محمد دانشگر هر روز بدتر از دیروز؛ اینجا چاله میدان نیست! + فیلم


محمد دانشگر با انجام یک حرکت زشت دیگر این بار به هواداران آلومینیوم اراک توهین کرد. سریال حرکات غیرمتعارف این بازیکن تمامی ندارد.

به گزارش ، محمد دانشگر بازیکن اسبق استقلال و کنونی سپاهان، از آن دست بازیکن هاست که کنترل کردنش کار هر کسی نیست. دانشگر بارها حرکات غیرمتعارف و توهین آمیز انجام داده اما هیچ وقت با او به طور جدی برخورد نشده است.

در هفته های گذشته محمد دانشگر شادی بعد از گل جدیدی را انجام داد که به شکل عجیبی توهین آمیز بود و حتی صدا و سیما هم تصمیم به سانسور این خوشحالی بعد از گل گرفت. یک خوشحالی عجیب از سوی یک بازیکن عجیب تر! دانشگر در این سال ها ثابت کرده ترجیح می دهد شخصیت خاص خودش را داشته باشد تا اینکه از او به عنوان یک بازیکن با شخصیت یاد شود. 

قبل از هر چیز بابت انتشار این فیلم از مخاطبان رسانه عذرخواهی می کنیم. بی تردید جای بازنشر چنین رفتار زننده ای در رسانه رسمی نیست اما بالاخره یک نفر باید پرده از روی کارهای سخیف محمد دانشگر بردارد تا شاید فدراسیون از خواب بیدار شود و با این قبیل رفتارها برخورد کند.

این صحنه را ببینید! دیدار سپاهان و آلومینیوم اراک. پس از پایان بازی محمد دانشگر با انجام یک حرکت زشت و زننده دیگر به هواداران آلومینیوم اراک توهین می کند. طبق روال گذشته فدراسیون فوتبال تا بدین لحظه با محمد دانشگر برخورد نکرده است اما انتظار می رود باشگاه سپاهان با این بی اخلاقی هر چه زودتر برخورد کند. تیم ها و هواداران شایسته احترام هستند و نباید یک بازیکن بی اخلاق به خودش اجازه بدهد به راحتی با یک سری حرکات غیرمتعارف به آنها توهین کند.

امید است هر چه زودتر با محمد دانشگر برخورد لازم انجام شود تا او یادش بیاید لیگ ایران چاله میدان نیست که همچین حرکاتی انجام دهد.

باشگاه سپاهان به عنوان یک مجموعه فرهنگی هرگز سابقه چنین رفتارهایی نداشته است. روزی که بازی با زنیت دانشگر آن شادی گل عجیب را انجام داد و سپس در بازی با پرسپولیس همان را تکرار کرد، از باشگاه سپاهان خواستیم منتظر فدراسیون فوتبال نباشد و خودش جلوی تکرار این رفتارها را بگیرد. برای سپاهان زشت است که این رفتارها از بازیکنش سر بزند.

محمد دانشگر که یک زمان وقتی پیراهن استقلال را می پوشید بعد از گلزنی نحوه راه رفتن کانر مک گرگور را تقلید می کرد، شاید نمی داند حتی کانر مک گرگور هم که در قفس مبارزه می کند، رو به تماشاگری که به او فحش می دهد و برایش آرزوی مرگ می کند، دست به چنین کار زشتی نمی زند.
بیشتر بخوانید:

سپاهان منتظر کمیته انضباطی نباشد، یکی جلوی محمد دانشگر را بگیرد!