بسکتبال NBA | مثلث فینیکس سانز آتشین می شود


| بامداد امروز به وقت تهران، 6 بازی در جریان رقابت های NBA برگزار شد. در ادامه این مطلب مروری داریم بر مهم ترین اتفاقات این مسابقات و نتایجی که به دست آمدند. 

نتایج بازی ها

نتایج بازی های 31 دسامبر
بازی جا مانده از طرح گرافیکی: واشینگتن ویزاردز 126-130 آتلانتا هاوکس 

نکات آماری 

زوج بک کورت آتلانتا هاوکس یعنی تری یانگ و دژانته موری، مقابل ویزاردز آتش بازی به راه انداختند. تری 40 امتیاز و 13 اسیست ثبت کرد و سهم دژانته هم 32 امتیاز و 6 ریباند بود. جیلن جانسن هم با 24 امتیاز و 13 ریباند، سیزن های ثبت کرد. 

جیسن تیتم در جریان پیروزی سلتیکس مقابل اسپرز، 25 امتیاز کسب کرد، این بیستمین بازی 25 امتیازی جی تی در این فصل بود. 

زایان ویلیامسن برای اولین بار در طول دوران حرفه ای خودش مقابل لبران جیمز به پیروزی رسید. در جریان پیروزی پلیکانز مقابل لیکرز، زایان 26 امتیاز و 6 اسیست ثبت کرد. لیکرز یک باخت دیگر هم تجربه کرد. لبران جیمز 34/5/8 ثبت کرد و این چهارصدمین بازی 30/5/5 کریر او بود. سه امتیازی های سی جی مک کالم در این مسابقه امان لیکرز را برید. این هفتمین شکست لیکرز در 9 بازی اخیر بود. 

چت هولمگرن به اوکلاهما سیتی تاندر کمک کرد مقابل بروکلین نتس به پیروزی برسد. چت 18 امتیاز، 10 ریباند و 2 بلاک ثبت کرد. او همین حالا رکورد بیشترین دبل دبل میان روکی های تاریخ تاندر را در اختیار دارد و 50 بازی تا پایان فصل عادی هم وقت دارد. 

در جریان پیروزی فینیکس سانز مقابل اورلاندو مجیک، سه ضلع مثلث آتشین این تیم برای اولین بار همزمان درخشیدند. کوین دورنت 31/5/5 ثبت کرد و در زمینه رکورد 30/5/5 میان بازیکنان تاریخ رده هشتم را دارد. بردلی بیل 25 امتیاز روی فیلدگل 77 ثبت کرد و بوکر هم 21 امتیاز و سه توپربایی داشت. 

دومانتاس سابونیس در جریان پیروزی ساکرامنتو کینگز مقابل ممفیس گریزلیز، تریپل دبل 13/21/12 ثبت کرد. این فصل تنها یوکیچ موفق شده بود در جریان یک تریپل دبل با 20 ریباند داشته باشد. 

جدول دو کنفرانس 

جدول بازی ها در پایان سال ۲۰۲۳



Source link