مورینیو: خائن نامیدن کارسدورپ اتهام خیلی سنگینی بود؛ او بازیکن محبوب من است


آرمان قاسمی

آیا همان ترکیب دو بازی گذشته را خواهیم دید؟ آیا سالزبورگ یک “کوسه” است؟ که برای قهرمانی در لیگ قهرمانان بازی می کند و به لیگ اروپا می رسد وظایفی دارد. سال گذشته همین اتفاق برای برخی از تیم های حاضر در لیگ کنفرانس رخ داد، حالا این تیمها آرسنال، بارسلونا، یوونتوس، منچستریونایتد هستند که کوسه ها هستند. سالزبورگ برای قهرمانی در لیگ قهرمانان ساخته نشده است، اما آنها یک تیم برای قرار گرفتن در رقابتهای لیگ قهرمانان دارند بنابراین فردا می خواهیم قهرمان شویم، اگر از من بپرسید هدف چیست به شما می گویم که قهرمانی است. ما می‌خواهیم تلاش کنیم تا از آن عبور کنیم. آیا شانسی برای قهرمانی در لیگ اروپا وجود دارد؟ مطمئنا.”

آیا ابراهام نیز می تواند در میان تغییرات باشد؟ بهبودی واینالدوم در چه مقطعی است؟
واینالدوم فردا شروع نمی‌کند. ببینیم آیا بازی به او فرصت بازی برای چند دقیقه می‌دهد یا خیر. باید داده‌ها را ارزیابی کنیم، اما این چیزی متفاوت از بازی است ما تا پایان بازی خواهیم کرد و تعداد آنها نیز زیاد است اما ذر بازی های باقی مانده زمان شروع جینی فرا می رسد. راجب آبراهام هم باید بگویم بازی خواهد کرد.”

مورینیو در گفتگو با اسکای اسپورت
وقتی تیم‌ها از لیگ قهرمانان اروپا می‌آیند، همیشه کبفیت اضافی دارند؛ آیا خطری برای رم است؟
این یک خطر است زیرا تیم هایی هستند که با ترک لیگ قهرمانان، جاه طلبی خود را از دست می دهند. این در مورد سالزبورگ صدق نمی کند آنها بازیکنان جوان قوی دارند و برای آنها بازی کردن به معنای کسب تجربه است ومی دانند که نمی توانند لیگ قهرمانان را ببرند، در حالی که در لیگ اروپا می توانند تمام راه را طی کنند و می توانند انگیزه خود را افزایش دهند. سالزبورگ تیم خیلی خوب هست”.

یافتن مسیر درست بین نتایج و ارزش گذاری جوانان چقدر دشوار است؟
برای آنها دنیای متفاوتی است، مسابقات قهرمانی اتریش متفاوت است فلسفه متفاوتی وجود دارد. شما می توانید تفاوت را در روش سرمایه گذاری آنها روی جوانان ببینید، اما آنها این کار را بسیار خوب و به روشی خارق العاده انجام می دهند.

شروع کننده ها بازی خواهند کرد؟
ما راه‌حل‌های زیادی نداریم، پس از بازی پنجشنبه آینده، فضای کمی برای بازیابی کرمونزه داریم. الان تقویم ما شامل بازی پنجشنبه ، یکشنبه و پنج شنبه است که دوره سختی برای ماست، اما همین طور بازی قبول کنیم و باید بهترین کار را انجام دهیم، تمام تلاشمان را برای بهبودی انجام دهیم و امیدواریم که همه چیز خوب پیش برود.”

بازی فردا چه انتظاری داری؟ نگرش سالزبورگ چگونه خواهد بود؟
“از نقطه نظر نگرش، به نظر من نمی رسد که تیم هایی در سری آ با مشخصات مشابهی وجود داشته باشند. ما آنالیز کرده ایم، اما شما هرگز هدف یا برنامه بازی تیم را نمی دانید. تنها چیزی که می توانیم بدانیم این است که آنها قبل از بازی با ما این کار را کردند.ما مسابقات لیگ قهرمانان اروپا را دیدیم، آنها یک گروه آسان نگرفتند.برای من نقطه قوت این تیم کیفیت بازیکنانش است.اگر می خواهید بدانید کجا بازیکنان جوان و خوب هستند. , نه “شما باید زیاد جستجو کنید، فقط به سالزبورگ نگاه کنید. تجربه کم نیست، این جوانان 20-22 ساله قبلاً در لیگ قهرمانان اروپا بازی زیادی کرده اند.”

➕خبر هیولمند از کوریرع دلو اسپورت هم اینجا کار میکنم
پرندی : رم در ژانویه نیز به هافبک دانمارکی بسیار نزدیک بود اما میخواست با فروش زانیولو به فراتسی از ساسولو برسد با این حال ژوزه عملکرد او را زیر نظر گرفته است و احتمالا تابستان طاهرویچ یا بووه در معامله خرید با او گنجانده شوند ( بیشتر اولی )

طبق گفته ها رم فراتسی هم تابستان احتمالا جذب کنه منتهی اینبار با وارد کردن بووه به معامله اش عملا دو هافبک در تابستان هدف های رم هستند

راجب خبر تمدید اسمالینگ هم اسکای اسپورت گزارش داده اگر اسمال جدا شه رم هزینه بزرگی رو احتمالا برا دفاع صرف کنه