حقیقت ماجرای تزریق هورمون به مسی؛ آیا HGH مصداق دوپینگ است؟! | فوکوس


پلاس | دومین قسمت از برنامه فوکوس، تقدیم شما مخاطبان می شود.

در برنامه فوکوس، نگاه متفاوتی داریم به اتفاقات و ماجراها و داستان‌های فوتبالی و ورزشی، به ابعاد دیگری از زندگی ستاره‌های دنیای ورزش و همچنین اتفاقات خاص و کمتر دیده شده می پردازیم، موضوعاتی که تصویر می کنیم براش ما جذاب باشد.

دومین قسمت از این برنامه، به شرح ماجرای تزریق هورمون لیونل مسی اختصاص دارد. مشکلی که در کودکی مسی با آن دست و پنجه نرم می کرد، شما می توانید در ادامه همین محتوا این برنامه را تماشا کنید یا با کلیک روی کادر نارنجی رنگ، در یوتیوب تماشاگر آن باشید.

کارگردانی این برنامه بر عهده بهمن رضائی است و من سامان خدائی اجرای و گفتار آن را برعهده دارم. همچنین میلاد وفادار (نویسنده)، علیرضا منوچهری (تصویربردار و تدوینگر)، جواد محبوب (صدابردار) و حسین خسروی (طراح گرافیک) دیگر دست اندرکاران این برنامه هستند.

تماشای ویدیو کامل برنامه:

برای اونایی که صرفا به فوتبال علاقه دارن و حتی عاشقش نیستن، لیونل مسی یه اسم آشناست. کسی که با کسب ۸ توپ طلا، نامش رو در تاریخ این «بازی زیبا» جاودانه کرده و میلیون‌ها نفر در سراسر این کره خاکی، شیفته‌ش شدن. البته روزگار همیشه با این اعجوبه آرژانتینی مهربون نبوده.

توی خونواده‌ای که همگی عاشق فوتبال بودند، مسی به طور طبیعی به این ورزش علاقه‌مند شد و خیلی زود مهارت‌هاش رو در باشگاه زادگاهش به نمایش گذاشت ولی یه عاملی وجود داشت که مانع از این می‌شد تا پسرک قصه ما، با حداکثر توانش بازی کنه: اختلال رشد.

 

https://www.youtube.com/watch?v=vmddPbSfpMw

 



Source link