اتلتیکو مادرید (3)2-1(2) اینتر؛ پادزهر افعی در دستان اوبلاک بود


از دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امشب از ساعت 23:30 اتلتیکو مادرید در واندا متروپولیتانو میزبان اینتر بود. اینتر در خانه حریف توسط دی مارکو در دقیقه 33 به گل برتری هم رسید اما شادی آنها دوامی نداشت و 2 دقیقه بعد گریزمان گل تساوی را وارد دروازه زومر کرد. نبرد دو تیم ادامه داشت و موقعیت های پرشماری برای دو تیم برای گلزنی وجود داشت اما در نهایت ممفیس دیپای توانست شب بزرگی را برای متروپولیتانو رقم بزند و در دقیقه 87 گل دوم را وارد دروازه اینتر کرد. بازی در 30 دقیقه وقت های اضافه کم حادثه بود و در ضربات پنالتی، اوبلاک توانست ضربات سانچز و کلاسن را مهار کند و لائوتارو مارتینز نیز پنالتی خود را به بالای دروازه فرستاد. ممفیس دیپای، یان اوبلاک و آنتوان گریزمان ستاره های اتلتیکو در این بازی بودند. ال چولو و شاگردانش باید در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان منتظر قرعه خود بمانند. 

اطلاعات مسابقه اتلتیکو مادرید – اینتر

  • تورنومنت: لیگ قهرمانان اروپا / دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی فصل 2024-2023
  • تاریخ: چهارشنبه 23 اسفند 1402 (13 مارس 2024)
  • ساعت: 23:30 به وقت تهران
  • مکان: مادرید / ورزشگاه واندا متروپولیتانو
  • داور: سیمون مارسینیاک (لهستان)
  • گلزن اتلتیکو مادرید: آنتوان گریزمان (35)، ممفیس دیپای (87)
  • گلزن اینتر: فدریکو دی مارکو (33)

ترکیب رسمی اتلتیکو مادرید – اینتر

  • اتلتیکو مادرید (3-5-2): اوبلاک | ویتسل، ساویچ، هرموسو | مولینا، دی پل، کوکه، یورنته، لینو | موراتا، گریزمان
  • اینتر (3-5-2): زومر | پاوار، دی فرای، باستونی | دومفریز، بارلا، چالهان اوعلو، مخیتاریان، دی مارکو | تورام، مارتینز

اتفاقات مهم بازی

دقیقه 5، واکنش دیدنی زومر مانع گلزنی لینو شد. شوت وینگ بک اتلتیکو مادرید پس از عبور از چند مدافع اینتر توسط زومر مهار شد. 

دقیقه 13، این بار موقعیت بسیار خوب برای اینتر از دست رفت. ضربه دومفریز از درون محوطه جریمه با واکنش اوبلاک برگشت داده شد و دروازه اتلتیکو مادرید در مهار توپ بعدی هم موفق بود. 

دقیقه 18، شوت لائوتارو با برخورد به سر ویتسل می رفت تا وارد دروازه اتلتیکو مادرید شود اما اوبلاک به خوبی توپ را مهار کرد. 

دقیقه 28، ضربه سر بسیار خطرناک موراتا در پی ارسال هرموسو، با واکنش عالی زومر مهار شد. 

دقیقه 33، گل اول برای اینتر! بارلا از سمت چپ به محوطه جریمه اتلتیکو نفوذ کرد و توپ را با یک پاس زمینی کوتاه برای دی مارکو مهیا کرد و وینگ بک ایتالیایی با یک ضربه پای راست دروازه اوبلاک را باز کرد. 

دقیقه 35، گل اول برای اتلتیکو مادرید! شادی اینتری ها دوامی نداشت. دی فرای تحت فشار توپ را پشت محوطه لو داد و توپ به کوکه رسید. او یک پاس عمقی زیبا را برای گریزمان فرستاد و مهاجم فرانسوی پشت مدافعان اینتر به زیبایی چرخید و توپ را وارد دروازه کرد. 

دقیقه 43، موقعیت عالی برای اتلتیکو از دست رفت. گریزمان در محوطه جریمه اینتر با یک حرکت زیبا دی فرای را از پیش رو برداشت و ضربه زمینی او به نظر وارد دروازه می شد اما بلاک حیاتی پاوار مانع ورود توپ به دروازه شد. 

دقیقه 52، حرکت تیمی زیبای اتلتیکو با گلزنی همراه نبود. با پاس عرضی یورنته، گریزمان در محوطه اینتر صاحب یک موقعیت عالی شد اما ضربه او کمی بی رمق بود و توسط زومر مهار شد. 

دقیقه 76، موقعیت فوق العاده برای مارکوس تورام از دست رفت. با پاس عمقی زیبای لائوتارو، تورام تقریبا در موقعیت تک به تک با اوبلاک با یک ضربه محکم توپ را با فاصله نسبتا زیادی به بالای دروازه فرستاد. 

دقیقه 81، یک ضدحمله خطرناک دیگر برای اینتر؛ این بار با پاس عالی لائوتارو، بارلا در موقعیت تقریبا تک به تک با اوبلاک قرار گرفت اما ضربه او دقیقه به جایی رفت که اوبلاک حضور داشت. 

دقیقه 87، گل دوم برای اتلتیکو مادرید!  با پاس عمقی استثنایی کوکه، ممفیس دیپای درون محوطه اینتر صاحب توپ شد و پس از یک چرخش، با یک ضربه پای راست دقیق دروازه زومر را باز کرد. 

دقیقه 93، اتلتیکو می توانست کار  را در همین 90 دقیقه تمام کند. با حرکت و پاس استثنایی گریزمان، ریکلمه فقط دروازه را مقابل خود می دید اما توپ را با ناباوری به بالای دروازه فرستاد. دو تیم باید در دو 15 دقیقه وقت های اضافه شانس خود را امتحان کنند. 

دقیقه 94، با ارسال یان بیسک از سمت راست، تورام که کاملا توسط مدافعان اتلتیکو رها شده بود، در یک موقعیت عالی قرار گرفت اما ضربه سر او با بی دقتی به بالای دروازه رفت. 

دقیقه 96، در پی ارسال زمینی ریکلمه از سمت راست، ممفیس دیپای جلوتر از آچربی خودش را به توپ رساند اما ضربه خطرناک او توسط زومر مهار شد. 

آمار بازی

 



Source link