بسکتبال NBA | تاندر برای شرق هم خط و نشان کشید؛ کوره آجرپزی بروکلین!


| بامداد چهارشنبه به وقت تهران، 6 بازی در جریان رقابت های فصل عادی NBA برگزار شد. در ادامه این مطلب مروری داریم بر مهم ترین اتفاقات و نتایجی که طی این بازی ها رقم خورد. 

نتایج بازی ها 

نتایج بازی های دوم ژانویه

نکات آماری و اتفاقات مهم 

 پس از دو شکست در فصل جاری، فیلادلفیا سونی سیکسرز سرانجام یک بازی از شیکاگو بولز گرفت. جوئل امبید تنها 3 کوارتر بازی کرد و در شب بازگشتش به میادین، آمار 31/15/10 ثبت کرد. زمانی که امبید و کلی اوبره همزمان در ترکیب سیکسرز هستند، این تیم رکورد 0-8 دارد. 

شی گیلجس الکساندر تیمش را به سمت یک پیروزی بزرگ مقابل بوستون سلتیکس هدایت کرد. شی آمار عالی 36/6/7 بدون ترن اور ثبت کرد و از فصل گذشته، بیش از هر بازیکن دیگری بازی 30+ داشته است. چت هولمگرن هم با 14 امتیاز، 7 اسیست و 4 بلاک به شی کمک بزرگی رساند. در سلتیکس، پورزینگیس 34 امتیاز، 10 ریباند و 3 بلاک ثبت کرد و سهم تیتم هم 30 امتیاز، 13 ریباند و 8 اسیست بود، با این حال این عملکرد هم برای شکست تاندر کافی نبود. تیم جذاب اوکلاهما طی دو هفته دنور ناگتس، مینه سوتا تیمبروولوز، لس آنجلس کلیپرز و بوستون سلتیکس را شکست داده است! آنها پنج برد متوالی دارند. 

جا مورنت در شبی که روی دست ویکتور ومبانیاما دانک زد، آمار 26/5/10 را به ثبت رساند. ممفیس مقابل اسپرز پیروز شد و آمارش با جا، 2-5 است. ومبی در آخرین بازی کریر خودش به عنوان یک بازیکن زیر 20 سال، 20 امتیاز گرفت. 

تری روزیر فراتر از سطح راستر شارلوت هورنتس بازی می کند. اسکری تری مقابل ساکرامنتو کینگز آمار 34 امتیاز، 6 اسیست و 2 بلاک ثبت کرد و 14 امتیازش را در کوارتر چهارم ثبت کرد. دومانتاس سابونیس در این بازی اولین کریپل دبل فصل لیگ را ثبت کرد! سابونیس آمار 23 امتیاز، 18 ریباند و 11 ترن اور ثبت کرد و از عوامل اصلی شکست تیمش بود! 

استفن کری در جریان پیروزی گلدن استیت وریرز مقابل اورلاندو مجیک درخشان ظاهر شد. سرآشپز 36 امتیاز گرفت، 6 اسیست ثبت کرد و 4 توپربایی داشت. این نود و دومین بازی کریر کری با 35 امتیاز روی فیلدگل افکتیو 70% بود، نفر دوم این لیست لبران جیمز با 59 بازی است! 

انتظار داشتیم بروکلین نتس مقابل نیوراورلینز پلیکانز شکست بخورد اما نه با 85 امتیاز! آمار بازیکنان نتس را با هم مرور می کنیم: کم تامس 0 امتیاز با فیلدگل 0 از 11. رویس اونیل 0 امتیاز با فیلدگل 0 از 6. اسپنسرز دینویدی 0 امتیاز با فیلدگل 0 از 6. بریجز در این بازی 13 امتیاز گرفت و امتیازآورترین بازیکن نتس هم کم جانسن با 17 امتیاز بود. 

جدول کنفرانس 

جدول دو کنفرانس پس از بازی های دوم ژانویه

 



Source link