خودکشی به سبک کنعانی زادگان؛ از اتوبوس تیم ملی تا شوآف بی دلیل!


درست در زمانی که هم پرسپولیس و هم تیم ملی به آرامش نیاز داشتند، محمدحسین کنعانی زادگان با یک مصاحبه جنجالی موج جدیدی از حواشی را در ورزش ایران ایجاد کرد و ورزشکاران سایر رشته ها را برابر فوتبال قرار دارد. البته این حاشیه ها بیشتر از هر کسی به خود کنعانی زادگان آسیب می زند.

به گزارش ، یک مصاحبه جنجالی و بیان یک موضوع شخصی کافی بود تا محمدحسین کنعانی زادگان بار دیگر در دریای حاشیه غرق شود. کنعانی از یک سوال معمولی، چنان حاشیه ای ساخت که هنوز ترکش های آن به بدنه ورزش ایران برخورد می کند.

حسین ماهینی به بهترین شکل ممکن کنعانی را توصیف کرد، بازیکنی که ابتدا حرف می زند و سپس به آن فکر می کند! کنعانی زادگان به یک باره تصمیم گرفت در پاسخ به سوال مجری برنامه شب های فوتبالی، از رنجروور 100 میلیاردی خود رونمایی کند. موضوع حواله خودرویی که به ملی پوشان فوتبال ایران داده شد، هنوز داغ است و بسیاری بر این عقیده هستند این حواله حق آنها نبوده و در همین تب و تاب محمدحسین کنعانی زادگان، دکمه انفجار را با میل خود فشار می دهد.

همه جای دنیا پاداش می گیرند، حالا ممکن است یا پاداش صعود به جام جهانی باشد یا پاداش صعود از گروه در جام جهانی، پاداش گرفتی و اصلا نوش جانت اما بیان این موضوع در این شرایط حساس چه دلیلی دارد؟ شوآف برای چه کسی؟!

محمدحسین کنعانی زادگان همیشه دنبال حاشیه بوده است، اتوبوس تیم ملی را کسی فراموش نکرده و البته خودش هم نباید فراموش کند که در اوج روزهای آمادگی اش چه اتفاقاتی را پشت سر گذاشت… حالا هم با یک مصاحبه عجیب و غریب تمام نگاه ها به او است، از توهین هایی که به او شد و تا درگیری با سروش رفیعی به علت پایین آمدن آستانه تحمل در چند وقت اخیر. از پیام برای کارلوس کی روش و دوگانه استقلال و پرسپولیس هم عبور کنیم که در مقطعی حاشیه های زیادی را رقم زد.

محمدحسین کنعانی زادگان خیلی وقت است که برای خودکشی اقدام کرده، بازیکنی که کیفیت فنی بالایی دارد و با ارزش ترین بازیکن لیگ ایران است اما متاسفانه نمی تواند از حاشیه دور باشد و همیشه احساس او از عقلش جلوتر است و باعث می شود تا این بازیکن آسیب ببیند.

یک پیشنهاد دوستانه برای محمدحسین کنعانی زادگان؛ مصاحبه نکن، حاشیه نساز و به فوتبالت فکر کن. امیر قلعه نویی نشان داده در تیم ملی با کسی تعارف ندارد و قبلا هم کنعانی را یک اردو محروم کرده است، واضح است اگر کنعانی به همین روند خود ادامه دهد امکان دارد جام ملت های آسیا را نیز از دست بدهد…