جان سینا: آرزو داشتم هنوز در رینگ بودم ولی بدنم دیگر توانش را ندارد؛ رومن رینز GOAT کمپانی است


جان سینا به دلیل سخت کوشی بسیار زیادش در هر زمینه ای که قدم گذاشت، توانست برای خود نامی بزرگ دست و پا کند. از یک کشتی گیر حرفه ای تا یک بازیگر فوق العاده، او مسیر شغلی‌ای  طولانی را در زندگی اش طی کرده و در یک بازه زمانی چند ساله او در چند مسیر مختلف رشد کرده است. چه در زمینه شهرت، چه ثروت، چه دوستان و چه شخصیت و کرکتر و رشد فردی. با وجود تمامی این پیشرفت ها، این کشتی گیر-بازیگر در مسیر زندگی به جایی رسیده که باید یک حرفه را به جای دیگری انتخاب کند. همچنین، به نظر می رسد که شاید سینا بالاخره آماده است که wwe را کنار گذاشته و زمان و انرژی خود را وقف بازیگری کند. شاید زمان بازنشستگی این بازیگر از دنیای رسلینگ فرا رسیده است.

| جان سینا اعتراف میکند اوضاع جسمانیش کاملا متفاوت است نسبت به زمانی که کشتی گرفتن به عنوان یک فول تایمر را به کنار گذاشت. اگرچه که این سالهای حضور در رسلینگ قطعا از نظر مالی ارزش تلاشی که کرده را برای او داشته است، با این وجود او باور دارد اکنون زمانی نیست که بتواند سفرش در جهان رسلینگ را ادامه دهد.

گفته می شود من سال ها پیش مشعل را به دست رومن سپردم، او بدون شک چهره اول کمپانی است. به نظر من او بزرگترین تاریخ است. من سعی کردم هر آنچه در توانم بود را انجام بدهم و زمانی که انجامش دادم یک معجزه نبود، بلکه دستاورد من گواه زحمت های من بود. اما پسر، آرزو می کنم هنوز هر روز آنجا بودم. بدنم دیگر توان انجام آن را ندارد و نمی خواهم به مشتری یک محصول بد بفروشم.

 

از صحبت های جان سینا اینطور به نظر می رسد که حتی در صورت دریافت پیشنهادی برای بازگشت به دنیای رسلینگ، احتمالا آن را رد خواهد کرد.