به بهانه اخراج جنجالی محمدحسین کنعانی زادگان؛ کمی آرام باش پسر!


محمدحسین کنعانی زادگان با اخراج عجیب خود در فینال کافا حاشیه ساز شد.

به گزارش ، ایران با درخشش در مرحله گروهی کافا به فینال این رقابت ها راه پیدا کرد، جایی که برای قهرمانی باید از سد ازبکستان عبور می کرد.

در نهایت دیدار فینال برگزار شد و ایران در یک شب جنجالی با تک گل سردار آزمون موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

محمدحسین کنعانی زادگان اما مرد پرحاشیه دیدار ایران و ازبکستان بود. در دقیقه ۹۰ مسابقه، کنعانی پس از برخوردی که با مدافع ازبک داشت معتقد بود داور باید به سود ایران اعلام خطا پنالتی می کرد، هنگامی که داور دستور به ادامه بازی داد کنعانی زادگان با ظاهری برافروخته به سمت قاضی میدان هجوم برد و با عصبانیت او را خطاب قرار می داد. داور مسابقه نیز پس از دیدن اعتراض های عجیب کنعانی زادگان او را از زمین مسابقه اخراج کرد اما کنعانی پس از اخراج نیز دست از کارهای بچگانه خود نکشید و وسط زمین نشست. بازیکنان ازبک نیز به سمت او حمله ور شدند و درگیری ها در دقایق پایانی مسابقه بالا گرفت. گویا حسین کنعانی زادگان فراموش کرده در چه سطحی فوتبال بازی می کند. جام ملت های گذشته را هنوز یادمان نرفته، اعتراض بی مورد به داور و دریافت گل از ژاپن، آنجا هم نام کنعانی در راس افراد پراشتباه می درخشید.

در کافا هم کنعانی از کوره در رفت و از زمین مسابقه اخراج شد، حسین کنعانی باید بیشتر روی رفتار خود کار کند که هر دفعه در تیم ملی به هر طریقی حاشیه ساز نشود و جو تیم را بهم نریزد. جام ملت های آسیا، میدان همچین اشتباهات و بچه بازی هایی نیست، مردم از تیم ملی قهرمانی می خواهند و اصلا دوست ندارند بار دیگر این جام از دست برود.