بسکتبال NBA | لیکرز راه تلخ کردن کام کلیپرز را بلد است


| بامداد دوشنبه به وقت تهران، 9 بازی در جریان رقابت های فصل عادی NBA برگزار شد. در ادامه این مطلب نگاهی داریم به مهم ترین اتفاقاتی که طی این چند بازی رخ داد و نتایجی که در آنها رقم خورد. 

نتایج همه بازی ها

نتایج بازی های هفتم ژانویه

نکات آماری و اتفاقات مهم

جرت الن به درخشش ادامه می دهد. ستاره کاوالیرز در جدال با ویکتور ومبانیاما، 29/16 ثبت کرد. سابونیس و درامند تنها بازیکنانی هستند که در ماه گذشته بیشتر از او بازی 15 ریباندی داشته اند. ومبی آمار 24/10 ثبت کرد.

انفرنی سایمنز حسابی در جریان پیروزی پورتلند تریل بلیزرز مقابل بروکلین نتس درخشید. سایمنز 38 امتیاز گرفت و 11 اسیست ثبت کرد. این تعداد اسیست برای او کریر های است. 

سی جی مک کالم در جریان دیداری که پلیکانز، کینگز را نابود کرد، 30 امتیاز کسب کرد و 7 سه امتیازی موفق داشت. نیواورلینز با اختلاف 33 امتیاز حریفش را شکست داد. 

پائولو بنکرو شایسته حضور در آل استار است. روکی برتر سال قبل به سطح دیگری ارتقا یافته و مقابل آتلانتا هاوکس، آمار 35/10، 4 سه امتیازی و 3 توپربایی ثبت کرد. او دومین بازیکن جوانی است که چنین آماری ثبت می کند. 

کایری اروینگ و لوکا دانچیچ در جریان پیروزی بزرگ دالاس موریکس مقابل مینه سوتا تیمبروولوز، به ترتیب آمار 35/8 و 34/6/8 ثبت کردند. انتونی ادواردز آمار 36 امتیاز و 10 ریباند ثبت کرد اما این آمار هم برای برد صدرنشین کنفرانس غرب کافی نبود. 

جدال قوی و ضعیف ناگتس و پیستونز به سود مدافع عنوان قهرمانی تمام شد، آن هم در شبی که یوکیچ تنها 4 امتیاز کسب کرد! جوکر اولین بازیکن تاریخ شد که در یک بازی 15+ اسیست، 5+ ریباند، 5+ بلاک و کمتر از 5 امتیاز در یک بازی ثبت می کند! جمال موری در این بازی اسکورر اصلی دنور ناگتس بود و 37 امتیاز طی 30 دقیقه کسب کرد. 

ممفیس گریزلیز بدون جا مورنت، سانز را با حضور مثلث بیل، دورنت و بوکر شکست داد! جرن جکسن جونیور آمار 28/10/6 ثبت کرد و 3 سه امتیازی موفق داشت، او دومین سنتر موفق این فصل در زمینه سه امتیازی است. سانز در کوارتر چهارم تنها 18 امتیاز کسب کرد! دورنت 23 امتیاز، بوکر 24 امتیاز و بیل 12 امتیاز کسب کردند.  

آر جی برت در چیس سنتر غوغا به پا کرد. ستاره تازه وارد رپترز، آمار عالی 37/6/6 و 5 سه امتیازی را ثبت کرد و هیچ ترن اوری نداشت. در سمت دیگر استفن کری یکی از بدترین بازی های دوران حرفه ای خودش را تجربه کرد، او برای دومین بار در یک ماه اخیر هیچ پرتاب سه امتیازی موفقی نداشت و تنها 9 امتیاز کسب کرد. 

لس آنجلس لیکرز برای اولین بار از سال 2020 موفق شد کلیپرز را در دو بازی متوالی شکست دهد. لبران جیمز در جریان این پیروزی آمار 25/8/7 ثبت کرد و سهم آنتونی دیویس هم 22 امتیاز و 10 ریباند بود. روند چهار شکست متوالی لیکرز مقابل تیم آماده کلیپرز به پایان رسید. دومین برد فصل لیکرز در دربی لس آنجلس در حالی به دست آمد که کلیپرز تا پایان فصل گذشته یازده شکست متوالی به لیکرز تحمیل کرده بود. 

جدول دو کنفرانس 



Source link