بسکتبال NBA | دمار، دمار از روزگار پیسرز درآورد


| بامداد پنجشنبه به وقت تهران، ۹ بازی در جریان فصل عادی NBA برگزار شد. در ادامه این مطلب مروری داریم بر نتایج و مهم ترین اتفاقاتی که طی این چند مسابقه رقم خورد.

نتایج بازی ها

دیترویت پیستونز ۱۱۳-۹۴ تورنتو رپترز

اورلاندو مجیک ۱۱۴-۱۰۶ بروکلین نتس

میامی هیت ۸۸-۱۰۰ دنور ناگتس

ایندیانا پیسرز ۱۲۹-۱۳۲ شیکاگو بولز

ممفیس گریزلیز ۹۸-۱۱۰ شارلوت هورنتس

نیواورلینز پلیکانز ۹۵-۱۱۶ کلیولند کاوالیرز

دالاس موریکس ۱۰۹-۹۹ گلدن استیت وریرز

ساکرامنتو کینگز ۱۲۰-۱۰۹ لس آنجلس لیکرز

پورتلند تریل بلیزرز ۱۰۶-۱۰۲ آتلانتا هاوکس 

نکات آماری و اتفاقات مهم

امتیاز هفت بازیکن اورلاندو مجیک در در جریان پیروزی مقابل بروکلین نتس دو رقمی شد و پائولو بنکرو با ۲۱ امتیاز سردسته آنها بود. پائولو به اولین بازیکن مجیک از سال ۲۰۱۶ تبدیل شد که ۲۰+ امتیاز را روی فیلدگل ۱۰۰٪ ثبت می کند.

جیلن دورن یک ماشین ریباند است. دورن در جریان پیروزی دیترویت مقابل تورنتو، آمار ۲۴ امتیاز و ۲۳ ریباند را تنها در ۲۸ دقیقه به ثبت رساند. این فصل تنها دومانتاس سابونیس بیشتر از او بازی ۲۰+ ریباند انجام داده است. از سال ۲۰۱۸ هم سابقه نداشت که بازیکنی کمتر از ۳۰ دقیقه آمار ۲۰/۲۰ ثبت کند.

این گونه به نظر می آید که دنور ناگتس تا ابد به میامی هیت نمی بازد. ناگتس که حالا پس از وقفه آل استار رکورد ۱-۱۰ دارد، 

دمار دروزن با یکی از میدرنج های شاهکار خودش بازی شیکاگو بولز و ایندیانا پیسرز را به اورتایم برد و خودش کار پیسرز را تمام کرد. ستاره کلاچ بولز کارش را با ۴۶ امتیاز تمام کرد و در اورتایم به تنهایی ۸ امتیاز با فیلدگل ۷۵٪ زد. این فصل هیچ تیمی بیشتر از بولز در اورتایم بازی نکرده و آنها در اورتایم رکورد ۳-۷ دارند.

در جریان پیروزی دالاس موریکس مقابل گلدن استیت وریرز بدون کری و گرین، کایری اروینگ دو ریباند تا چهارمین تریپل دبل دوران حرفه ای خودش کم آورد (۲۳/۸/۱۰). عملکرد دفاعی دنیل گفورد در این بازی عالی بود و او کارش را با ۷ بلاک و ۲ توپربایی تمام کرد. لوکا دانچیچ در این بازی مصدوم شد و نتوانست رکورد تریپل دبل های متوالی خودش را از ۷ عبور دهد. جاناتان کومینگا در این بازی ۲۷ امتیاز کسب کرد و کلی تامپسن یک عملکرد ضعیف با ۸ امتیاز ثبت کرد.

لس آنجلس لیکرز مقابل ساکرامنتو کینگز شکست خورد. دومانتاس سابونیس در نیمه اول این بازی چهل و هشتمین دبل دبل متوالی خودش را ثبت کرد و زمانی که بازی به پایان رسیده بود، تریپل دبل مقابل نامش درج شده بود (۱۷/۱۹/۱۰). آنتونی دیویس در این بازی ۲۲/۱۰/۳ ثبت کرد و برای دهمین بازی متوالی مقابل سابونیس شکست خورد. دی آنجلو راسل که یکی از آماده ترین بازیکنان لیگ طی ماه های اخیر بود، عملکرد بسیار بدی داشت و تنها ۶ امتیاز کسب کرد (۲ ترن اور). لبران جیمز در مسابقه ای که ۱۸ امتیاز و ۱۳ ریباند داشت، تنها یک اسیست تا تریپل دبل کم آورد (۹).

در جریان پیروزی کلیولند کاوالیرز مقابل نیواورلینز پلیکانز، داریوس گارلند آمار عالی ۲۷ امتیاز، ۱۱ اسیست و ۶ سه امتیازی ثبت کرد. از زمان بازی ۷۱ امتیازی داناوان میچل سابقه نداشت بازیکنان کوز چنین آماری ثبت کنند.

دی آندره ایتن در جریان پیروزی پورتلند تریل بلیزرز مقابل آتلانتا هاوکس آمار عالی ۳۳. امتیاز و ۱۹ ریباند ثبت کرد. انفرنی سایمنز در این بازی آمار ۳۶/۷/۸ ثبت کرد و دیگر عامل پیروزی تیمش بود

جدول دو کنفرانس

جدول دو کنفرانس پس از بازی های امروز 

 



Source link