بسکتبال NBA | ادواردز گله گرگ‌ها را هدایت می کند


| بامداد چهارشنبه به وقت تهران، هفت بازی در جریان رقابت های فصل عادی NBA برگزار شد. در ادامه این مطلب مروری داریم بر مهم ترین اتفاقات و نتایجی که در این بازی ها رقم خورد. 

نتایج بازی ها 

نتایج بازی های دوازده مارس

نکات آماری و اتفاقات مهم 

جاش هارت (20/19/10) طی شش هفته اخیر چهار تریپل دبل انجام داده است. او تا قبل از این هیچ تریپل دبلی انجام نداده بود. طی چهل فصل اخیر تنها جولیوس رندل موفق شده بود در یک فصل برای نیکس 4 تریپل دبل ثبت کند. نیکس در شب بازگشت اوجی آنانوبی (با او 0.867 و بدون او 0.500) مقابل فیلادلفیا به راحتی پیروز شد. جاش هارت در این بازی به تنهایی از همه استارترهای سیکسرز بیشتر ریباند ثبت کرد. در ضمن تعداد اسیست های تیم نیکس از تعداد فیلدگل های موفق فیلی بیشتر بود (32 اسیست نیویورک و 30 فیلدگل موفق). این فصل تنها پنج تیم در یک بازی کمتر از 80 امتیاز کسب کرده اند، سه مورد از آنها طی چهار روز گذشته مقابل نیکس بازی کردند. 

24 امتیاز مایلز ترنر، 18 امتیاز و 12 اسیست تایریس هلیبرتن و 18/11 پاسکال سیاکام وسایلی بود که ایندیانا پیسرز برای شکست دادن صدرنشین کنفرانس غرب یعنی اوکلاهماسیتی تاندر لازم داشت. 

درک وایت در جریان پیروزی امروز بوستون سلتیکس مقابل یوتا جز به چهارمین گارد این قرن تبدیل شد که تعداد بازی های 3 بلاکش در یک فصل دو رقمی می شود. قبل از او دنی گرین، دووین وید و تریسی مک گریدی چنین آماری ثبت کرده بودند. جیسن تیتم ستاره سلتیکس در این بازی بود و بدون براون و پورزینگیس، 38 امتیاز و 6 ریباند ثبت کرد. 

با درخشش آنتونی ادواردز (37 امتیاز و 8 ریباند) مینه سوتا تیمبروولوز نشان داد چرا سید بالاتری از کلیپرز دارد. کلیپرز در شب بازگشت پال جرج و کوای لنرد مقابل تیمی تسلیم شد که رودی گوبر را به دلیل مصدومیت از دست داد، کارل آنتونی تاونز را نداشت و نیکیل الکساندر واکر برای آن 28 امتیاز کسب کرد. 

ساکرامنتو کینگز عجیب ترین تیم این لیگ است. آنها به تیم های ضعیف می بازند و گاهی تیم های بزرگ را طوری نابود می کنند که انگار با یک تیم آماتور طرف هستند. دومانتاس سابونیس مقابل میلواکی باکس 22/11/8 ثبت کرد، دی آرن فاکس 29/6/7 داشت تا یک برد دیگر مقابل نام کینگز نوشته شود. ملیک مانک در این بازی 25 امتیاز گرفت و نشان داد با اختلاف بهترین گزینه برای بردن جایزه یار ششم برتر سال است. دیمین لیلرد در سمت مقابل تنها 10 امتیاز کسب کرد. یانیس اما بهتر از دیم بود و کارش را با 30 امتیاز و 14 ریباند تمام کرد. 

جدول دو کنفرانس

جدول دو کنفرانس پس از بازی های دوازدهم مارس

 



Source link