گزارش لحظه به لحظه مسابقه FC24


| از لحظاتی پیش، دور جدید مسابقات FC24 آغاز شد. شما را با گزارش لحظه به لحظه آن همراه می‌کنیم. این مرحله سومین دوره از  مسابقات فیفای است. دو دور اخیر مسابقات در کافه سمن واقع در هفت تیر تهران برگزار شده است. مرحله قبل با 128 و این دور با 64 نفر برگزار می‌شود.

دور جدید مسابقه FC24 برای کاربران + گزارشی از دور قبلی مسابقات

نگاهی به مسابقاتی که طی دقایق اخیر برگزار شده یا در حال برگزاری است:

از لحظات جالب همین دقایق نخست مسابقات، این بود که مهدی پورپاکار به عنوان داور مسابقات شرکت کرد و در همان مسابقه اول 5-1 شکست خورد و کنار رفت. 

داوران مسابقات، علی آقااحمدی و مهدی پورپاکار را مشاهده می‌کنید:

از دیگر مسابقات جالب تاکنون، بازی دو پروپلیر یعنی نیما تعاطفی و امیر انوشه بود که با برتری انوشه همراه شد. افراد می‌توانند در این دور از مسابقات دو سهم خریداری کنند. این دو نفر از کسانی هستند که دو سهم خریداری کرده‌اند، پس بعد از این هم شاهد حضور جناب تعاطفی خواهیم بود. 

محمدعلی رضایی هم به عنوان تنها فردی که در تمام دفعات مسابقات شرکت کرده، بازی اول خود را برنده شد. 

22 سال – تفاوت بالاترین و پایین‌ترین سن در این دور است. از متولد سال 1360 تا 1382

علی آقااحمدی، داور دیگر هم همان دور اول 2-1 باخت و حذف شد. 

می‌توانید نگاهی به بازی‌هایی که در دقایق اخیر انجام شد هم بیندازید. ایمان قاضی زاده یکی از مسابقات جالب را برگزار کرد که موفق شد رقیب خود رضا ناصر را شکست دهد. 

دقیق و متمرکز!

دور اول با شناخت نفرات برنده و راهیابی آنها آنها به دور دوم به اتمام رسید. دور دوم حالا شروع شده. برخی از بازنده‌ها امیدوار ماندند و شانس مجدد خریداری کردند و توانستند اینطور به دور دوم برسند. 

تا یک چهارم نهایی و رسیدن به جمع 8 نفر، مسابقات به صورت تک حذفی برگزار می‌شود. پس از آن، مسابقات به صورت Best of 3 برگزار خواهد شد. 



Source link