پلی لیست | پرسپولیس دوباره به مهدی تارتار رسید؛ استقلالی ها مواظب این تیم باشند!


همین حالا می توانید چهارمین قسمت از برنامه پلی لیست را تماشا کنید.

به گزارش ، من، حسین باقرشاهی هر شنبه با برنامه پلی لیست به دیدار شما می آیم. برنامه پلی لیست در راستای معرفی مهم ترین و جذاب ترین مسابقات یک هفته است.

البته همانطور که در جریان هستید، این پلی لیست فقط نظر شخصی من است و شما هم می توانید با گذاشتن کامنت، پلی لیست خودتان را معرفی کنید.

این شما و این هم پلی لیست من؛

 

شماره چهار؛ دربی جنوبی ها

نفت آبادان و استقلال خوزستان از ساعت 19:30 امروز به مصاف هم می روند. دو تیمی که اصلا وضعیت جالبی در جدول ندارند و به ترتیب در رده های پانزدهم و شانزدهم جدول رده بندی قرار گرفته اند.

اما نکته ای که شاید برای تان جالب توجه باشد این است در چهار بازی اخیر دو تیم، 20 گل رد و بدل شده، میانگین 5 گل در هر مسابقه!

پس این بازی جذاب را از دست ندهید…

شماره سه؛ جدال حساس و نفس گیر در لیگ آزادگان

دیدار روز جمعه تیم های سایپا و خیبر خرم آباد بسیار مهم و حساس است. هر دو تیم 18 امتیازی هستند و رتبه های دوم و سوم جدول را به خودشان اختصاص داده اند و در واقع این بازی بسیار مهم و حساس است.

ضمن اینکه دو تیم جزو مدعیان جدی صعود به لیگ برتر هستند.

شماره دو؛ استقلال با حریف آماده و شگفتی ساز

شمس آذر قزوین شگفتی ساز این روزهای فوتبال ایران است که پس از کسب برد شیرین مقابل تراکتور، روز گذشته هم موفق شد فولاد خوزستان را شکست بدهد تا این روزها در آماده ترین ورژن خودش باشد.

استقلال که این روزها صدرنشین جدول لیگ برتر است باید حواسش به شمس آذر باشد و دیدار راحتی در قزوین ندارد.

شماره یک؛ پرسپولیس و مهدی تارتار دوباره بهم رسیدند

جدال های مهدی تارتار و پرسپولیس همیشه مورد توجه است و حالا که این روزها پرسپولیس در کورس قهرمانی با استقلال است و ملوان هم شرایط متفاوتی را با مهدی تارتار تجربه می کند، نبرد دو تیم می تواند جذاب تر هم باشد.

باید دید این بار برنده جدال پرسپولیس و مهدی تارتار کدام طرف است.