برخورد عجیب باشگاه پرسپولیس در مورد اعلام لیست بازی ها


اعلام نشدن لیست 20 نفره بازی های پرسپولیس محلی برای ایجاد شایعات فراوان در مورد بازیکنان حاضر و غایب در لیست ها شده است.

به گزارش ، طبق معمول اعلام نشدن لیست 20 نفره بازی های پرسپولیس از سوی رسانه رسمی باشگاه در هر هفته مشکلاتی را ایجاد می کند و این بار نیز مصاحبه یحیی گل محمدی مبنی بر استفاده از بازیکنان امید در بازی با نفت آبادان مزید بر علت شد تا ابهام و شایعات به اوج رسیده و سرگیجه ها بیشتر شود.

ریشه یابی این موضوع به روشنی حکایت از آن دارد که گویا ارتباطی بین اخبار تمرین و باشگاه وجود ندارد و باشگاه نشین ها از آن چه در تمرین می گذرد به طور کامل بی خبرند. در تایید این مطلب همین قدر بدانیم که سایت باشگاه در پاراگرف آخر خبر دیروز خود در مورد صدور ITC پریرا، خبر داد این مهاجم برزیلی با صدور مجوز بازی اش به آبادان می رود اما امروز خبرهای منتشر شده تاکید می کنند پریرا در تهران مانده است!

در ادامه بروز شایعات در چنین فضایی بود که خبرگزاری مهر روز قبل با انتشار خبری با عنوان «امیدها سوار هواپیما شدند» از پرواز شلوغ سرخ‌ها به آبادان خبر داد و نوشت بازیکنان امید که یحیی درباره آنها گفته بود در سفر به آبادان تیم را همراهی می‌کنند. در چنین فضایی برخی دیگر از رسانه ها نیز مدعی شدند حدود 10 بازیکن امید در لیست سفر به آبادان قرار گفته اند.

این درحالی بود که برخی دیگر از رسانه ها از جمله ، فارس و فرهیختگان خلاف چنین ادعاهایی نوشتند لیست پرسپولیس شامل همان نفرات قبلی است و تغییر چندانی نخواهد داشت. 

برخی رسانه ها از جمله ایران ورزشی نیز اشاره مستقیمی به این موضوع نداشته و سعی کردند هر دو طرف ماجرا را نشانه بگیرند.

در این میان حضور یا خط خوردن سیامک نعمتی نیز یکی دیگر از گمانه زنی های رسانه ای بود. برخی رسانه ها از حضور او در لیست خبر دادند و برخی دیگر از رسانه ها مثل نیز با انتشار خبر لیست پرسپولیس شامل همان نفرات/ سیامک نعمتی در لیست می ماند؟ از خط خوردن احتمالی این بازیکن نوشتند. درنهایت نیز مشخص شد نعمتی از لیست مسافران آبادان خط خورده اما عجیب این جاست که رسانه رسمی باشگاه در مورد هیچکدام از این اخبار اطلاع رسانی نکرد.

حال آخرین گمانه زنی در مورد مهدی ترابی است. برخی رسانه ها مدعی شده اند ترابی به دلیل سرما خوردگی غایب قطعی پرسپولیس است و برخی دیگر خبر می دهند ترابی در لیست قرار گرفته و احتمال دارد در ترکیب اصلی نیز به میدان برود.

به هر روی انتشار چنین اخبار ضد و نقیضی از سوی رسانه ها می تواند به حداقل برسد البته به شرطی که اطلاع رسانی و تعامل خوبی بین محل تمرین و باشگاه صورت گرفته و هر کدام شبیه جزیره ای مستقل عمل نکنند تا رسانه رسمی باشگاه این گونه از لیست بازیکنان برای هر بازی بی خبر نباشد و مثل حضور پریرا در لیست بازیکنان اعزامی به آبادان، دچار اشتباهات این چنینی و تکراری نشود.