گزارش کامل نايت آو چمپيونز ٢٠٢٣ / اخبار WWE


گزارش كامل پى پر ويو نايت آو چمپيونز ٢٠٢٣ را می‌خوانید.

اطلاعات رویداد

  • نام رویداد : WWE NIGHT OF CHAMPIONS 2023
  • محل برگزاری: Jeddah Super Dome
  • شهر میزبان: جده عربستان سعودی
  • ظرفیت ورزشگاه : 35000 نفر
  • تاریخ: 6 خرداد 1402
  • زمان: 20:30 

مسابقات تایید شده این رویداد

ای جی استایلز VS سث رالینز | برای تصاحب کمربند جدید سنگین وزن جهان

رومن رینز و سولو سیکوآ VS سمی زین و کوین آونز | برای تصاحب کمربندهای دو گانه تگ تیم

گونتر VS مصطفی علی | برای تصاحب کمربند بین قاره ای

کودی رودز VS براک لزنر

ای جی استایلز در برابر سث رالینز

رالینز با حرکات دستش سعی در تحریک تماشاچی ها برای خواندن آهنگ ورودی‌اش دارد. اما با یک دراپ کیک از سمت استایلز مواجه شد و سپس به با یک دراپ کیک به بیرون رینگ پرتاب شد. هر دو سعی در سابمیشن کردن یک دیگر دارند، اما هیچ یک موفق نیستند. استایلز از طناب بالایی رینگ روی ای جی می‌پرد و سعی در پین کردن او دارد اما موفق نیست.

ای جی استایلز با زانو به صورت رالینز ضربه می زند و با یک هدلاک او در وسط رینگ به زمین می کوبد. رالینز سعی در فرار دارد، اما با چند ضربه چاپ از سمت ای جی مواجه می شود. او جا خالی می دهد و صورت استایلز را به گوشه رینگ می کوبد.

همچنان که ای جی سعی در بلند شدن از جای خودش دارد، ضربات مشتی بین دو رقیب رد و بدل می شوند. د فنامنال با یک ضربه سوپلکس ، رالینز را به گوشه رینگ می کوبد. قهرمان سابق wwe از جا بلند می شود  با چند ضربه چاپ محکم، جبران می کند.

دو رقیب با پرتاب کردن مشت به کتک زدن یک دیگر ادامه می دهند، قبل از این که استایلز زانوی مصدوم رالینز را هدف بگیرد. ویژنری به دنبال اجرای فن استامپ بود که، استایلز آن را با یک استایلز کلش و در ادامه پدیگری به نفع خودش برگرداند.

دو مبارز در حالیکه بسیار خسته به نظر می رسند روی پاهای خود بلند می شوند. ای جی استیلز سعی در اجرای فنامنال فور آرم داشت که با یک کیک از رالینز مواجه شد. در شرایطی که مصدومیت زانوی رالینز کار را به نظر برای او کمی سخت کرده است، اما موفق شد که یک پدیگری روی استایلز اجرا کند. در نهایت او با یک استامپ، موفق به پین کردن استیلز شد.

رالینز، با شکست دادن ای جی استایلز تبدیل به اولین قهرمان کمربند جدید سنگین وزن جهان شد.

گونتر در برابر مصطفی علی

از لحظه آغاز بازی، گونتر تسلط خود را به نمایش می گذارد. او علی را به گوشه رینگ هل داد و آماده زدن چاپ بود که علی فرار کرد. علی به سرعت با یک دراپ کیک، قهرمان را نقش زمین می کند. در شرایطی که قهرمان کمربند بین قاره ای تعادل ندارد، با یک بادی اسلم سنگین علی را نقش بر زمین کرد.

مصطفی علی با سرعت چند ضربه چاپ به گونتر زد و از طناب به بالا رفت. گونتر از جایش بلند شد، تعادل علی را برهم زد و سپس دو ضربه آندر هوک به او زد. علی در پاسخ با یک سان ست فلیپ بسیار زیبا، گونتر را به زمین کوبید و 450 اسپلش را اجرا کرد اما در پین کردن گونتر ناکام ماند. علی سعی در اجرای یک اسپلش دیگر داشت که گونتر از جای خود بلند شد. با یک ضربه پاور بامب سنگین علی را بر زمین کوبید و با پین کردن او موفق به حفظ کمربند خود شد.

مصاحبه با سث رالینز پس از قهرمانی

برایان ساکستن در بک استیج با رالینز مصاحبه می کند: 

یک بار دیگر تکرار کن قهرمان جدید کمربند سنگین وزن. چهار سال گذشته از آخرین باری که کمربند قهرمانی جهان بردم. خیلی حس خوبی دارد مگر نه؟ هر چقدر چیزها بیشتر عوض شوند، بیشتر یکسان هستند. از این به بعد هم مثل سابق هر هفته در شوهای راو خواهم بود اما این بار با کمربند قهرمانی سنگین وزن جهان در دستم.

 

براک در برابر کودی رودز

در شرایطی که کودی دست چپ خود را بانداژ کرده است، دو رقیب یکدیگر را ارزیابی می کنند. ناگهان براک کنترل بازی را به‌دست گرفت. سوبلکس اول، سوبلکس دوم و سوبلکس سوم، با فریاد براک و فریاد متقابل تماشاچی ها همراه شد.  کودی از گچ دستش به عنوان سلاح استفاده کرد، با زدن چند ضربه براک را به بیرون پرت کرد و سپس روی او دایو زد. دیزاستیر کیک از کودی همراه با استار کانکس، کودی کراس رودز هم اجرا می کند. لزنر گیج شده است. دومین کراس رودز هم اجرا می شود.

