مورینیو: در قرعه کشی شانس نیاوردیم؛ رئال سوسیداد نقاط ضعف بسیار کمی دارد


آرمان قاسمی

اشاره کرده اید که تامی آبراهام در سال 2023 از نظر عملکرد و نه فقط گلزنی پیشرفت کرده است، اما او هنوز شبیه بازیکن فصل گذشته نیست. آیا این ابراهام واقعی بود؟ او برای بازگشت به بهترین حالت خود به چه چیزی نیاز دارد؟

تنها یک آبراهام وجود دارد که من به آن علاقه دارم و آن بازیکن تیم است. بازیکن تیمی که در آخرین بازی ما مقابل یوونتوس روی نیمکت بود و گل [جانلوکا] مانچینی را طوری جشن گرفت که انگار خودش آن را به ثمر رسانده است. این همان ابراهامی است که ما به آن نیاز داریم.

می‌فهمم چه می‌گویید و می‌دانم که او می‌تواند گل‌های بیشتری بزند و به تعداد گل‌های فصل گذشته برسد، اما مهم‌ترین چیز این است که او به تیم کمک می‌کند. او در 15 دقیقه آخر مقابل یوونتوس برای تیم زحمت کشید و آنچه را که نیاز داشتیم به ما داد. تامی خوب است و [آندره] بلوتی خوب است. اغلب عملکرد یک مهاجم بازتابی از عملکرد تیم است. آنها مقابل کرمونزه خوب بازی نکردند زیرا ما به عنوان تیم ضعیف بودیم. هر دو تغییر بزرگی برای تیم مقابل یوونتوس ایجاد کردند.

این همان چیزی است که فردا از آنها انتظار دارم. نه اینکه چه تعداد گل می زنند، نه اینکه مهارت های خود را نشان می دهند یا نه، بلکه اینکه برای تیم زحمت می کشند. این یک هفته ویژه برای تامی است زیرا تولد اولین فرزند شما شادی بسیار زیادی را به همراه دارد. او واقعاً می‌خواهد بازی کند و در صورت امکان برای ما گلزنی کند، اما اگر آن دو برای تیم خوب کار کنند، این تنها چیزی است که من می‌خواهم.»