خداحافظی رضا کرمانشاهی از برنامه میز داوری : نمی‌خواهم حواشی رخ دهد و تراکتور متضرر شود


رضا کرمانشاهی اعلام کرد با وجود حضورش در باشگاه تراکتور بهتر است دیگر در برنامه میز داوری حضور نداشته باشد.

در برنامه میز داوری برای هفته هجدهم لیگ برتر با رضا کرمانشاهی ارتباط تلفنی برقرار کردیم. داور سابق فوتبال کشورمان طی این هفته با حکمی از سوی هوشنگ نصیرزاده به سمت مسئول اجرایی باشگاه تراکتور منصوب شد. با توجه به اینکه رضا کرمانشاهی به عنوان کارشناس در برنامه میز داوری حضور داشت و قرار بود طبق روال میز داوری هفته هجدهم را ضبط کنیم، کرمانشاهی در این برنامه هم حضور یافت اما گفت با توجه به حضورش در باشگاه تراکتور مصلحت است که در برنامه میز داوری حضور نداشته باشد.

رسانه ضمن تایید صحبت های رضا کرمانشاهی، از حضور او در برنامه میز داوری تشکر می کند و برای رضا کرمانشاهی در سمت جدیدش آرزوی موفقیت دارد.

اول خواستم از شما و آقای هژبری تشکر کنم که این اعتماد را به من کردید. بعد از اینکه داوری من تمام شد، خیلی سخت است جا بیاندازیم که یک نفر جدید به عرصه کارشناسی وارد می شود و بازی های لیگ برتر که تا الان قضاوتش را بر عهده داشته، حالا کارشناسی کند. این لطف آقای هژبری و تیم شما بود که به من اعتماد کردید و باعث شد من دیده شوم. خدا را شکر فکر می کنم تا حدودی موفق عمل کردم.

بعد از این مدت که در خدمت شما بودم، یکی دو پیشنهاد از باشگاه های لیگ برتری داشتم تا به عنوان مدیر اجرایی، معاون باشگاه یا مثلا مشاور داوری در کنارشان قرار بگیرم. من در این سه پیشنهادی که داشتم تراکتور را انتخاب کردم. با آقای نصیرزاده هم رفاقت دیرینه داریم. از قدیم الایام روی مباحث کارشناسی و داوری با هم صحبت می کردیم. این پیشنهاد را پذیرفتم و یکی دو روزی است با امضای قرارداد رسمی در خدمت باشگاه تراکتور هستم.

می خواهم از مخاطبان برنامه میز داوری عذرخواهی کنم، از آقای هژبری هم عذرخواهی می کنم و می خواهم این آخرین کارشناسی من باشد. چرا که الان با این کار ممکن است حواشی رخ دهد که دامن باشگاه تراکتور را بگیرد و باشگاه ما متضرر شود. به همین خاطر از اهالی فوتبال، داوران و اساتید عذرخواهی می کنم. دیگر این برنامه آخری باشد که در خدمت شما هستیم.

ممنون از شما آقای رضا کرمانشاهی که در برنامه میز داوری حضور داشتید. قسمت جذاب برنامه میز داوری با حضور شما برای من این بود که هیچوقت ندیدم مصلحت اندیشی کنید. بدیهی است که ارتباط و رفاقت بین داوران وجود دارد ولی هیچوقت در کارشناسی ها این رفاقت را لحاظ نکردید و هرچه که بود را گفتید. این برای من نکته ای جذاب، درست و آموزنده بود. در سمت جدید برای شما آرزوی موفقیت داریم.

ارادتمندم، خیلی خوشحال شدم، موفق و موید باشید.