کامورا لاک از براک روی دست شکسته کودی رودز ،براک تمام وزن بدنش را بر روی کودی انداخته و کودی راهی برای فرار ندارد. کودی دستش را نهایتا به طناب رساند. براک مایه اف وایو را در اختیار داشت اما با کراس رودز مواجه شد. او با این وجود پین نشد. کودی همچنان با گچ دستش به براک ضربه می‌زند اما این بار اف فایو می‌خورد و البته پین نمی شود. دوباره براک کامورا لاک اجرا می کند، کودی از حال می‌رود و داور بازی را با ناک اوت تمام می کند. براک پیروز شد.

 

 رومن رینز و سولو سیکوآ در برابر سمی زین و کوین آونز

سمی زین در حالی که یک لباس محلی عربی بر تن دارد، همراه با کوین آونز به رینگ آمد. پال همین میکروفون را از گوینده رینگ گرفت تا خودش، سولو و رومن را معرفی کند. هر چند که نام سولو را بدون فامیلی‌اش آورد که سولو از این بابت خوشحال به نظر نمی‌رسید. سمی هم میکروفون را از گوینده گرفت و با عربی صحبت کردن، سعی در تهیج تماشاچی ها داشت.

در همان ابتدای کار بنا به درخواست مردم، کوین آونز با سمی تگ می کند تا سمی به رینگ وارد شود. رجز خوانی های زیادی توسط رینز انجام می گیرد و سپس او هم با سولو تگ کرد. سمی با یک جا خالی سولو را کنار رینگ انداخت و یک چاپ به سینه او زد. سولو سعی کرد ابتکار عمل را به‌دست بگیرد، سمی هم با کوین تگ می‌کند. یک کلوزلاین سنگین از سولو زده شد و مجددا سمی به رینگ برگشت. با دخالت رییس قبیله، ابتکار عمل در دست سولو افتاده است و رینز را به داخل رینگ تگ میکند. رومن بعد از یک سوپلکس سعی در پین کردن سمی دارد که موفق نیست. یک رایت هند سنگین از رومن باعث خروج زین از رینگ شد. سولو به استقبال سمی رفته بود که کوین اجازه نداد. رومن بازی روانی را شروع کرده است و روی اعصاب تماشاگرها، رژه می رود؛ کاری که مهارت خاصی در آن دارد.

سولو یک ساموئن دراپ روی سمی اجرا کرد و با اجرای گریپ سعی در سابمیشن کردن سمی دارد. سمی بلند شد و با یک ضربه به بیرون رینگ افتاد. سوپر کیک به صورت کوین آونز از سولو. سمی با یک دی دی تی از طناب بالایی، سولو را به زمین انداخت. رینز و آونز به رینگ آمدند و مبارزه آن ها به بیرون رینگ کشیده شد. اونز پس از یک سوپرکیک، برای اجرای کنون بال اقدام کرد که با دخالت سولو ناکام ماند و رومن با یک کلوزلاین از فرصت استفاده کرد. سمی به سرعت بر بازی مسلط شد و یک پاور بامب به رومن زد که با یک پین ناموفق همراه شد، فراگ اسپلش از آونز، اما باز هم رینز پین نشد. رومن اجازه زدن استانر به کوین نداد و با دخالت سولو یک سوپر من پانچ زد که با یک پین ناموفق همراه شد. رینز آماده زدن اسپیر بود که آونز با یک کیک او را ناکام گذاشت. او سپس استانر زد ولی رومن با یک اسپیر سنگین جواب داد.

سمی و سولو همزمان تگ می‌کنند. سمی، سولو را به بیرون انداخت و دایو  فوق العاده زیبایی اجرا کرد. سمی با تاندر بامب به دنبال پین کردن بود که موفق نشد. زین آماده زدن هلولا کیک بود، اما با سوپر کیک سولو مواجه شد. ساموئن اسپایک ناموفق از سولو و سپس هلولا کیک از سمی زین که با یک پین نا موفق همراه شد چرا که رومن رینز این اجازه را نداد. اسپیر از رومن به روی سمی که با جای خالی دادن او به داور برخورد کرد. سمی زین سوپر من پانچ میزند و حالا به سبک رومن رینز می‌خواهد اسپیر بزند که ناموفق است و با سوپر من پانچ رومن همراه است. کوین با یک اسپیر، رییس قبیله را به بیرون رینگ پرتاب می کند و او را به پلکان می کوبد. ناگهان جیمی و جی به آونز حمله می کنند. دابل سوپر کیک از آنها و سپس دفن کردن کوین زیر میز گزارش‌گرها. با جا خالی دادن سمی، دابل سوپر کیک اوسوز به صورت سولو برخورد کرد.

رومن عصبانی جیمی را هل می‌دهد و سوپر کیک از جیمی به صورت رومن! اوه، چه اتفاقی! جی شوکه شده و برادرش را سرزنش می‌کند اما جیمی دومین سوپرکیک را هم زد! جیمی سعی در متقاعد کردن جی دارد که کار درست را انجام داده است. سولو تلو تلو خوران در رینگ است که با استانر کوین و سپس هلولا کیک سمی مواجه شد و در نهایت سمی او را پین کرد. تمام؛ سمی و کوین موفق به حفظ کمربندهای خود شدند. رومن رینز در فکر این که چه بر سرش آمده است؟ آیا بالاخره بلادلاین از هم پاشید؟ جی کاملا در شوک فرو رفته است.