینیوم، سپاهان در یک بازی جنجالی و پرحاشیه نتوانست مقابل شمس آذر کاری از پیش ببرد و یک بر صفر باخت.

اما کار آنجا برای طلایی پوشان بالا می گیرد که این تیم این روزها هم از اتفاقات داخل زمین و هم از اتفاقات خارج از زمین ضربه می خورد. اتفاقات منفی که گریبان سپاهان را گرفته، از آرای انضباطی شروع می شود، به تنش و درگیری روی سکوها می رسد و در داخل مستطیل سبز هم با جنجال های داوری عجیب همراه می شود.

به نظرت می رسد سپاهان هنوز نتوانسته از شوک این اتفاقاتی که درون و بیرون زمین برایش رخ می دهد خارج شود و همین حالا هم برخی هواداران سپاهان جای خالی ساکت را مزید بر علت این بحران می دانند.

با پایان نیم فصل اول لیگ باید دید این کابوس سپاهانی ها نیز پایان می یابد و این تیم می تواند در نیم فصل دوم به همان روند خوب همیشگی خوب ادامه دهد یا فصل 1402/03 فصل بحران برای سپاهان خواهد بود.

 



Source link