بسکتبال NBA | تکلیف شرق مشخص است، کنفرانس غرب را کدام تیم فتح می کند؟


| بامداد یکشنبه به وقت تهران، هفت بازی در جریان فصل عادی NBA برگزار شد. در ادامه این مطلب مروری داریم بر نتایج و مهم ترین اتفاقاتی که طی این مسابقات رقم خورد.

نتایج بازی ها  

نتایج بازی های امروز

نکات آماری و اتفاقات مهم

بندیک ماثورین، ستاره جوان ایندیانا پیسرز به دلیل جراحی کتف راست، ادامه فصل ۲۴-۲۰۲۳ را از دست داد. در میان بازیکنانی که سال ۲۰۲۲ درفت شدند، تنها پائولو بنکرو بیشتر از او امتیاز دارد.

در جریان پیروزی لس آنجلس کلیپرز مقابل شیکاگو بولز، جیمز هاردن با ۱۴/۱۱/۱۰ هشتادمین تریپل دبل دوران حرفه ای خودش را انجام داد، او دومین بازیکن تاریخ شد که بدون اقدام دو امتیازی در یک بازی تریپل دبل ثبت می کند. پال جرج در این مسابقه یک عملکرد عالی دوطرفه به ثبت رساند و آمار ۲۲/۵/۹ با دو توپربایی و سه بلاک به جا گذاشت.

لوکا دانچیچ دست بردار نیست. ستاره دالاس موریکس در جریان پیروزی مقابل دیترویت پیستونز، به اولین بازیکن تاریخ لیگ تبدیل شد که شش تریپل دبل ۳۰ امتیازی ثبت می کند! لوکا در مجموع ۳۹/۱۰/۱۰ با سه توپربایی و دو بلاک ثبت کرد.

در جریان حساس ترین بازی امروز، فینیکس سانز و بوستون سلتیکس مقابل هم قرار گرفتند و این بازی در نهایت با پیروزی سلتیکس تمام شد. جیسن تیتم در این مسابقه ۲۹/۱۰/۷ ثبت کرد. کوین دورنت در سمت مقابل آمار عالی ۴۵/۱۰/۶ ثبت کرد که بهترین عملکرد امتیازگیری او به عنوان بازیکن سانز محسوب می شود. 

گلدن استیت وریرز امروز کاری انجام داد که هیچ تیمی این فصل انجام نداده بود: باختن به سن آنتونیو اسپرز بدون ویکتور ومبانیاما. کریس پال نشان داد نمی تواند راه حل مناسبی برای جانشینی استفن کری مصدوم باشد. کلدن جانسون ۲۲ امتیاز گرفت و جرمی سوهان هم ۲۰ امتیاز گرفت.

به پلی آف نزدیک می شویم و دنور ناگتس هم در حال به رخ کشیدن قدرت خودش است. جمال موری در جریان پیروزی تیمش مقابل یوتا جز آمار ۳۷ امتیاز و ۷ اسیست ثبت کرد. نیکولا یوکیچ کارش را با ۲۶/۶/۸ و فیلدگل ۱۲ از ۱۴ تمام کرد. 

جدول دو کنفرانس

جدول لیگ پس از بازی های نهم مارس

 



Source link